PPřeklad hry
- davidas1
- Nováček

-
PPřeklad hry
Dobrý den, nevím jestli se to sem hodí, ale potřeboval byvh pomoct...právě překládám jednu hru, misse jdou v pohodě, ale informace ke hře ne...vždy když napíšu diakritiku, napíše to místo toho nějaké speciální znaky...nevíte jak tomu předejít? předem děkuji
- Vlastik80
- Začátečník

-
Re: PPřeklad hry
Chce to dát i jiný fonty s podporou diakritiky, pokud to jde, jinak lokalizovat bez ní.
- davidas1
- Nováček

-
Dobrý den, jsem celkem začátečník, a vetšinu věcí mi hlava nepobrala
Mohl by jste mi to prosím vysvětlit podrobně

Mohl by jste mi to prosím vysvětlit podrobně
- Vlastik80
- Začátečník

-
Ve hře jsou soubory s textem, pokud je snadno lokalizovatelný - TXT apod. prosté soubory a nekódované, tak se to snadno přeloží (no snadno, prostě pracné není dostat se k textům).
A pak jsou také fonty ve hře a pro ně platí totéž - pokud jsou snadno dostupné (TTF, FON apod.) tak se dají zaměnit za ty s podporou diakritiky, jinak dekódovat, nebo použít speciální fonty apod. - věc dané hry/aplikace.
A pak jsou také fonty ve hře a pro ně platí totéž - pokud jsou snadno dostupné (TTF, FON apod.) tak se dají zaměnit za ty s podporou diakritiky, jinak dekódovat, nebo použít speciální fonty apod. - věc dané hry/aplikace.
- davidas1
- Nováček

-
No....Texty jsou uložené v souboru .htg....dostat se k ním není složité, ale pak když tam napíšu něco jiného,
a je to s diakritikou, hází to nesmyslné znaky...editoval jsem takto asi 10 souborů s příponou .htg v pspadu
a vše v poho...ale teď to prostě nejde...zkoušel jsem hexa editor, to funguje, ale v té hře je dost textů, takže v hexa by to trvalo hodiny :/...nějaký tip?

předem děkuju
a je to s diakritikou, hází to nesmyslné znaky...editoval jsem takto asi 10 souborů s příponou .htg v pspadu
a vše v poho...ale teď to prostě nejde...zkoušel jsem hexa editor, to funguje, ale v té hře je dost textů, takže v hexa by to trvalo hodiny :/...nějaký tip?
předem děkuju
- Vlastik80
- Začátečník

-