Ahoj,
odešlo mi pravé myšítko a hledám nástupce za Razera.
Jsem převážně programátor a hráč Dota2, mé požadavky:
- minimálně stejně dlouhá jako DeathAdder, pokud delší - lepší (mluvím o délce myši, ne kabelu)
- bez "podložky pod palec"
- protiskluzová
- celistvá s čistým designem - žádný Mad Catz cyborg
- lehká
Zatím je můj černý kůň DeathAdder Chroma, což je v podstatě úplně stejný jako 2013, ale jsem otevřený novým nápadům...
Nástupce za Razer DeathAdder 2013
- Mesiah
- Nováček
-
- Ache
- Pokročilý
Re: Nástupce za Razer DeathAdder 2013
Razera určitě ne. Nový myši od nich trpí na vadu tlačítek. Kvalita u téhle značky šla výrazně dolů. Řeším také podobný problém co vzít místo DeathAddera, takže si také nechám rád poradit. Razer ale určitě ne.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Fidor
- Začátečník
Já jsem moc spokojen s Steelseries Kinzu v2, mam jí v té četné barvě a ta má takový matno-sametovo-gumový povrch
+ jednoduchej čistej design, nikde nevrže a vše drží jak má
+ lehká, za mě akorát do ruky, přecházel jsem z Logitech MX310, mam rád měnší myšky (nemyslim tim notebookový pidi myši), např MX510 je na mě moc velkej šutr
- někomu může vadit že má pouze základní tlačítka a kolečko
+ jednoduchej čistej design, nikde nevrže a vše drží jak má
+ lehká, za mě akorát do ruky, přecházel jsem z Logitech MX310, mam rád měnší myšky (nemyslim tim notebookový pidi myši), např MX510 je na mě moc velkej šutr
- někomu může vadit že má pouze základní tlačítka a kolečko