Bezpečná hlasitost
Moderátor: CageJ
- Dave-DV
- Nováček
-
Bezpečná hlasitost
Zdravím,
tento týden jsem si pořídil sluchátka Audio-technica ATH-T500. Do teď jsem používal vždycky jen obyčejná sluchátka za stovku a tohle jsou první kvalitnější co jsem si kdy pořídil. S tím jak zní jsem spokojený, co mě ale překvapilo je jak hlasité dokáží být a s tím se mi i spojila obava jak moc hlasitě bych je vlastně měl používat abych si náhodou nepoškodil po čase sluch.
V tomhle směru jsem opravdu amatér a nechci nic riskovat a Google mi v tomhle bohužel nic moc neporadil, aspoň ne konkrétně k těmto sluchátkům.
Jak velké je vůbec riziko, že si poškodím sluch když tyto nebo podobná sluchátka budu používat dlouhodobě na max a pokud ano dá se snadno určit, že když si nastavím volume ve windows třeba na 70% nebo 50% atd tak to bude v pohodě?
tento týden jsem si pořídil sluchátka Audio-technica ATH-T500. Do teď jsem používal vždycky jen obyčejná sluchátka za stovku a tohle jsou první kvalitnější co jsem si kdy pořídil. S tím jak zní jsem spokojený, co mě ale překvapilo je jak hlasité dokáží být a s tím se mi i spojila obava jak moc hlasitě bych je vlastně měl používat abych si náhodou nepoškodil po čase sluch.
V tomhle směru jsem opravdu amatér a nechci nic riskovat a Google mi v tomhle bohužel nic moc neporadil, aspoň ne konkrétně k těmto sluchátkům.
Jak velké je vůbec riziko, že si poškodím sluch když tyto nebo podobná sluchátka budu používat dlouhodobě na max a pokud ano dá se snadno určit, že když si nastavím volume ve windows třeba na 70% nebo 50% atd tak to bude v pohodě?
- PKBO
- Moderátor
- Dave-DV
- Nováček
-
Re: Bezpečná hlasitost
No to mi právě došlo, že na max bych je asi pouštět neměl, ale kde je ta hladina kdy už je to neškodné?
- PKBO
- Moderátor
Neškodné ? Žádné sluchátka a bydlet ve srubu na Šumavě. 

- Dave-DV
- Nováček
-