Stránka 1 z 1
Prosím pomoc
Napsal: čtv 30. čer 2016, 17:03
od kesi
Nevím si rady se zvukem. Bedny se tváří, že fungují, zvukovka taky, ale místnosti se rozléhá jen ticho.

Zvukovku mám jako primární, cpal se mi tam i monitor, ale ten jsem pro sichr odebral ze zařízení.
Zkoušel jsem i úplně nesmyslně prohazovat a zapojovat kabely, ale nic nepomáhá.
Snad to bude jen pitomost, já se budu červenat a zvuk pojede, snad... tak netuší někdo, proč bedny nehrají?
Zvukovku na desce jsem zatím nevyzkoušel, na to jsem moc rozčílený. A taky proč, když bezpečně vím, že Xonar funguje. Měl jsem na ni napojený jiný reproduktory a vše bylo OK.
Zvukovka a bedny viz. podpis.
// jak budu doma, tak samo zkusím integrovanou a uvidím no...
Re: Prosím pomoc
Napsal: čtv 30. čer 2016, 17:44
od Don
Rozklikni si hlasitost vsech vystupnich zarizeni a tam uvidis, kam ti bude litat zvuk. Je mozne, ze to zvukovka cpe nekam jinam. Mrkni jestli mas xonar jako primarni vystupni zarizeni a integrovanou zvukovku vypni v biosu.
Re: Prosím pomoc
Napsal: čtv 30. čer 2016, 17:50
od morke
Nastavení primárního zařízení ve Win, jak píše Don.
Pokud to máš dobré, tak zkontroluj v Xonar aplikaci jestli nemáš nastaven zvuk na front panel.
Pokud máš odzkoušené repro a fungují, tak přeinstaluj ovladač ZK.
Re: Prosím pomoc
Napsal: čtv 30. čer 2016, 19:25
od kesi
Re: Prosím pomoc
Napsal: čtv 30. čer 2016, 21:08
od Don
Asi jsi mel neco jen spatne nastavene. To se stava

Re: Prosím pomoc
Napsal: čtv 30. čer 2016, 21:24
od blaho
to poznam , sem tam je zo mna WIN10 tiez hotovy
ked casto prepinam , medzi slúchadlami a TV
* ale restart raz do týždňa a je OK
a hej, integrovanu som tiez zrusil v biose
Re: Prosím pomoc
Napsal: pát 1. črc 2016, 00:57
od morke
U samostatné ZK je nutnost vypnout v BIOSu kodek MB. A pokud se nepoužívá zvuk přes HDMI GK, tak neinstalovat ovladače zvuku pro GK. Ideálně, jeden ovladač na jedno zařízení.
Re: Prosím pomoc
Napsal: pát 1. črc 2016, 13:32
od kesi
Na desce jsem včera zakázal tuto položku:
Je to tak správně? Na každé desce je to trochu jiné, proto se tahle blbě ptám. Jistota je kulomet.

Re: Prosím pomoc
Napsal: pát 1. črc 2016, 13:41
od morke
Jo, tak to má být.
Re: Prosím pomoc
Napsal: ned 3. črc 2016, 20:21
od kesi
Já jsem fakt smolař.

První kus reproduktorů Microlab Solo6c byl vadný, respektive v jednom z repráků cosi chrastilo - šroub, součástka, nevím. U těch druhých mi přestal fungovat den debilní ovladač. Vyměnil jsem baterku a zase šel, teď chcu vypnout PC a zase nejde.
Bez něj jsou ty repráky nepoužitelný.
Nějaký nápad? Podobná zkušenost?
// reklamace nepřipadá v úvahu, teď jsem čekal měsíc na grafiku. Jako určitě zavolám do toho obchodu, jestli mi ho nevymění, nebo jestli ho neseženou. V nejhorším to vyřeším ještě jinak.
Re: Prosím pomoc
Napsal: pon 4. črc 2016, 12:08
od kesi
Tak bavím se u pivka s jedním technikem ze stejné fabriky, kde dělám a prý za to muže zvukovka!, resp. driver, resp. Win10.
ZKUSÍM přeinstalovat driver na zvukovku, koukal jsem, že pro Win10, už je na stránkách Asus druhej. Byl tam jen jeden.
Re: Prosím pomoc
Napsal: pon 4. črc 2016, 18:02
od kesi
Tak nula bodou, přeinstaloval jsem drivery a furt nic.
Opět jsem vyměnil baterku (za 45Kč) a zas ovladač funguje!!
Co na to vy, páni slovutní? Kde je problém?
// baterku jsem hned po zapnutí vyndal a nyni po dvou hodinách ji dal zpět do ovladače a funguje to. Kdybych ji nechal v ovladači, tak už to zas nepůjde.
S drivery zvukovky to nemá nic společného, pač ovladač reaguje (či nereaguje) i při vypnutém PC.