Problém s instalací nového HDD do PC
Moderátoři: morke, Igoreso, Loki5567
- Rein
- Nováček

-
- Kontaktovat uživatele:
Problém s instalací nového HDD do PC
Potřebuji instalovat nový HDD(SG BARACUDA 120GB) do PC. Mám však problém, chtěl jsem si ze starého HDD neprve nakopčit data na nový, tak jsem nový napojil na stejnou kšandu se starým HDD a na novým vyndal plastový svitch, aby byl slave - nenajel PC(asi by to šlo vyřešit v BIOSu), tak jsem nový HDD napojil na kšandu pro CD mechaniky, PC najel v pohodě, našel i nový harware, který je ve správci zařízení rozpoznán a ve stavu - zařízení pracu správně, ale průzkumník mi nový HDD nezobrazí. Asi nějaká triviální chyba, co? Mějte se mnou trpělivost, jsem začátečník
- JirkaH
- Mírně pokročilý

Průzkumník ti ho nezobrazí, protože zřejmě nejsou vytvořeny oddíly a nejsou naformátovány.
Start - Nástroje pro správu - Správa počítače - Správa disků
Doporučuji přečíst v této sekci Důležité , třeba toto http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php?t=12058
Doporučuji přečíst v této sekci Důležité , třeba toto http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php?t=12058
- Rein
- Nováček

-
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl jsem si vytvořit oddíl a naformátovat jej pomocí Správy disků, ale nabídl mi jen formát NTFS. Ale na stávajícím HDD mám FAT32, budu mít problém s překopírováním dat ze starého HDD na nový?JirkaH píše:Průzkumník ti ho nezobrazí, protože zřejmě nejsou vytvořeny oddíly a nejsou naformátovány.
- johny128
- Začátečník

- Rein
- Nováček

-
- Kontaktovat uživatele:
- Shit
- Odborník PCT

Nic se neinstaluje. Vyzkoušej jinou kšandu.Rein píše:Mám ještě jeden problém, myslel jsem, že je to starým HDD, který jsem měl v PC, ale instalací nového se to neodstranilo. Pří spouštění PC se mi v DOS obrazovce objeví hláška:"Primary IDE channel no 80 conductor cable instaled". Ale 80-ti linkovou kšandu tama mám. Nevíš kde se to instaluje?
- Rein
- Nováček

-
- Kontaktovat uživatele:
- Intelman
- Začátečník

- johny128
- Začátečník

- Rein
- Nováček

-