100Hz televize

Vše ostatní - tiskárny, skenery, zdroje, klávesnice, myši, herní zařízení, skříně a další.

Moderátor: L4mka

Odpovědět
Pop
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

100Hz televize

Příspěvek od Pop »

Mam takovy dotaz. Je to v tohmle foru sice trosku off topic, ale snad se nekdo chyti :)

Uvazuju o koupi nove televize. Dlouho jsem byl presvedceny, ze koupim jedine 100Hz. Po precteni nekolika diskuznich for uz si tak jisty nejsem :?

Musim jeste rict, ze jsem limitovany castkou max. 20 000. Ma ta 100Hz vubec cenu? V tehle cenove kategorii toho moc neni a z toho co je, jsou jeste nejlepe hodnocene Mascomy. Chtel bych jeste rict, ze jsem rekneme pouceny laik, takze vim jaky je rozdil mezi 100Hz a 50Hz, tusim dokonce neco o hrebenovych filtrech, CTI optimalizaci, progressive scanu atd. Takze mi nejde ani tak o technickou diskuzi a vysvetlovani pojmu, ale spis o subjektivni hodnoceni lidi tady, kteri maji 100Hz nebo ji meli moznost videt, proste se k tomu muzou vyjadrit. U me navic je predpoklad, ze se budu casto divat na sport .. ktery je prave na tech 100Hz dost zatracovany.

Diky vsem za prispevky.
Sentenced
Čestný člen
Čestný člen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sentenced »

Mam doma 100 Hz TV Samsung CW29M66V 73cm tak se ti pokusim v rychlosti popsat zkusenosti......

pred tim jsem mel klasickou 73cm 50Hz TV takze si ten prechod celkem dost dobre pamatuju. filmy, dokumenty atd. vypadaj na 100Hz daleko lip (rozumej nic se nechveje a "nemrká") .. zpatky uz bych to nevymenil ani za nic ale je pravda ze sport jako takovej mi prijde ze je na 100Hz TV horší.....
Huutamalla voi saada kiven itkemään vaan ei puhumalla toista anteeksi pyytämään, pyytämään
- ja niinpä meillä tuulta kylvetään

Pop
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pop »

Sentenced píše:Mam doma 100 Hz TV Samsung CW29M66V 73cm tak se ti pokusim v rychlosti popsat zkusenosti......