Nastaveni:Ultra preset
Ryzen 3700x
32GB ram 3600mhz
5700XT
20.8.1
Battle 1920x1080-70.8fps https://abload.de/img/troy_2020_08_13_17_43coksm.png
Battle 2560x1440-47.9fps https://abload.de/img/troy_2020_08_13_17_41kujcx.png
campaign 1920x1080-96.7fps https://abload.de/img/troy_2020_08_13_17_51z8k93.png
campaign 2560x1440-61.8fps https://abload.de/img/troy_2020_08_13_17_52u4jr6.png
siege 1920x1080-96.3fps https://abload.de/img/troy_2020_08_13_17_55szkir.png
siege 2560x1440-64.5fps https://abload.de/img/troy_2020_08_13_17_57grjzi.png
Troy:Total war benchmark
Moderátor: Don
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Troy:Total war benchmark
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Petra M
- Začátečník
- Registrován: 22. kvě 2020
- Bydliště: Praha
Re: Troy:Total war benchmark
Preset: Ultra
battle_benchmark: 1080p - 25 fps | 1440p - 24 fps | 4K - 10 fps
campaign_benchmark: 1080p - 68 fps | 1440p - 43 fps | 4K - 18 fps
siege_benchmark: 1080p - 43 fps | 1440p - 38 fps | 4K - 19 fps
Preset: Custom
4x AA, 16x AF, Texture ULTRA, Shadow detail EXTREME, Water detail ULTRA, Fog quality HIGH, SSAO HIGH, Screen space reflections ON, God rays HIGH, DOF ON, Terrain ULTRA, Building ULTRA, Unit ULTRA, Tree ULTRA, Grass EXTREME, VFX ULTRA, Water HIGH, Porthole 3D, Unit size EXTREME, Hide dead bodies NEVER, Unlimited VRAM NE, V-sync NE, Vignette NE, Proximity ZAP, Sharpening ZAP, Glow ZAP, Heat haze ZAP, Cloud shadows ZAP, Interactive grass ZAP, Low fps notifications NE
Při pokusu o custom nastavení viz výše výsledek prvního testu v 1080p cca 7 fps, ale je to nějaké divné, gpu využita na cca 30% (takty zobrazeny ale max), cpu cca 50%, takže asi něco špatně, proto ten test nedoplním o výsledky, snad jiné ovladače gpu, nebo po dalších aktualizacích hry.
PS: Aha, tak malé využití GPU i CPU (30 - 60%, takty zobrazuje max) mi to ukazuje i při presetu ULTRA a testech ve hře, tak nevím co je špatně.
Verze hry: 1.0.0 build 8749.2057809 Epic Dx11
Hw:
i5-2500K default, 16GB DDR3 1600 MHz, GTX 970 (1450/7600 MHz), Windows 10 x64 (2004-19041.450), GeForce 451.98
battle_benchmark: 1080p - 25 fps | 1440p - 24 fps | 4K - 10 fps
campaign_benchmark: 1080p - 68 fps | 1440p - 43 fps | 4K - 18 fps
siege_benchmark: 1080p - 43 fps | 1440p - 38 fps | 4K - 19 fps
Preset: Custom
4x AA, 16x AF, Texture ULTRA, Shadow detail EXTREME, Water detail ULTRA, Fog quality HIGH, SSAO HIGH, Screen space reflections ON, God rays HIGH, DOF ON, Terrain ULTRA, Building ULTRA, Unit ULTRA, Tree ULTRA, Grass EXTREME, VFX ULTRA, Water HIGH, Porthole 3D, Unit size EXTREME, Hide dead bodies NEVER, Unlimited VRAM NE, V-sync NE, Vignette NE, Proximity ZAP, Sharpening ZAP, Glow ZAP, Heat haze ZAP, Cloud shadows ZAP, Interactive grass ZAP, Low fps notifications NE
Při pokusu o custom nastavení viz výše výsledek prvního testu v 1080p cca 7 fps, ale je to nějaké divné, gpu využita na cca 30% (takty zobrazeny ale max), cpu cca 50%, takže asi něco špatně, proto ten test nedoplním o výsledky, snad jiné ovladače gpu, nebo po dalších aktualizacích hry.
PS: Aha, tak malé využití GPU i CPU (30 - 60%, takty zobrazuje max) mi to ukazuje i při presetu ULTRA a testech ve hře, tak nevím co je špatně.
Verze hry: 1.0.0 build 8749.2057809 Epic Dx11
Hw:
i5-2500K default, 16GB DDR3 1600 MHz, GTX 970 (1450/7600 MHz), Windows 10 x64 (2004-19041.450), GeForce 451.98
Spoiler
i5-2500K + 16GB DDR3 + GTX 970 + 1080p + SSD + Win 10x64