World War Z (Dx11 / Vulkan)

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Odpovědět
Petra M
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. kvě 2020
Bydliště: Praha

World War Z (Dx11 / Vulkan)

Příspěvek od Petra M »

Obrázek
Benchmark je integrován ve hře - v nastavení VIDEO. Verze hry Epic (WWZ client 0.1.dev.6180924/6180924).

Mé nastavení a výsledky:
- resolution scale 1.00
- Vsync OFF
- FPS limit UNLIMITED
- animation quality ULTRA
- visual quality preset ULTRA

DirectX 11: 1920x1080
frame score: 3968
FPS min 54 max 98 avg 68
GPU load min 81 max 92 avg 89

Vulkan: 1920x1080
Dynamic Resolution Scale OFF
FidelityFX CAS OFF
frame score: 4686
FPS min 60 max 120 avg 79
GPU load min 78 max 100 avg 95

DirectX 11: 2560x1440
frame score: 2878
FPS min 42 max 69 avg 48
GPU load min 91 max 96 avg 94

Vulkan: 2560x1440
Dynamic Resolution Scale OFF
FidelityFX CAS OFF
frame score: 3213
FPS min 46 max 76 avg 54
GPU load min 96 max 100 avg 99

Hw:
i5-2500K default, 16GB DDR3 1333MHz, GTX 970 (1450/7600MHz), Windows 10 x64 (21H1), GeForce 471.11 DCH

Pod Vulkanem chod plynulejší, méně náročné na CPU (využití cca 50% oproti 100% u DX11).
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“