C:\WINDOWS\ problém s AvP2
Moderátor: Loki5567
Pravidla fóra
Vše okolo nového systému Windows 8 se řeší jen a pouze v PODSEKCI (klik), ostatní se přesouvá nebo zamyká.
Vše okolo nového systému Windows 8 se řeší jen a pouze v PODSEKCI (klik), ostatní se přesouvá nebo zamyká.
- Ivo Adam
- Nováček
- Kontaktovat uživatele:
C:\WINDOWS\ problém s AvP2
Mám takoví problém. Mám hru Alien vs. predator 2 (má 2CD). Uprostřed instalace to chce druhé CD tak jsem vysunul mechaniku a vyměnil 1. CD za 2. CD, ale to neslo nacist tak sem tu instalaci prerusil a myslel jsem si že začnu od znova. Ale ona už byla půlka hry nainstalovaná a NEJDE odinstalovat! Abych to mohl znovu nainstalovat spustím z CD setup.exe tak to před instalací chce odinstalovávat. Když to odinstalovává tak napíše: InstallShield Wizard has finished uninstalling Alien vs. predator 2. Some files were not removed. These files may be removed manualy from C:\WINDOWS\ Jestli to dobře chápu tak to píše že to musím odstranit ručně ze složky C:\WINDOWS\ ale já nevím kde v té složce to je a mazat něco stylem pokus, omyl se mi ve windowsech nechce. Zkoušel jsem to odinstalovat i v ovládacích panelech, ale je to to samý. Poraďte mi prosím co mám kde odstranit, aby to jelo. PS.: mám Windows XP
CPU: Intel Pentium 4 - 2,4 GHz, RAM: 2*256 MB DDR400, VGA: ATI Radeon 9600 SE - 256MB,
- zombux
- Odborník PCT
zkus TuneUp Utilities 2004, nebo CCleaner, někde něco visí v registrech tak tohle by mohlo pomoct. pročisti registry těmahle prográmkama. jo a nezapomeň restartovat windows, to může taky pomoct. samozřejmě smaž složku do který se to nedoinstalovalo
Pfizer & Moderna inside
ignorelist: mimo jiné všechny kremrole (danny1691, Lokomotiva, CZECHYa, pavel2003, shorty25, ajtak, stepan001, ulver, brambora81, CZ_viper, tielka a pár dalších exotů)
ignorelist: mimo jiné všechny kremrole (danny1691, Lokomotiva, CZECHYa, pavel2003, shorty25, ajtak, stepan001, ulver, brambora81, CZ_viper, tielka a pár dalších exotů)
- Ivo Adam
- Nováček