Je potřeba do této sestavy dokoupit nějaký chladič ?

Vše co se týká chlazení vzduchem - větráčky, ventilátory, žebrované pasivy, atp.

Moderátor: morke

Odpovědět
HAL9000
Začátečník
Začátečník

Je potřeba do této sestavy dokoupit nějaký chladič ?

Příspěvek od HAL9000 »

Poraďte prosím - sestavil jsem si tuto "studentskou" sestavu, ale jsem naprostý laik v otázce kam, kde a jaké větráky či aktivní resp. pasivní chlazení. Může mi někdo poradit, než si tuto sestavu nechám komplet složit u dodavatele, zda si mám někam koupit pro jistotu nějaký větráček či chlazení :stupid: ? Je to low-endová sestava mezi 10-11 tis., takže nějaké drobné bych dle nutných doporučení obětoval - třeba i za cenu malinkého zvýšení hlučnosti, než ztráty spolehlivosti a výdrže vzhledem k přehřívání něčeho. Upozorňuji, že na PC se nebude nic taktovat ani přelaďovat- prostě PC rovnou rozjet tak, jak je to tam nastaveno. Nebo nechat sestavu, jak leží a běží :-D ? - předpokládaný chod u studentek - cca 2-3 hod denně :lol: ?

MODECOM Fresh Silver-Black (ATX,350W Fortron,USB,audio),
GIGABYTE GA-7VT600P-RZ (socketA,400MHz,3xDDR400,audio6k),
AMD Sempron 2200+BOX(1.5GHz,socketA,333 MHz),
DIMM 512MB DDR (400 MHz)BRAND,
Hitachi 40GB (7200rpm,UATA/100, 2MBcache) nebo totéž v SEAGATE-zde ještě váhám
Sapphire Radeon 9550 128MB DDR DVI AGP,
DVD±RW NEC ND-3520A (16xDVD±R) SILVER BULK,
FDD SONY 3.5"

( o té SAPPHIRE mě trochu zarazily docela rozporuplné reakce - hlavne v diskusi na svethardware :shock:, ale nechal jsem ji tam ). Díky za radu. :D
Pleshoun
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pleshoun »

Ke grafice se ti vyjadřovat nebudu, je to na tvém uvážení...
Ale určitě vezmi ten disk s 8MB cache, věř mi vyplatí se to a není to o moc dražší...