Omlouvam se pokud to tu už někde bylo řečeno, ale jsem laik a potřebuji poradit, jaký prográmek použít , když chci převést film nebo video z formátu MPEG2/MPEG4/AVI atd. do DiVix ?? Jedná se mi o to, že jsem si koupil nové PDA a potřebuji vměstnat aspoň jeden 5 Gigovej film na 1 GB SD kartu v ještě přijatelné kvalitě. K tomu to ůčelu je DiVix nejlepší ne??? DvD Descrypterem to hodim na hdd, potom už jen převést do volitelného formátu.
Omlouvam se pokud to tu už někde bylo řečeno, ale jsem laik a potřebuji poradit, jaký prográmek použít , když chci převést film nebo video z formátu MPEG2/MPEG4/AVI atd. do DiVix ?? Jedná se mi o to, že jsem si koupil nové PDA a potřebuji vměstnat aspoň jeden 5 Gigovej film na 1 GB SD kartu v ještě přijatelné kvalitě. K tomu to ůčelu je DiVix nejlepší ne??? DvD Descrypterem to hodim na hdd, potom už jen převést do volitelného formátu.
Dík moc za pomoc
Buď VirtualdubMod pokud už to máš v Mpeg1,2 nebo avi.
Nebo DVDx2,2
Asus X555L Přes SZ mě kvůli PC nekontaktujte, proto tu je naše fórum;-) ...web o čaji, čajování, motorkách, kaligrafii...
tak nakonec používám Pocket DVD Wizard. Super prográmek, ale ještě se chci zeptat je normální, že konvertuje 4,7 Gigabajtovej film i víc než 24h???
Jaké rozlišení? Kodek? Náročnost scény? atd....to vše má vliv na dobu kódování. Každy soft je optimalizován na jinej CPU.Třeba DVDx2,2 tam si můžeš vybrat dle architektury CPU jáké instrukce atd.....
Asus X555L Přes SZ mě kvůli PC nekontaktujte, proto tu je naše fórum;-) ...web o čaji, čajování, motorkách, kaligrafii...
tak nakonec používám Pocket DVD Wizard. Super prográmek, ale ještě se chci zeptat je normální, že konvertuje 4,7 Gigabajtovej film i víc než 24h???
Jaké rozlišení? Kodek? Náročnost scény? atd....to vše má vliv na dobu kódování. Každy soft je optimalizován na jinej CPU.Třeba DVDx2,2 tam si můžeš vybrat dle architektury CPU jáké instrukce atd.....