Dobrej podvečer.Měl bych pro mě vážný dotaz a velmy mile by mě překvapilo kdyby na mé všetečné dotazy odpověděl někdo kdo tomu vážně rozumí.A ten který tomu nerozumí a jen si to o sobě myslý,ať se tomu moc nevěnuje.
A)Zajmalo by mě jak moc vadí notebokům špína,prach,všelijaké nečistoty,drobky a já nevím co všechno se vysktuje za špínu a sajrajt.A jak mu jim vadí také mastnota?
B)Pokuď to vadí,tak jak moc?Jak často se tomu věnovat a na co si dávat majzla a co není třeba dávat pozor?A jak často nosit notebook na čištění do servisů?
C)Co všechno díky takovému sajrajtu-špíně může oproti normálu dříve odejít,co je na to nejrizikovější a jak moc?Jaká je pak d9kz tomu životnst a poruchovost notebooku?
D)Můj přítel který pracuje jako šéf na stavbě,potřebuje notebook na práci,jenže jak vybírat notebook do hodně prašného-špinavého prostředí?
Stačí klasický notebook když už tak nějaký levnější nebo středně drahý od renomované značky,nebo koupit jakýkoly?
E)Jak moc bude jeho notebook trpět a co proti tomu dělat?
Dík za kladné vyřízení.Díky těm kteří mě odborně odpoví.
Věci které vadí notebokům.Jak sním zacházet čemu se vyhýbat?
Moderátor: Don
- Hitachi
- Začátečník
-
Věci které vadí notebokům.Jak sním zacházet čemu se vyhýbat?
Pc je krásná ale složitá věc.Když chodí jak má je to zábava když zlobí,je to trápení.
- Luk
- Mírně pokročilý
-
a+b) Určitě špína i mastnota vadí,ale dost vadí jen ve velkém množství.
Rozhodně není dobré jej déle užívat v hodně prašném prostředí,popřípadě hodně vysoce mastném prostředí.Taky mastnota by neměla proniknout dovnitř elektroniky nejhůř v tekuté formě.
No vyhýbej se etrémně prašným místům,také místům s velmy yvsokou vlhkostí,případně kapalinám jako vodě a hrubému zacházení.
Ono LCD něco vydrží ale je to velmy drahá součást notebooku
a hrubě by se s ním zacházet nemělo.
Do servisu jednou do 2 let spíše však dříve.