Grafika Acer Aspire 3102WLMi
Moderátor: Don
- tunerX
- Nováček
-
Grafika Acer Aspire 3102WLMi
Zdravím, jsem dá se říci laik mohl by mi prosím vás někdo poradit jestli se dá vyměnit grafická karta u notesu Acer Aspire 3102WLMi (sempron 3200+, RAM 1024) grafická tam je ATI Express 1100 a nedostačuje na hry, případně jestli by pomohlo zvětšit RAM jde to u tohoto notesu až na 4GB. díky za odpovědi.
- malidian
- Mírně pokročilý
-
- tunerX
- Nováček
-
- Don Martinez
- Středně pokročilý
- Kontaktovat uživatele:
Ta grafika si stejně nemůže nasdílet víc než 128 MB (aspoň myslím, že je to 128, ale X1100 má stejný grafický jádro jako X200M, takže by to tak mělo být)... Samozřejmě větší paměť by ti v náročnějších aplikacích pomoci měla, ale 3D výkon systému tím moc nezdvihneš...tunerX píše:Myslel jsem ze když je ta grafika sdílená že by to mohlo pomoct.
Chystané recenze: Acer TravelMate TimeLine 8371 - více viz položka www v mém profilu... Brutální D.M.
Chcete si koupit notebook? Vyzkoušejte náš opravdu cool nový dotazník
Chcete si koupit notebook? Vyzkoušejte náš opravdu cool nový dotazník
- tunerX
- Nováček
-
- malidian
- Mírně pokročilý
-
jestli Ti to podporuje dualchannel, a fungoval by, tak možná o pár procent, ale ve hrách to ani nepoznáš.tunerX píše:Myslel jsem ze když je ta grafika sdílená že by to mohlo pomoct.
btw: Co ti na tom funguje/nefunguje a jak?, já jen tak ze zvědavosti.
// myslím jako za hry.
Poslední věc, která mě zajímá, jsou PC. Časy se hold mění.
- tunerX
- Nováček
-
- leon-13
- Nováček
-
- ZdenekSveda
- Středně pokročilý
- Kontaktovat uživatele:
když už tam máš giga ramek, tak ti přidání dalších vážně nepomůže, to by pomohlo jen někomu kdo má třeba jen 256MB. Tady už ta grafika nestačí protože si z těch 1024 vezme svých 128MB a zbývajících 996 nejspíš ani není plně vytížených.