při vložení DVD do DVD - ROM pada PC

Vše o CD-R/RW, DVD±R/RW, Blu-ray, HD DVD, ZIP, FDD a dalších.

Moderátoři: morke, Igoreso, Loki5567

Odpovědět
xbucht06
Nováček
Nováček

při vložení DVD do DVD - ROM pada PC

Příspěvek od xbucht06 »

Ahoj, mám takový problém. Nevím kam jinam bych toto téma zařadil. Původně jsem měl v počítači pouze CD mechaniku. Pred měsícem jsem si koupil DVD mechaniku LG. Od té doby začal padat PC při vložení DVD do mechaniky a následného spuštění např. filmu. Interval kdy PC spadne se docela různí. Docela často taky nenajede windows jestli že zapomenu DVD nebo CD v mechanice. Při logovani systém spadne. Nikdy před tím se nic podobného nedělo. Myslíte, že je problém ve zmíněné mechanice, nebo například v základní desce. Neexistuje nějaký program, kterým lze zjistit funkčnost DVD mechanik?
Děkuji všem za rady.
Bathory
Čestný člen
Čestný člen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bathory »

Zaměřil bych se na zdroj...
Bathory
xbucht06
Nováček
Nováček

Příspěvek od xbucht06 »

No to jsem zapomel napsat. Koupil jsem novy 400 W.
Sestava je Sempron64 2800+, deska GA k8 a nejake drobne s integrovanou grafarnou 6100 a obycejna neznackova pamet 512MB.
Bathory
Čestný člen
Čestný člen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bathory »

Možná ještě datový kabel, ale i tak zkus jiný zdroj.
Bathory
xbucht06
Nováček
Nováček

Příspěvek od xbucht06 »

Dobre, skusim jeste jiny zdroj a jiny datovy kabel. Ale nevim nevim. Delalo to na starem zdroji, proto jsem koupil novy LC - power. Nevim jak bych mel zduvodnit v obchode, ze ten zdroj co jsem koupil je nevyhovujici :)
xbucht06
Nováček
Nováček

Příspěvek od xbucht06 »

Nemuze to byt jeste tim, ze je spatne odvetravana skrin? Case mam nacpanou v rohu u stolu. Z boku je deska stolu a ze zadu taky. Na desce je vsechno na pasivu a jediny vetrak je na procesoru.
rabinjakob
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od rabinjakob »