R6x0 - info a spekulace o nevydaných čipech...
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
áno
Xenos: Vec4+1 ALU - "5D" - 9Flop/s (splitt Vec4 + skalár)
pozostáva z
* 1 Vec4 ADD/MUL/MADD
* 1 Scalar ADD
R5x0: Vec4 ALU - 4D - 12Flop/s (splitt Vec3 + skalár)
pozostáva z
Sub ALU 1:
*1 Vec3 ADD + Input Modifier
*1 Scalar ADD + Input Modifier
Sub ALU 2:
*1 Vec3 ADD/MUL/MADD
*1 Scalar ADD/MUL/MADD
btw: Vec5 sú aj VS-ALUs G70.
Pri splitte je problém nájsť vhodný pár. Pod D3D 10 bude ešte ťažšie, nakoľko D3D 10 zavádza prísne pravidlá ako sa môže meniť poradie pri výpočte.
Preto sú ideálne "16 skalárnych ALUs", nakoľko nemusíš splittovať a máš vždy max. efektivitu. Nestojí ti jedna Vec4 ALU nevyužívaná. (napr.)
Xenos: Vec4+1 ALU - "5D" - 9Flop/s (splitt Vec4 + skalár)
pozostáva z
* 1 Vec4 ADD/MUL/MADD
* 1 Scalar ADD
R5x0: Vec4 ALU - 4D - 12Flop/s (splitt Vec3 + skalár)
pozostáva z
Sub ALU 1:
*1 Vec3 ADD + Input Modifier
*1 Scalar ADD + Input Modifier
Sub ALU 2:
*1 Vec3 ADD/MUL/MADD
*1 Scalar ADD/MUL/MADD
btw: Vec5 sú aj VS-ALUs G70.
Pri splitte je problém nájsť vhodný pár. Pod D3D 10 bude ešte ťažšie, nakoľko D3D 10 zavádza prísne pravidlá ako sa môže meniť poradie pri výpočte.
Preto sú ideálne "16 skalárnych ALUs", nakoľko nemusíš splittovať a máš vždy max. efektivitu. Nestojí ti jedna Vec4 ALU nevyužívaná. (napr.)
s pozdravom, crux.
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
[R600 Delivers Video & Audio Data Using HDMI ]
http://www.vr-zone.com/index.php?i=4678
http://www.vr-zone.com/index.php?i=4678
INQ reported that R600 architecture will utilize PCI Express x16 connection to the fullest by delivering both video and audio content using HDMI. R600 board will be shipped with at least one DVI-to-HDMI dongle, with DVI serving as the bandwidth provider for video and audio. R600 chip has the bandwidth to drive not one, but two HDMI ports at the same time with resolution at 1920x1080 (1080p or 2560x1440 (1440p).
s pozdravom, crux.
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- vikicek
- Začátečník
- Registrován: 01. říj 2006
Hmm tak když první karta bude X2900 a né X2800 tak to docela vybočili z pravidelnosti ne?
Jaká bude pak ještě lepší karta? X2950 nebo X2990? Pěkně debilní značení....
Jaká bude pak ještě lepší karta? X2950 nebo X2990? Pěkně debilní značení....
MB: Asus P8P67 CPU: Intel Core i5 2500K@4,5GHz@Gelid Tranquillo Memory: A-Data 8GB DDR3 1600 MHz GK: AMD Radeon HD6870 HDD: WD Caviar Blue 1TB PSU: Seasonic S12II-520W Monitor: Samsung BX2240
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
- Coololooser
- Středně pokročilý
- Registrován: 16. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz to vemes kolem a kolem, tak se x1900 taky vymyka do te doby tradicni pravidelnosti Vlastne i x850 se vymyka pravidelnosti Dokonce i r9800vikicek píše:Hmm tak když první karta bude X2900 a né X2800 tak to docela vybočili z pravidelnosti ne?
Jaká bude pak ještě lepší karta? X2950 nebo X2990? Pěkně debilní značení....
0118 999 881 999 119 7253
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
info o RV610 a RV630
v skratke:
jadro pocet shaderov frek GPU/RAM
RV610 (X2300LE) 32 500/800 (DDR2)
RV610 (X2300PRO) 32 500/1400 (DDR3)
RV610 (X2300XT) 32 650/1400 (DDR3)
RV630 (X2600PRO) 64 550/1400 (DDR3)
RV630 (X2600XT) 64 650/1600 (DDR3)
vsetky maju mat 128bit pamate a maju byt vyrabane 65nm postupom
v skratke:
jadro pocet shaderov frek GPU/RAM
RV610 (X2300LE) 32 500/800 (DDR2)
RV610 (X2300PRO) 32 500/1400 (DDR3)
RV610 (X2300XT) 32 650/1400 (DDR3)
RV630 (X2600PRO) 64 550/1400 (DDR3)
RV630 (X2600XT) 64 650/1600 (DDR3)
vsetky maju mat 128bit pamate a maju byt vyrabane 65nm postupom
¿ʇı ʇ,usı 'ƃuıʎouuɐ ʎʇʇǝɹd sı uʍop ǝpısdn ƃuıpɐǝɹ
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
- MichiGen
- Středně pokročilý
- Registrován: 16. zář 2006
- Bydliště: Stara Tura
- Kontaktovat uživatele:
No ja si myslim ze je to takt jadra.beardie píše:co je tych 0.80, 0.75, 0.70, 0.65?
mohol by si dopisovat vysvetlivky aj pre tych ktori tomu nerozumeju aspon tak ako ty
Zaujimalo by ma podla coho bolo do hlasovania zaradena ta frekvencia 2000MHz.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:Palit GTX 260 OC 663/1152/2304MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je starý info, teda mírně upravený ale starý, a je to celý jedna tabulka, to akorát TheInq to už asi tři dny servíruje po kouskách asi nemaj co psát nebo nevimbeardie píše:info o RV610 a RV630
//
Asi pro případ že by jednotky běžely na vyšším taktu než jádro... jako ALUs u NetBurstu.MichiGen píše:Zaujimalo by ma podla coho bolo do hlasovania zaradena ta frekvencia 2000MHz.
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
je to frekvencia pri ktorej bežia v GHzbeardie píše:co je tych 0.80, 0.75, 0.70, 0.65?
mohol by si dopisovat vysvetlivky aj pre tych ktori tomu nerozumeju aspon tak ako ty
800MHz = 0.8GHZ atd nakoľko je výsledok tiež v GFlops
lebo boli také povery a aj na wikipedia atď sa dá niečo podobné nájsťMichiGen píše:Zaujimalo by ma podla coho bolo do hlasovania zaradena ta frekvencia 2000MHz.
je to no-X ove rozhodnutie čo dá do hlasovania
s pozdravom, crux.
- MichiGen
- Středně pokročilý
- Registrován: 16. zář 2006
- Bydliště: Stara Tura
- Kontaktovat uživatele:
Jasne ze je to jeho rozhodnutie, len som bol zvedavy preco zrovna taka hodnota na zaklade coho a ci je na tom nieco pravdy lebo potom by to bolo huste.crux2005 píše:lebo boli také povery a aj na wikipedia atď sa dá niečo podobné nájsť
je to no-X ove rozhodnutie čo dá do hlasovania
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:Palit GTX 260 OC 663/1152/2304MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
ok, tak aby mohli aj iný "hľadať"
čo sa snažím(e) zistiť ? ALUs R600 (aritmetické jednotky R600)
- ak sa prepočítajú na skalárne malo by ich byť viac ako 220 a menej ako 480. Alebo SPs
- takt nie je podstatný
- podstatný je druh, čo dokážu
- ideálne by bolo aby jedna ALU mala aritmetický výkon vyjadrený nepárnym číslom. (12Flop/s je zle)
- ALUs R600 nemajú podľa ATi nič spoločné s ALUs predchádzajúcich čipov.
- 5D ALUs Xenosu nie sú dostatočne flexibilné pre R600
ale môžu slúžiť ako dobrý východzí bod.
ehm, snáď som na nič nezabudol.
Rád privítam nejaké nápady
čo sa snažím(e) zistiť ? ALUs R600 (aritmetické jednotky R600)
- ak sa prepočítajú na skalárne malo by ich byť viac ako 220 a menej ako 480. Alebo SPs
- takt nie je podstatný
- podstatný je druh, čo dokážu
- ideálne by bolo aby jedna ALU mala aritmetický výkon vyjadrený nepárnym číslom. (12Flop/s je zle)
- ALUs R600 nemajú podľa ATi nič spoločné s ALUs predchádzajúcich čipov.
- 5D ALUs Xenosu nie sú dostatočne flexibilné pre R600
ale môžu slúžiť ako dobrý východzí bod.
ehm, snáď som na nič nezabudol.
Rád privítam nejaké nápady
s pozdravom, crux.
- MichiGen
- Středně pokročilý
- Registrován: 16. zář 2006
- Bydliště: Stara Tura
- Kontaktovat uživatele:
Preco niesu 5D ALUs Xenosu dostatocne flexibilne pre R600 ?
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:Palit GTX 260 OC 663/1152/2304MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Toto myslím můžeme považovat za potvrzení některých parametrů - aspoň doufám
AMD Releases Final "R600" Specs
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=6138
shrnutí:
AMD Releases Final "R600" Specs
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=6138
shrnutí:
- 700 million transistors
- full 512-bit memory interface with support for GDDR3 and GDDR4
- X2900 XTX retail card comes as a two-slot, 9.5" design with a vapor chamber cooler
- 1GB of GDDR4 memory is the reference configuration for Radeon X2900 XTX
- one month later, the company will launch the GDDR3 version
- native CrossFire support via an internal bridge interface
- native HDMI will appear on all three versions of Radeon X2900
- R600 target schedule will be a hard launch -- availability is expected to be immediate
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Co to je vapor chamber cooling?
// =>rainmaker: to mě taky napadlo, ale nikdy jsem neviděl jak to ve skutečnosti vypadá
// =>rainmaker: to mě taky napadlo, ale nikdy jsem neviděl jak to ve skutečnosti vypadá
Naposledy upravil(a) Lukfi dne sob 17. úno 2007, 09:58, celkem upraveno 1 x.
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
- RainMakeR
- Začátečník
- Registrován: 14. lis 2005
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
V podstatě pod tenhle termín může imho spadat i heatpipe Ale když už to nazývají takhle, tak to snad bude alespoň nějaká vylepšená heatpipe...
prostě princip, že v místě, kde je třeba odvést teplo, kapalina vře a mění se v páru a v místě předání tepla je pára ochlazena, kondenzuje a jako kapalina se vrací zase zpět.
prostě princip, že v místě, kde je třeba odvést teplo, kapalina vře a mění se v páru a v místě předání tepla je pára ochlazena, kondenzuje a jako kapalina se vrací zase zpět.
Nejlepší moderátor ve výslužbě