no-X píše:1. Samozřejmě, není důvod aby EATM bylo v tuto chvíli dostupné oficiálně, když ani R600 není dostupná.
to si nemyslím
nVidia ponúka TMSAA už oveľa dlhšie
a pokiaľ by bol EATM bezchybný ako sa mi asi snažíš napísať, tak prečo čakať s jeho uvedením ? jaj áno, ďalší dôvod pre priemerných ľudí kúpiť R600 ...
taký marketing je ok ? alebo taká stratégia ?
alebo predsa ešte nie je taký dotiahnutý a treba doľaďovať ?
no-X píše:2. EATM je značně vylepšená verze Humusovy utilitky, hlavně co se týče kvality a kompatibility.
áno, to bol príklad ...
no-X píše:3. Na B3D najdeš desíty screenshotů, které jasně ukazují, že EATM kvalitnější je. Při množství nastavení, jaké s EATM souvisí, je to i docela logické. Co je hezčí a co je méně hezké může být subjektivní, ale možnosti EATM jsou tak široké, že není problém najít takové nastavení, které dá vždy lepší výsledky, než AAA
samozrejme že sa môžeš pohrať s nastaveniami a to hodnotím aj pozitívne ale čisté EATM, alebo ako to nazvať
nie je vždy "the best" v ohľade na IQ.
no-X píše:5. Myslím, že si trošku odporuješ. Nejdřív kritizuješ, že EATM není přístupné oficiálně, když uvedu, kdy bude přístupné oficiálně, tak napíšeš, že bylo na čase a když tedy EATM začnu uvádět jako výhodu, tak se snažíš naznačit, že anti-aliasing transparentích textur stejně nikdo nevyužívá?
samozrejme že bolo na čase, ty si myslíš že nie ? Kritizoval som práve to že ešte nie je oficiálne v CCC a to je ten dôvod prečo privítam oficiálnu podporu v CCC. Čím skôr tým lepšie, musia sa ešte doladiť viaceré "veci" ale dovtedy by to mali stihnúť.
Nepochopil si ma. Beztak využíva málo ľudí AAA a keď táto možnosť nie je v CCC je tých ľudí ešte menej. To je fakt.
fanik píše:ASBT je úplně o něčem jiném
keď ho musíš zapnúť aby chytalo AAA tak ani nie - súvisí s AAA.
Princíp mi ale nemusíš vysvetlovať, viem ho dobre ... a z toho pohľadu máš pravdu ... ale všetko je relatívne