R600 pre-release thread
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
UPOZORNĚNÍ
A co se týká grafů začínajících na osmdesáti procentech - samozřejmě je fajn an tuhle skutečnost upozornit, ale není to nutné rozebírat diskusí přes půl stránky.
Až se trochu uklidním (ruční promazávání a dělení threadu o 1000 postech po příchodu z práce je moje nejoblíbenější činnost), tak thread opět odemknu, zodpovím dotazy a budu věřit, že se neobjeví další uživatel, který by měl chuť spamovat. Bylo by mi ho líto - skončil by bohužel velice špatně.
Pokud k tomu má někdo nějaké připomínky, nebude je psát sem a vytvářet tak další off-topic, ale pošle mi soukromou zprávu.
- diskuse o zdroji s 8-pinem přesunuta do správné sekce:
[8-pin zdroje pro HD2900/R600] - promazáno OT, konkrétně:
- dotazy na informace, které jsou uvedeny v prvním postu
- diskuse o totalitních fórech
- urážlivé a zesměšňující posty plné smajlíků, OT a dalších výlevů od uživatele Esaras, kterému tímto doporučuji, aby se začal chovat dle pravidel fóra (které, jak přiznal, ani nečetl), nebo to od příště bude za postih
- diskuse o nákupech hardwaru
- diskuse o X1950XT vs. 7950GX2
A co se týká grafů začínajících na osmdesáti procentech - samozřejmě je fajn an tuhle skutečnost upozornit, ale není to nutné rozebírat diskusí přes půl stránky.
Až se trochu uklidním (ruční promazávání a dělení threadu o 1000 postech po příchodu z práce je moje nejoblíbenější činnost), tak thread opět odemknu, zodpovím dotazy a budu věřit, že se neobjeví další uživatel, který by měl chuť spamovat. Bylo by mi ho líto - skončil by bohužel velice špatně.
Pokud k tomu má někdo nějaké připomínky, nebude je psát sem a vytvářet tak další off-topic, ale pošle mi soukromou zprávu.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Re: R600 pre-release thread
Pro 16TMUs v DX9 při int8 určitě.Andre3D píše:Teď je otázkou zda není pro 16 TMU zbytečná 512b sběrnice.
Ano.Andre3D píše:Nebo bude nejvíce využívána při AA.
Prakticky vůbec. Když ti někdo zadá spočítat, kolik je 128x45+12/65, tak taky nepotřebuješ běhat do knihovny pro materiály a jen sedíš a počítáš, dokud se nedobereš výsledkuAndre3D píše:A nebo při PS operacích (nevím jak jsou náročné na propustnost RAM).
Ne. To byl případ R5xx. R600 i G80 používají pro FP filtering jen texturovací jednotky.Andre3D píše:A ještě jedna věc, jestli to dobře chápu G80 na HDR filtrování využívá TMU naopak R600 to provádí přes PS?
Poslední dobou mám pocit, že ať sem napíšu, co sem napíšu, mají někteří uživatelé potřebu to ignorovat a hledat "svojí pravdu" jinde Ovladače samozřejmě vliv mít budou, ale v DX9 je brzdou kvantita texturovacích jednotek a krom toho R600 je navržen spíš pro DX10, než DX9.Hijacker933 píše:ja tomu neverim, vzdyt ta x2900XT je parametrove mnohem "vytunenejsi" nez 88GTX,512bit sbernice,320sp...spíš to vypada na zbabrany ovladace ....
myom píše:no-X: jo taaak, on nenarazel na shader core, ale na ty alu.
Shader core se skládá z ALUs..., tzn. jde více-méně o totéž...
A bude G110 splňovat specifikace DX12.1d? Úplné specifikace DX10.1 nebyly zveřejněny a myslím, že ještě docela dlouho nebudou. Ale z toho, co o DX10.1 a R600 víme teď, je jasné, že R600 DX10 dost výrazně překračuje a minimálně některé požadavky DX10.1 splňuje. Zmínit můžu třeba multiple concurrent contexts, virtual memory support, tesselator, AA with custom down-sampling filters atd.rochne píše:Hele R600 splnuje pozadavky na DX10 nebo i DX10.1 ?
//edit: jeden pěkný obrázek...
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Walpeerr
- Začátečník
-
- Registrován: 31. pro 2006
- Bydliště: Caslav
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- axloth
- Začátečník
-
- Registrován: 14. pro 2004
- Andre3D
- Začátečník
- Registrován: 21. led 2005
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice