Radeon HD 2900 XT 512MB GDDR3 - info, recenze

Grafické karty s libovolným GPU firmy AMD/ATI (např. Rage, Radeon).

Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik

Odpovědět

Kolik heatpipes má chladič na vaší HD2900XT?

Dvě
34
34%
Tři
43
43%
Moje HD2900XT nebyla osazena referenčním chladičem
23
23%
 
Celkem hlasů: 100
r1pper
Začátečník
Začátečník
Registrován: 07. kvě 2006

Příspěvek od r1pper »

ale jo..7.7 vylepsily (mozna :D) chyby v Opengl v CS 1.6 pokud vjedes do winu a zpatky do hry tak uz se nezobrazi ty 2 trojuhelniky jak se 7.6
KDO mi odebral moji zlutou kartu
Nazgul
Nováček
Nováček
Registrován: 08. zář 2006

HD2900XT

Příspěvek od Nazgul »

Hele potreboval bych neco na monitorovani teploty me karticky 2900xt muzete poradit co a popripade kde?
dik
socket
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 06. pro 2006
Bydliště: Preßburg.

Příspěvek od socket »

catalyst contol center alebo ATITool a pod..
najdi si na google a mozes si aj FAQ precitat tusim je to aj tam
"Život je ťažký.. jeden z najťažších" Ľ.M.
ignore list: Syntex, Airm@n64, gejmer, Jarysmen, Maranov, Ssnake, jakubom, tielka
Nazgul
Nováček
Nováček
Registrován: 08. zář 2006

lost planet

Příspěvek od Nazgul »

Hele mam problem kdyz pustim lost planet v dx10 tak to ma nejaky hrozny barvy jak kdyby to bylo 8-bit hloubka barev nemel neco takoveho taky nekdo na ati hd2900xt s catalyst 7.7? nebo jestli vite jak to vyresit?
barco
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 22. čer 2006
Bydliště: Európska únia

Příspěvek od barco »

Krásny rozbor technológie a výkonu R600 od Cruxa2005 -
http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 1185958538
.
spajdr
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od spajdr »

Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source

7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps

7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps

Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
žabka
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. srp 2007

Příspěvek od žabka »

je vidět že se v ATI hodně snažej to je dobře :) uz aby byly ofico 7,8
Asus A8JP
Core 2 Duo T5600, X1700,2GB,120GB,14" 1440x900, 2.39Kg
r1pper
Začátečník
Začátečník
Registrován: 07. kvě 2006

Příspěvek od r1pper »

spajdr píše:Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source

7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps

7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps

Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
tak to stratos otvira sampus a nvidioti si trhaji vlasy hruzou
jen tak dal ATI
KDO mi odebral moji zlutou kartu
rostaxx
Začátečník
Začátečník
Registrován: 21. kvě 2006
Bydliště: Dolní libchavy 158, PSC 561 16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rostaxx »

r1pper píše:
spajdr píše:Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source

7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps

7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps

Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
tak to stratos otvira sampus a nvidioti si trhaji vlasy hruzou
jen tak dal ATI
Tak ty si to vystihl ulne presne :) a takhle nevite jestli uz v cs source sou uz opraveny ty spaten vykresleny objekty v dalce ?
r1pper
Začátečník
Začátečník
Registrován: 07. kvě 2006

Příspěvek od r1pper »

to ti nereknu ptz si pockam na ofiko verzi ale myslim ze vim kdo to bude vedet :D


--->STRATOS<---
KDO mi odebral moji zlutou kartu
flanker
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 13. pro 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od flanker »

Ja nekde cetl,ze by to v 7.8 melo byt jiz opravene, tak uvidite, ja teda ne :) 1950pro :) /
ROG Power PC1:AMD Ryzen 7 5700X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo II 360, 512GB NVMe+500GB Samsung SSD, 2x 16GB GSkill TridentZ Neo RGB 3600 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, Lian Li O11 Dynamic XL. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora
spajdr
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od spajdr »

ne, fogiš není v source furt opravený :P
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

r1pper píše:to ti nereknu ptz si pockam na ofiko verzi ale myslim ze vim kdo to bude vedet :D
Stratos ti toho ale s černou kartou moc nepoví. Údajně by mlha v Source enginu měla být opravena ve finálních Catalystech 7.8.
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Nechápu, proč pořád všichni chtějípo ATi "opravit" mlhu, když to je chyba v enginu a nikoli chyba v driveru. Pokud se k chybám her bude přistupovat takovým způsobem dál, budou na optimalzace a podporu s*át vývojáři ještě víc a výrobci grafických karet budou muset plýtvat svými zdroji na chyby, které nejsou jejich namísto toho, aby řešili kvalitu, výkon a stabilitu driverů.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

No jestli je chyba na straně enginu tak by samozřejmě mělo zamakat Valve... ale pokud ti se na to vykašlou tak ATi nic jiného nezbývá, zákazník vidí že na konkurečních kartách to jde, tak logicky usoudí že problém je u ATi.
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
crux2005
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 25. zář 2005
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crux2005 »

je to chyba enginu

už to píšem asi 15 krát :lol:
s pozdravom, crux.
rostaxx
Začátečník
Začátečník
Registrován: 21. kvě 2006
Bydliště: Dolní libchavy 158, PSC 561 16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rostaxx »

A proc to nedela na starsich kartach ? Kdyby to byla chyba Enginu tak by to bylo na vsech GK ? ne ? Jeto akorat malej bug ... a hotovo :D no ale uz aby to bylo pryc :D
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

OK, když si myslíš, že je to bug... ale pak mi vysvětli, proč se bug driverů pro HD2900XT projevoval už půl roku před jejím vydáním na G80? :roll:
Nejlepší moderátor ve výslužbě
rostaxx
Začátečník
Začátečník
Registrován: 21. kvě 2006
Bydliště: Dolní libchavy 158, PSC 561 16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rostaxx »

no-X píše:OK, když si myslíš, že je to bug... ale pak mi vysvětli, proč se bug driverů pro HD2900XT projevoval už půl roku před jejím vydáním na G80? :roll:
xD nevim :D ale asi proto ze source engine neni compatibilni s dx10 kartama :) asi proto takze by mneli udelat zaplatu , Valve byji mnelo udelat :)
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

rostaxx píše: xD nevim :D ale asi proto ze source engine neni compatibilni s dx10 kartama :) asi proto takze by mneli udelat zaplatu , Valve byji mnelo udelat :)
ty si to představuješ jak hurvínek válku... grafická karta musí splňovat specifikace ne pro jednu verzi DirectX, ale i pro všechny předchozí, jinak by to bylo dost k ničemu, nemyslíš? Jistě že v tomhle případě by mělo opravovat Valve, ale když o tom věděli už při vydání G80 a neopravili to tentokrát, tak to neopraví ani teď a ATi bude muset vymyslet nějaký workaround.
btw, ten pravopis :cry:
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
Odpovědět

Zpět na „AMD/ATI grafické karty“