Radeon HD 2900 XT 512MB GDDR3 - info, recenze
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- r1pper
- Začátečník
-
- Registrován: 07. kvě 2006
- socket
- Začátečník
- Registrován: 06. pro 2006
- Bydliště: Preßburg.
- Nazgul
- Nováček
-
- Registrován: 08. zář 2006
lost planet
Hele mam problem kdyz pustim lost planet v dx10 tak to ma nejaky hrozny barvy jak kdyby to bylo 8-bit hloubka barev nemel neco takoveho taky nekdo na ati hd2900xt s catalyst 7.7? nebo jestli vite jak to vyresit?
- barco
- Středně pokročilý
- Registrován: 22. čer 2006
- Bydliště: Európska únia
Krásny rozbor technológie a výkonu R600 od Cruxa2005 -
http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 1185958538
http://www.pretaktovanie.sk/modules.php ... 1185958538
.
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source
7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps
7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps
Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps
7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps
Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
- žabka
- Začátečník
- Registrován: 01. srp 2007
- r1pper
- Začátečník
-
- Registrován: 07. kvě 2006
tak to stratos otvira sampus a nvidioti si trhaji vlasy hruzouspajdr píše:Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source
7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps
7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps
Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
jen tak dal ATI
KDO mi odebral moji zlutou kartu
- rostaxx
- Začátečník
-
- Registrován: 21. kvě 2006
- Bydliště: Dolní libchavy 158, PSC 561 16
- Kontaktovat uživatele:
Tak ty si to vystihl ulne presne a takhle nevite jestli uz v cs source sou uz opraveny ty spaten vykresleny objekty v dalce ?r1pper píše:tak to stratos otvira sampus a nvidioti si trhaji vlasy hruzouspajdr píše:Ty 7.8bety zlepšily Adaptive AA .. a to tak že rozdíl oproti 7.7 je až 500 procent (tyká se minimálně pro Oblivion) snížil se i propad AA u Counterstrike Source
7.7
4xAA - 177 fps
8xAA - 153 fps
7.8 beta
4xAA - 198 fps
8xAA - 182 fps
Ovšem u takového World of Warcraft a zapnutí AAA to dopadne takhle
http://img114.imageshack.us/img114/1153/wowuh6.jpg
jen tak dal ATI
- r1pper
- Začátečník
-
- Registrován: 07. kvě 2006
- flanker
- Moderátor
- Registrován: 13. pro 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ja nekde cetl,ze by to v 7.8 melo byt jiz opravene, tak uvidite, ja teda ne 1950pro /
ROG Power PC1:AMD Ryzen 7 5700X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo II 360, 512GB NVMe+500GB Samsung SSD, 2x 16GB GSkill TridentZ Neo RGB 3600 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, Lian Li O11 Dynamic XL. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Nechápu, proč pořád všichni chtějípo ATi "opravit" mlhu, když to je chyba v enginu a nikoli chyba v driveru. Pokud se k chybám her bude přistupovat takovým způsobem dál, budou na optimalzace a podporu s*át vývojáři ještě víc a výrobci grafických karet budou muset plýtvat svými zdroji na chyby, které nejsou jejich namísto toho, aby řešili kvalitu, výkon a stabilitu driverů.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
- rostaxx
- Začátečník
-
- Registrován: 21. kvě 2006
- Bydliště: Dolní libchavy 158, PSC 561 16
- Kontaktovat uživatele:
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
OK, když si myslíš, že je to bug... ale pak mi vysvětli, proč se bug driverů pro HD2900XT projevoval už půl roku před jejím vydáním na G80?
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- rostaxx
- Začátečník
-
- Registrován: 21. kvě 2006
- Bydliště: Dolní libchavy 158, PSC 561 16
- Kontaktovat uživatele:
xD nevim ale asi proto ze source engine neni compatibilni s dx10 kartama asi proto takze by mneli udelat zaplatu , Valve byji mnelo udelatno-X píše:OK, když si myslíš, že je to bug... ale pak mi vysvětli, proč se bug driverů pro HD2900XT projevoval už půl roku před jejím vydáním na G80?
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ty si to představuješ jak hurvínek válku... grafická karta musí splňovat specifikace ne pro jednu verzi DirectX, ale i pro všechny předchozí, jinak by to bylo dost k ničemu, nemyslíš? Jistě že v tomhle případě by mělo opravovat Valve, ale když o tom věděli už při vydání G80 a neopravili to tentokrát, tak to neopraví ani teď a ATi bude muset vymyslet nějaký workaround.rostaxx píše: xD nevim ale asi proto ze source engine neni compatibilni s dx10 kartama asi proto takze by mneli udelat zaplatu , Valve byji mnelo udelat
btw, ten pravopis
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.