Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.
Moderátoři: morke , Walker1134 , PKBO , Hladis
Ache
Pokročilý
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od Ache » čtv 17. zář 2015, 21:30
Krteq píše: @Ache: Přečti si popisky k tomu demu. CryZENx tam sám uvádí, že DOF přestřelil schválně
Umim číst, neboj
Jen řikam, že to je neskutečný hnus. Zkusil se si to sám a fakt bléé:
http://abload.de/img/ue4game_2015_09_17_20thy6g.jpg
http://abload.de/img/ue4game_2015_09_17_20opb2a.jpg
zatím nejhezčí Unreal 4 ukázka pod DX12 je to KiteDemo bez nějakých ultraoverhype-bloom efektů:
https://www.youtube.com/watch?v=w6EMc6eu3c8
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
dexterav
Mírně pokročilý
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dexterav » čtv 17. zář 2015, 22:53
jedna ukážka dx12 horšia ako druhá
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
kotas
Středně pokročilý
Registrován: 29. led 2006
Příspěvek
od kotas » pát 18. zář 2015, 08:46
dexterav píše: jedna ukážka dx12 horšia ako druhá
..taky mi to tak přijde
Hladis
Moderátor
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens
Příspěvek
od Hladis » pát 18. zář 2015, 13:29
dexterav píše: jedna ukážka dx12 horšia ako druhá
Nemá cenu ani stahovat. Nevypovida to nic a jsou to jen takovy demomazanice s nulovou relevanci. Je třeba počkat na hry.
H2SO4
Začátečník
Registrován: 13. lis 2005
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od H2SO4 » pát 18. zář 2015, 13:42
To co postnul Vlastnik80 vypada celkem slusne.
CPU: i9-13900K | MB: ASUS ROG Maximus Z790 HERO | VGA: Asus 4090TuF OC | ram: 2x32GB 5600Mhz | SSD: 850pro 128GB + evo 1TB | Audio: Creative Titanium | Repro: Z-5500 | MONITOR: QLED55" 4K | Case: Corsair 1000D | zdroj: EVGA Supernova 1300W | os: Windows 11
Ache
Pokročilý
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od Ache » sob 19. zář 2015, 12:06
H2SO4 píše: To co postnul Vlastnik80 vypada celkem slusne.
No nic moc, vypadá to, že většina unreal 4 dem a her asi bude bez barev.
Každopádně mi tam chyběla ona moderní chromatická vada... tak sem si post processing trochu upravil:
http://abload.de/img/maloaberacenpzgi.jpg
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
kesi
Začátečník
Registrován: 24. říj 2007
Příspěvek
od kesi » sob 19. zář 2015, 17:38
Pekny, ja to velky CA v obraze taky nemusim. Radeji mam obraz v ZP bez barevne vady. Mozna maji nekteri vyvojari zatim nam neznamou ocni vadu, nebo to ladi na LSD.
Pardon za OT.
HEAD
Začátečník
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od HEAD » čtv 24. zář 2015, 15:21
ten vykon gtx970 je tragickej.Stejne tak GTX960 i GTX980TI
GTX980TI jen 35% nad GTX970 heh...
Naposledy upravil(a)
HEAD dne čtv 24. zář 2015, 15:22, celkem upraveno 1 x.
CPU -Ryzen 7800X3D, MB -MSI X670E Tomahawk, RAM -64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU -RTX 4080Super 16GB, ZDROJ -Seasonic GX 850W, Monitor -LG OLED C1 48"
Ache
Pokročilý
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od Ache » čtv 24. zář 2015, 15:22
By měla nvidia zamakat na DX12 driveru, v CPU limitovaných situacích se karta proti DX11 otáčí:
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
spajdr
Středně pokročilý
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od spajdr » čtv 24. zář 2015, 15:27
Krteq
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Krteq » čtv 24. zář 2015, 15:28
Ache píše: By měla nvidia zamakat na DX12 driveru, v CPU limitovaných situacích se karta proti DX11 otáčí:
Jak už tu bylo několikrát řečeno, driver pod explicitními API hraje druhé housle, skoro vše si skrze API řídí aplikace.
Tady to opět vypadá na ten průser s polo-softwarovým řešením scheduleru.
Hladis
Moderátor
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens
Příspěvek
od Hladis » čtv 24. zář 2015, 15:29
Spis je krasne videt, jak to nakopne i CPU jako i3. U Fury jim skalovani s CPU vyslo nejak podivuhodne zajimave.
Ache: Je tam divny výsledek, kde jim Fury X nejak s i5 ustreluje. Divne ve FullHD to vyhrava i3.
Krteq
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Krteq » čtv 24. zář 2015, 15:32
Jj, na Anandu se nad tím taky pozastavují
Looking through the frame rate profile data, specifically looking for minimum benchmark percentile numbers, we saw an interesting correlation with using a Core i7 (six core, HT) platform and the frame rates on complex frames being beaten by the Core i5 and even the Core i3 setups, despite the fact that during the easier frames to compute the Core i7 performed better . In our graphs, it gave a tilted axis akin to a seesaw
Ache
Pokročilý
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od Ache » čtv 24. zář 2015, 15:39
Hladis píše: Spis je krasne videt, jak to nakopne i CPU jako i3. U Fury jim skalovani s CPU vyslo nejak podivuhodne zajimave.
Ache: Je tam divny výsledek, kde jim Fury X nejak s i5 ustreluje. Divne ve FullHD to vyhrava i3.
Ty jo, že by na DX12 stačila blbá dvoujádrová i3 s HT?
Neříkali spíš něco o lepším využívání více jader. Tenhle test tomu moc neodpovídá... no co... upgarde na skylake se odkládá.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens
Příspěvek
od Hladis » čtv 24. zář 2015, 15:40
A zase kazdej nameril něco jiného. Nemcouri mají jiny výsledky nez Anand. A kde je nejaka GTX780.
Ache:
Jako bych to nerikal. DX12 snizuje nároky na CPU kvůli snizeni overhead podobne jako Mantle. Vzdyt to je jeden z největších plusu novych API.
Krteq
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Krteq » čtv 24. zář 2015, 15:42
To sice ano, ale taky by DX12 měl těžit z většího počtu jader/vláken díky vyšším možnostem paralelizace úloh.
Kde se ty výsledky mezi Anandem a PCGH liší? Já tam vidím výsledky ve Full HD nachlup stejné.
Naposledy upravil(a)
Krteq dne čtv 24. zář 2015, 15:48, celkem upraveno 3 x.
Ache
Pokročilý
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od Ache » čtv 24. zář 2015, 15:43
Hladis píše: A zase kazdej nameril něco jiného. Nemcouri mají jiny výsledky nez Anand. A kde je nejaka GTX780.
Němčouři hlavně nasadili pro jistotu EVGA GTX 980Ti SuperClocked
Anand, jestli se nepletu testuje referák (rozdíl přes 200MHz průměrnýho boostu)
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie