DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

Krteq píše:@Ache: Přečti si popisky k tomu demu. CryZENx tam sám uvádí, že DOF přestřelil schválně :roll:
Umim číst, neboj :roll: Jen řikam, že to je neskutečný hnus. Zkusil se si to sám a fakt bléé:
http://abload.de/img/ue4game_2015_09_17_20thy6g.jpg
http://abload.de/img/ue4game_2015_09_17_20opb2a.jpg

zatím nejhezčí Unreal 4 ukázka pod DX12 je to KiteDemo bez nějakých ultraoverhype-bloom efektů:
https://www.youtube.com/watch?v=w6EMc6eu3c8
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od dexterav »

jedna ukážka dx12 horšia ako druhá :|
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Vlastik80 »

https://www.unrealengine.com/blog/infil ... d-for-free

... až to někdo zkusíte, dejte vědět, tipuji že to je DX12 techdemo. :)
kotas
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 29. led 2006

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od kotas »

dexterav píše:jedna ukážka dx12 horšia ako druhá :|
..taky mi to tak přijde :|
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Něco málo k pokoukání pro ty, jímž nesedí .ppt nebo MSDN dokumentace :mrgreen:

Microsoft DirectX 12 Graphics Education YouTube Channel
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

dexterav píše:jedna ukážka dx12 horšia ako druhá :|
Nemá cenu ani stahovat. Nevypovida to nic a jsou to jen takovy demomazanice s nulovou relevanci. Je třeba počkat na hry.
H2SO4
Začátečník
Začátečník
Registrován: 13. lis 2005
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od H2SO4 »

To co postnul Vlastnik80 vypada celkem slusne.
CPU:i9-13900K | MB:ASUS ROG Maximus Z790 HERO | VGA: Asus 4090TuF OC | ram:2x32GB 5600Mhz | SSD:850pro 128GB + evo 1TB | Audio:Creative Titanium | Repro:Z-5500 | MONITOR: QLED55" 4K | Case:Corsair 1000D | zdroj:EVGA Supernova 1300W | os:Windows 11
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

H2SO4 píše:To co postnul Vlastnik80 vypada celkem slusne.
No nic moc, vypadá to, že většina unreal 4 dem a her asi bude bez barev. :-(
Každopádně mi tam chyběla ona moderní chromatická vada... tak sem si post processing trochu upravil:
http://abload.de/img/maloaberacenpzgi.jpg :-D
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
kesi
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 24. říj 2007

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od kesi »

Pekny, ja to velky CA v obraze taky nemusim. Radeji mam obraz v ZP bez barevne vady. Mozna maji nekteri vyvojari zatim nam neznamou ocni vadu, nebo to ladi na LSD.
Pardon za OT.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Testy Fable Legends Beta v DX12

PcPer - Fable Legends Benchmark: DX12 Performance Testing Continues
AnandTech - Fable Legends Early Preview: DirectX 12 Benchmark Analysis


Hawaii karty přímo excelují, Tahiti a Tonga jsou na tom zhruba stejně jako GeForce ekvivalenty a Fiji se drží v těsném závěsu (cca. 5%) za GTX 980 Ti :)
Naposledy upravil(a) Krteq dne čtv 24. zář 2015, 15:30, celkem upraveno 1 x.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

ten vykon gtx970 je tragickej.Stejne tak GTX960 i GTX980TI
GTX980TI jen 35% nad GTX970 heh...
Obrázek
Naposledy upravil(a) HEAD dne čtv 24. zář 2015, 15:22, celkem upraveno 1 x.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

By měla nvidia zamakat na DX12 driveru, v CPU limitovaných situacích se karta proti DX11 otáčí: Obrázek
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
spajdr
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od spajdr »

Dalsi testik, tentokrat od nemcouru
http://www.pcgameshardware.de/DirectX-1 ... k-1172196/
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Ache píše:By měla nvidia zamakat na DX12 driveru, v CPU limitovaných situacích se karta proti DX11 otáčí:
Jak už tu bylo několikrát řečeno, driver pod explicitními API hraje druhé housle, skoro vše si skrze API řídí aplikace.

Tady to opět vypadá na ten průser s polo-softwarovým řešením scheduleru.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Spis je krasne videt, jak to nakopne i CPU jako i3. U Fury jim skalovani s CPU vyslo nejak podivuhodne zajimave.

Ache: Je tam divny výsledek, kde jim Fury X nejak s i5 ustreluje. Divne ve FullHD to vyhrava i3.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Jj, na Anandu se nad tím taky pozastavují
Looking through the frame rate profile data, specifically looking for minimum benchmark percentile numbers, we saw an interesting correlation with using a Core i7 (six core, HT) platform and the frame rates on complex frames being beaten by the Core i5 and even the Core i3 setups, despite the fact that during the easier frames to compute the Core i7 performed better. In our graphs, it gave a tilted axis akin to a seesaw
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

Hladis píše:Spis je krasne videt, jak to nakopne i CPU jako i3. U Fury jim skalovani s CPU vyslo nejak podivuhodne zajimave.

Ache: Je tam divny výsledek, kde jim Fury X nejak s i5 ustreluje. Divne ve FullHD to vyhrava i3.
Ty jo, že by na DX12 stačila blbá dvoujádrová i3 s HT? :-D Neříkali spíš něco o lepším využívání více jader. Tenhle test tomu moc neodpovídá... no co... upgarde na skylake se odkládá. :)
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

A zase kazdej nameril něco jiného. Nemcouri mají jiny výsledky nez Anand. A kde je nejaka GTX780.

Ache: :roll: Jako bych to nerikal. DX12 snizuje nároky na CPU kvůli snizeni overhead podobne jako Mantle. Vzdyt to je jeden z největších plusu novych API.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

To sice ano, ale taky by DX12 měl těžit z většího počtu jader/vláken díky vyšším možnostem paralelizace úloh.

:? Kde se ty výsledky mezi Anandem a PCGH liší? Já tam vidím výsledky ve Full HD nachlup stejné.

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) Krteq dne čtv 24. zář 2015, 15:48, celkem upraveno 3 x.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Ache »

Hladis píše:A zase kazdej nameril něco jiného. Nemcouri mají jiny výsledky nez Anand. A kde je nejaka GTX780.
Němčouři hlavně nasadili pro jistotu EVGA GTX 980Ti SuperClocked :lol: Anand, jestli se nepletu testuje referák (rozdíl přes 200MHz průměrnýho boostu)
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“