DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

Skvělý blog, už dlouho jsem se tak nezasmál? Jenže mi nějak uniklo, co nám vůbec chtěl onen bloger jako říci?

Že vlastně jsou AS někdy na Maxwellu rychlejší, než u AMD, jen to má jeden háček - nefungují vůbec a proto Nvidia pracuje na opravě driveru? :-D

HyperQ, pokud je mi známo, přišlo s Keplerem, nebo se pletu? Tedy až po GCN 1.0, který již ACE obsahoval!

Na vině je prý softwareový sheduling Maxwellu (CPU/Driver), to sice pravda být může, to nikdo neví. Ale kdyby to pravda opravdu byla, myslím, že Nvidia by už dávno měla driver opravený a nejednala by s Oxide o zakázání AS v AotS. Nebo má neschopný driver-team, o čemž silně pochybuji. Vše tedy nasvědčuje tomu, že ta chyba je někde jinde a její odstranění (půjde-li to vůbec) bude složitější. Nechci ale předjímat, uvidíme.

V každém případě hardwareové řešení AS na GCN a Maxwellu jsou opravdu naprosto jiná, v tom má jistě pravdu. Jen nevím, proč bychom je jako neměly porovnávat?
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

webwalker píše: Že vlastně jsou AS někdy na Maxwellu rychlejší, než u AMD, jen to má jeden háček - nefungují vůbec a proto Nvidia pracuje na opravě driveru? :-D
To je zajimave a zcela nove tvrzeni. Muzes udat zdroj, ktery dokazuje ze AS na Maxwellechv2 nefunguji vubec? Tzn. vubec, a ne jen (udajne) v AotS?
webwalker píše:V každém případě hardwareové řešení AS na GCN a Maxwellu jsou opravdu naprosto jiná, v tom má jistě pravdu. Jen nevím, proč bychom je jako neměly porovnávat?
Vsak je taky porovnavame :) Ovsem spolecny kod pro ne psat nemuzeme proste proto, ze to nejsou stejna reseni :)
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

1. To není žádné nové tvrzení, ale ukazuje to MDolenc test
Obrázek
Obrázek

2. O žádný kód nejde, jde pouze o to, jak máš příkazové fronty DX12 namapovány na hardware. V tom je právě ten rozdíl. HyperQ s největší pravděpodobností vůbec nebylo stavěné na workload Graphics/Compute, ale pouze na Compute shadery.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Vlastik80 »

https://youtu.be/J6KANDoceaU

http://www.guru3d.com/news-story/unreal ... -demo.html

... další DirectX 12 "techdemo", tentokrát Darth Vader ... Na GTX 970 to těch 60 fps dá celkem v pohodě ... :lol: (lze spustit i pod DX11 API) Jinak dle mě nic moc, prostě další z řady spíše úsměvných amatérských techdem...
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Však všechny ty DX12 počiny na UE4 jsou zatím jen amatérská techdema, tedy krom Fable, Infiltratora a Kite.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

webwalker píše:1. To není žádné nové tvrzení, ale ukazuje to MDolenc test
To je zajimava interpretace, protoze zde se stejny test povazuje za dukaz funkce AS na Maxwellech.

http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-m ... -after-all

webwalker píše: 2. O žádný kód nejde, jde pouze o to, jak máš příkazové fronty DX12 namapovány na hardware. V tom je právě ten rozdíl. HyperQ s největší pravděpodobností vůbec nebylo stavěné na workload Graphics/Compute, ale pouze na Compute shadery.
Vsechno smyslenky a domnenky :) Nicmene dekuji ze jsi potvrdil co jsem rikal. Tedy ze se pro kazdou architekturu musi kod psat kod namiru. Coz by blbyho nenapadlo ani kdyby ho mlatili, kdyz je v obehu tolik karet co AS vubec neumi, ze.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od killerek »

Nemusi se psat na miru, jen to chce ten standard opravdu podporovat a ne jen hlasit v driveru, ze ho podporuju ...
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

killerek píše:Nemusi se psat na miru, jen to chce ten standard opravdu podporovat a ne jen hlasit v driveru, ze ho podporuju ...
Pokud ma jedna architektura frontu dlouhou 31 a druha 128, tak je nutne to psat na miru. A to se bude tykat vsech ostatnich nepovinnych features DX12. A bude to platit i do budoucna, dokud se budou jednotlive gpu architektury lisit. Cim bliz zelezu, tim vic gpu-specific to bude muset byt. S tim se neda nic delat, to je dan za snizeni abstrakce.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:
webwalker píše:1. To není žádné nové tvrzení, ale ukazuje to MDolenc test
To je zajimava interpretace, protoze zde se stejny test povazuje za dukaz funkce AS na Maxwellech.

http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-m ... -after-all
Heh, projdi si to vlákno na B3D fóru a zjistíš, že sám MDolenc psal že to bylo autorem článku špatně interpretováno :wink:
hnizdo píše:Pokud ma jedna architektura frontu dlouhou 31 a druha 128, tak je nutne to psat na miru. A to se bude tykat vsech ostatnich nepovinnych features DX12. A bude to platit i do budoucna, dokud se budou jednotlive gpu architektury lisit. Cim bliz zelezu, tim vic gpu-specific to bude muset byt. S tim se neda nic delat, to je dan za snizeni abstrakce.
Tam je to krapet složitější. Nejde jen o počet compute queue poslaných zároveň a nejde o psaní na míru architektuře.

Podle posledních poznatků si GCN umí sama o sobě v HW rozsekat queues (až 64 Compute queues + 1 Graphics) tak aby GPU pokud možno co nejvíc utilizovala, tzn. že i pod 30 nemá omezení. V GCN 1.2 jde ještě dál s HWS (2x ACE + další přidané features).

Hyper-Q je nějakým způsobem limitováno a stále se bádá nad tím čím to vlastně je.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše:
http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-m ... -after-allHeh, projdi si to vlákno na B3D fóru a zjistíš, že sám MCDolenc psal že to bylo autorem článku špatně interpretováno :wink:
http://www.extremetech.com/extreme/2135 ... now-so-far

Zda se ze to interpretuji spatne uplne vsichni :)
Krteq píše: Hyper-Q je nějakým způsobem limitováno a stále se bádá nad tím čím to vlastně je.
Pokud je tomu tak, bude se muset kod psat jeste vice na miru dane architekture :) Nemyslis doufam, ze se bude gpu dynamicky prizpusobovat libovuli programatora?
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
ifkopifko
Začátečník
Začátečník
Registrován: 16. říj 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ifkopifko »

hnizdo píše:...to je dan za snizeni abstrakce.
Podľa mňa to s "mierou abstrakcie" nemá nič spoločné. Tak ako NV mala navrch v tesselácii, tak má AMD navrch v AS. Nič viac by som v tom nehľadal.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:http://www.extremetech.com/extreme/2135 ... now-so-far

Zda se ze to interpretuji spatne uplne vsichni :)
Ano, je to naprosto stejný případ jako ten předchozí linkovaný článek.
Krteq píše:Pokud je tomu tak, bude se muset kod psat jeste vice na miru dane architekture :) Nemyslis doufam, ze se bude gpu dynamicky prizpusobovat libovuli programatora?
No, podle toho rozboru na B3D se totiž zdá, že to tak i funguje (od tohoto postu dál) :wink:

Vzhledem k tomu by se právě na tělo psát vůbec nemuselo.
Naposledy upravil(a) Krteq dne pát 2. říj 2015, 12:41, celkem upraveno 1 x.
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od killerek »

hnizdo píše:
Pokud ma jedna architektura frontu dlouhou 31 a druha 128, tak je nutne to psat na miru. A to se bude tykat vsech ostatnich nepovinnych features DX12. A bude to platit i do budoucna, dokud se budou jednotlive gpu architektury lisit. Cim bliz zelezu, tim vic gpu-specific to bude muset byt. S tim se neda nic delat, to je dan za snizeni abstrakce.

Nemusi, jako se to nedela s teselaci, kdyz ji teda vubec pouzijou. Kde mas, ze je AS nepovinne, kdyz i MS ho prezentuje jako jednu z hlavnich vyhod? Spise bude stacit to nehnat do extremu, aby nebyl penalizovan zadny vyrobce. Tady se proste obratili karty a jeden vyrobce holt v HW umi nejakou cast DX zpracovat lepe.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše:Ano, je to naprosto stejný případ jako ten předchozí linkovaný článek.
Okej, takze jako vsichni jsou blazni, jen Jeden Noname je letadlo :) Jako verit si muzes cemu chces, ale vira nejsou fakta.
Krteq píše:(od tohoto postu dál) :wink:

Vzhledem k tomu by se právě na tělo psát vůbec nemuselo.
Vsimas si slov "wondering", "assumptions" a podobne? A nyni si znovu precteme ty linkovane clanky?
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše:Ano, je to naprosto stejný případ jako ten předchozí linkovaný článek.
Okej, takze jako vsichni jsou blazni, jen Jeden Noname je letadlo :) Jako verit si muzes cemu chces, ale vira nejsou fakta.
Krteq píše:(od tohoto postu dál) :wink:

Vzhledem k tomu by se právě na tělo psát vůbec nemuselo.
Vsimas si slov "wondering", "assumptions" a podobne? A nyni si znovu precteme ty linkovane clanky?
ifkopifko píše:
hnizdo píše:...to je dan za snizeni abstrakce.
Podľa mňa to s "mierou abstrakcie" nemá nič spoločné. Tak ako NV mala navrch v tesselácii, tak má AMD navrch v AS. Nič viac by som v tom nehľadal.
O tom kdo ma navrch se momentalne prave vedou ty spory ;) Krome toho, o tom ze DX12 odhodila znacnou miru abstrakce a tim i overheadu je pokud je nam vsem jiste znamo hlavni prinos DX12. A pokud snizis abstrakci a priblizis se k hw, musis zohlednovat vlastnosti hw tim vic cim jsi bliz. Pokud tedy chces maximalni vysledek. To neni tema k diskuzi, to je axiom.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
ifkopifko
Začátečník
Začátečník
Registrován: 16. říj 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ifkopifko »

hnizdo> Tvoje myšlienkové procesy mi unikajú. Ja som nepísal, že DX12 nejde bližšie k HW, ani som o niečom takom nechcel diskutovať. :?
Vyjadril som sa k jedinej veci, a to sú AS. Konkrétne, že HW jedného výrobcu má pre dané použitie viac prostriedkov. Driver Nvidie sa predsa nezosype keď mu programátor/vývojár pošle viac ako 31 príkazov do fronty. Len bude skrátka pomalší, nič viac. Presne ako s tesseláciou.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:
Krteq píše:Ano, je to naprosto stejný případ jako ten předchozí linkovaný článek.
Okej, takze jako vsichni jsou blazni, jen Jeden Noname je letadlo :) Jako verit si muzes cemu chces, ale vira nejsou fakta.
Já netvrdím že jsou blázni. Tvrdím jen to že autor toho testu jestli AS funguje nebe ne sám píše, že ti autoři z toho testu vyvozují mylné závěry :roll:
hnizdo píše:
Krteq píše:(od tohoto postu dál) :wink:

Vzhledem k tomu by se právě na tělo psát vůbec nemuselo.
Vsimas si slov "wondering", "assumptions" a podobne? A nyni si znovu precteme ty linkovane clanky?
Však jsem psal že to tak asi vypadá, resp. "se zdá", nauč se číst :lol:

...a používat funkci EDIT
Naposledy upravil(a) Krteq dne pát 2. říj 2015, 13:12, celkem upraveno 2 x.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

ifkopifko píše:hnizdo>
Vyjadril som sa k jedinej veci, a to sú AS. Konkrétne, že HW jedného výrobcu má pre dané použitie viac prostriedkov. Driver Nvidie sa predsa nezosype keď mu programátor/vývojár pošle viac ako 31 príkazov do fronty. Len bude skrátka pomalší, nič viac. Presne ako s tesseláciou.
Ano. Toto je (udajne) vlastnost architektury gpu a pokud chteji vyvojari dostat maximum, musi jeji vlastnosti repsektovat, tedy neposilat ji frontu delsi nez 31. Naopak u te druhe muze, jinak by z ni nedostal maximum a mohla by byt pomalejsi. Coz jinymi slovy znamena optimalizovat kod pro danou architekturu :)
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
HafanPetr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. kvě 2013

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od HafanPetr »

Jako že se budou psát hry pro každou architekturu zvlášť? Vždyť jedna z hlavních výhod DX12 je zjednodušit psaní a konverzi her oproti předchozím DX. Jaký by to dávalo smysl?
ifkopifko
Začátečník
Začátečník
Registrován: 16. říj 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ifkopifko »

hnizdo> ... a nie je to tým, že sme voči DX11 bližšie HW. ;) Nič nové na svete.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“