What???hnizdo píše:A/C vubec neslouzi k nejakemu snizeni overheadu, ani neresi kontext switching, pokud to gpu neumoznuje - je to na gpu scheduleru, ne A/C. Ze tedy hovoris o jevu, ktery je k A/C zcela irelevantni.
//edit Wilik - upraveno + promaz
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
What???hnizdo píše:A/C vubec neslouzi k nejakemu snizeni overheadu, ani neresi kontext switching, pokud to gpu neumoznuje - je to na gpu scheduleru, ne A/C. Ze tedy hovoris o jevu, ktery je k A/C zcela irelevantni.
Ja se preci nedivim, ja vim kdo to maze, komu (nejen mne) a proc.killerek píše:hnizdo: Neni divu, ze ti to porad mazou.
+1 Tohle tvrdim od sameho zacatku. Vsude same analyzy co je "klicove" a "zasadni" od lidi, co neumi vykreslit trojuhelnik, hlavne ze tam je 80% obsahu z PR slajdu.havli píše:Dokud nebude venku nekolik DX12 her, nema smysl cokoliv resit. Tyhle techtema a teorie maji nulovou vypovidajici hodnotu.
sice tato tema je zatial mimo, ale neni to niekdeVlastik80 píše:http://www.svethardware.cz/recenze-dire ... raxi/41419
- hezky popsáno (snad, nejsem profík)
...a tedy ze delat zavery komu co nefunguje nebo funguje a jaky to bude mit dopad, proste zatim nelze.,...... and if anyone starts talking about numbers of hardware queues and ACEs and whatever else you can pretty safely ignore that as marketing/fanboy nonsense that is just adding more confusion rather than useful information. "
https://forum.beyond3d.com/threads/inte ... st-1869935blaho píše:sice tato tema je zatial mimo, ale neni to niekde
rozobrane od niekoho dôveryhodného a nezaujateho ?
Heh, to co ten člověk z Beyond 3D fóra tvrdí se nedá nazvat ani trochu nezaujatým, spíše jde o rádoby odborně servírovanou "mlžící taktiku", protože cituje jen nic neříkající obecná tvrzení (která navíc narozdil od Webwalkerova testu na SHW) nejsou podpořená žádným důkazem, který by potvrdil opak Occam Razorhnizdo píše:Ja nepolemizuji s vykladem MSDN. Ovsem zcela zasadne nesouhlasim se zavery clanku ucinene na zklade PR, anonymnich testu s nulovou vypovidaci hodnotou nebo PR techdema.
Plne se z totoznuji s citaci Lauritzena v danem kontextu
https://forum.beyond3d.com/threads/inte ... st-1869935blaho píše:sice tato tema je zatial mimo, ale neni to niekde
rozobrane od niekoho dôveryhodného a nezaujateho ?
blaho píše:
sice tato tema je zatial mimo, ale neni to niekde
rozobrane od niekoho dôveryhodného a nezaujateho ?
Problem je prave v tom, ze clanek zadny dukaz neobsahuje. Mereni necim co neni overene, neceho co nevim jak ma fungovat (neridi se nvidia BP), a dokladat to grafy, ktere ukazuji jev ale nikoliv pricinu, a z toho usoudit na pricinu a vyvodit z toho jeste zavery, to je skutecne Webwalker. Ja si totiz az doted nevsim kdo to napsal, automaticky jsem myslel ze Vitek dostal horecku neboco. Takze se omlouvam za WOT, dal se tou slataninou nebudu zabyvat, ztrata casu.del42sa píše: Heh, to co ten člověk z Beyond 3D fóra tvrdí se nedá nazvat ani trochu nezaujatým, spíše jde o rádoby odborně servírovanou "mlžící taktiku", protože cituje jen nic neříkající obecná tvrzení (která navíc narozdil od Webwalkerova testu na SHW) nejsou podpořená žádným důkazem, který by potvrdil opak Occam Razor
To vypada na FL 12_1, tedy maxwell-v2 a Skylake only. To jsem zvedav jak to bude vypadat.We will also discuss the graphics effects added using the new DX12 features Raster Ordered Views (AVSM and Decal Blending) and Conservative Rasterization (Voxel based ray tracing) adding even greater realism to the F1 world".