DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od dexterav »

ArgCZ píše:
Hladis píše: krome konzoloidnich her od MS, který samo ma zajem na rozsireni Win 10, ale MS tituly na PC scene hrajou marginalni ulohu a o jejich kvalite na PC se pisou vtipny komentare.
jako například? Halo ano vtipná série, Forza taky asi moc vtipný, Gears of War..za břicho se popadám

ví tady vůbec někdo co za hry tohle je a že kvůli nim třeba i hráči PC kupovali Xbox?
on písal o ich verziách na PC :D
a to fak neni to isté
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Jak Eddward poznamenal, nV ma problem v tom, ze to přes drivery moc nespravi a temhle vyvojarskym studiim je odkazana na milost a nemilost. To je vesmes jedna z "nevyhod" DX12. Vesmes se provali jakakoliv prasecina vyvojare a driver s tim nehne. Viz.
EIDOS Montreal and NIXXES noted that there is a known bug that causes some very high end cards to regress relative to DirectX 11. According to them, this bug is being addressed by the development team, so it will be interesting to see whether the culprit of this underwhelming DX12 performance is this bug. For the time being, we strongly suggest NVIDIA owners avoiding DX12 at all costs.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

zumpar1234 píše:Iste na papieri je DX12 spasa hrania na PC. Prakticke nasadenie je ale ina vec.
DX11 je jen evolucí DirectX 8, který jako první přinesl programovatelné shadery :roll:

Sami vývojáři volali po nízkoúrovňovém API, které by odbouralo režii nabobtnalého DX, hovořil o tom Huddy už v roce 2008.
Eddward
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 16. pro 2009
Bydliště: SVK - Košice

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Eddward »

@Hladis:
samozrejme... DX11 vedela Nvidia "opatchovat" po neschopnych vyvojaroch ktory pisu hry bez nejakych "standardov", DOC to tu uz tusim raz rozoberal aky je to velky bordel... ved tie ovladace nemaju "Stovky" MB pre nic za nic :)
pri DX12 toho vela driver nespravi, je to presne jedna z "nevyhod", ktora sa mozno pri tom celom low level API nastupe prehliadla a bralo sa nejak automaticky ze vyvojari si s tym hravo poradia...
casom to ale bude vyhoda, teda dufajme :)
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od dexterav »

ono zase už sa nedejú veľké zázraky ani u AMD , deusex má + tak cca 10 možno 15%
alebo proste iba im to sadne aj v dx11 tak im dx12 moc nepomáha
lenže to potom neveští ani zázraky do budúcna resp ani nakoniec žiaden veľký pokrok
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

DX12 má implementovanou dostatečnou úroveň abstrakce aby si se změnou uarch poradil :roll:

Samozřejmě taky záleží na tom, jak bude uarch pro DX12 stavěna a počítat se stávajícími features a možnostmi jejich dalších rozšíření. nV se to s Thermi (Ano, od představení DX12 prezentovaná jako "DX12 ready", ale podpora stále nikde), Keplerem, Maxwellem a Paxwellem moc nepovedlo, tak uvidíme s čím příjde AMD a jak se to ne/povede jim.

@Zumpar: Ano, DX11 je jen evolucí DX8, kdy se na jeho základ jen roubovali další funkce, přidávali další typy shaderů a rozšiřovali limity resources, ale v DX11 je v základu stále DX8. Oproti tomu je DX12 zcela nové API, zůstal jen HLSL a SM.
Eddward
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 16. pro 2009
Bydliště: SVK - Košice

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Eddward »

Nvidii sa nemuselo nic podarit, Nvidia nema v konzolach jediny cip narozdiel od AMD, takze to neriesila lebo nebol dovod na nieco take minat prostriedky a ani dnes to nie je must have feature... cele je to len obycajny hype aj vdaka AMD, DX12 inak funguje normalne aj na Nvidiach, ved hry bezia
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Srandista »

Ono hlavne mi pride ako hlupost, ked ma teraz AMD architekturu, ktorej nizkourovnove API vyhovuju, aby v buducnosti, aj ked bude prechadzat z GCN na daco ine, vymyslela architekturu diametralne inu, ktora si na nizkourovnovych API pohorsi. Ved to nedava ziaden zmysel, urcite budu z toho vychadzat, duplom, ked uz tu DX12/Vulkan je, a mozu tymto pripadne usit architekturu na mieru. Bo vsak s GCN predsa nevedeli, co za nove API pride, len holt odhadli smer lepsie ako Nvidia. Plus samozrejme Mantle a z neho vychadzajuci Vulkan bola pomerne velka konkurencna vyhoda.
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Ale vědeli, však dělali low-level API pro konzole - z toho pak vznikl Mantle/Vulkan.

Vem si třeba ATi Xenos, taky implementoval unifikované shadery a teselator dávno před tím než to přišlo do DX10/11.
michal3d
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. úno 2007

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od michal3d »

Krteq píše: Sami vývojáři volali po nízkoúrovňovém API, které by odbouralo režii nabobtnalého DX, hovořil o tom Huddy už v roce 2008.
- určite po tom volali vývojári? Alebo to bol vývojár, resp. malinká skupinka vývojárov? Lebo nejak my není jasné, prečo keď to bola tak strašne žiadaná vec, a teraz máme hneď dve nízkoúrovňové API, prečo je to v tak málo hrách? A prečo keď to tam aj je, dodáva sa to často až s patchom?
Prečo Xcom 2, FC Primal, Division, Fallout 4, Dark Souls 3, Overwatch, Mirrors Edge, No Mans Sky, F1 2016,... nepodporujú nízkoúrovňové API, keď to vývojári tak žiadali?

Dalšia vec je, ale to tu už bolo spomenuté, keď pozriem v akom stave vyšla PC verzia napr. Batmana, No Mans Sky,... tak si hovorím, jo super nápad aby musely ešte vývojarí optimalizovať nízkoúrovňové API. Naviac, nízkoúrovňové API myslím není nič nové a asi boli nejaké dôvody prečo sa nahradilo na tak dlhú dobu, osobne by som nevylučoval, že história sa nebude opakovať...
ArgCZ píše: když už tady tak hrozně chcete tomu dodat punc jen mizerných portů tak já tu Forzu poprvé hrál ještě na GTX 960 a bohužel, hra na ní i v hratelných FPS nebyla plynulá, na RX 480 mi běhá 120FPS a naprosto bez potíží i ve 4K 60FPS... já jen že jsem ten dojem chvilku taky měl s GTX 960, ale byl to jen dojem.
- tak aby to ešte nešlo lepšie, keď si kúpil grafiku s dvojnásobným výkonom. Mal si kúpiť RX460 a potom hovoriť, jak je to na AMD super. Lebo pochybujem, že s GTX1060 by si mal nejaký problém v tej hre. :)
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od skaven321 »

michal3d píše:
- určite po tom volali vývojári? Alebo to bol vývojár, resp. malinká skupinka vývojárov? Lebo nejak my není jasné, prečo keď to bola tak strašne žiadaná vec, a teraz máme hneď dve nízkoúrovňové API, prečo je to v tak málo hrách? A prečo keď to tam aj je, dodáva sa to často až s patchom?
Prečo Xcom 2, FC Primal, Division, Fallout 4, Dark Souls 3, Overwatch, Mirrors Edge, No Mans Sky, F1 2016,... nepodporujú nízkoúrovňové API, keď to vývojári tak žiadali?

..preco? lebo peniaze.
kolko ludi ma DX12/Vulkan/Mantle ready karty? 10-15% trhu?
(maxwell fakt neradam za ready, ked vidim jeho skvele vykony v DX12)
maximalne tak gtx980 a vyssie(s privretymi ocami gtx970 na fullhd)
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ArgCZ »

michal3d píše: - tak aby to ešte nešlo lepšie, keď si kúpil grafiku s dvojnásobným výkonom. Mal si kúpiť RX460 a potom hovoriť, jak je to na AMD super. Lebo pochybujem, že s GTX1060 by si mal nejaký problém v tej hre. :)
Výborně, tomu se říká pointa, nic by mě nezabránilo bez další zkušenosti to nazvat zpraseným portem
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
zumpar1234

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od zumpar1234 »

Krteq: a co v PC svete nie je len evoluciou? Ved cela Wintel platforma je zalozena na evolucii a zachovavani spätnej kompatibility. Teraz sa tu snazis naznacit ze je evolucia zla? Nechapem... :roll:
michal3d: trafil klinček po hlavičke. Poviem ti to takto Krtku... na konferenciach a technologickych-vyvojarskych akciach sa toho často nakeca naozaj vela ale realita je inde... Tiez som toho uz pocul, napriklad hlasy ktore volali po uplnom zruseni API standardu a vsetko by zaobstaraval engine... skratka reci a teoretizovanie su jedna vec a prax druha. Dam ruku do ohna ze vecsinu vydavatelov nejake low level API na PC absolutne nezaujima a riesia to len koli marketingu. Ved vlnu low level API rozduchalo AMD a aj dnes ju živi hlavne AMD...
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

nic ve zlém, ale nechápu tu argumentaci "proč bylo potřeba nové API" . Copak nebylo několikrát docela zřetelně prokázáno, jak ten starý způsob s jedním render threadem představoval velký bottleneck ve hrách a jak bylo plýtváno s procesorovým výkonem ? Copak tu jasně nebyly ukázány benefity nového přístupu ? Bez ohledu na ten Faux Pass s Deus EX je snad každému inteligentnímu jedinci jasné, že nová API představují výrazný krok vpřed. Tu obhajobu starých rozhraní vážně nechápu... :oops:
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od dexterav »

nemyslím že by niekto obhajoval dx11
skorej momentálne nevyzerá dx12 moc ako prínos
a hlavne ako sa posúvame dopredu sa avýkon aj pri amd v dx12 stále viac podobá tomu na dx11
a malo by tam rozdiely stále viac a viac narastať
zase napriek všetkému tancovať nad 10% asik nieje bohvie čo
zase spústa ľudí len vidí niečo nové a už je to úplne super
momentálne je dx12 dosť kontroverzný, hlavne ked sa tu človek oháňa bottleneckmi a protim na slabších cpu je to skorej na škodu napr
a to tu boli ľudia podľa ktrých sme mali zázrak dx12 vidieť už začiatkom roka, 2016

ono aj tak je sik väčšina toho dx12 iba dodatočná, takž asik aj preto také výsledky...
myslím že hry ktoré sa začali robiť v 2014 alebo 2015 budú mať dx12 iba nasilu
ono ozaj prekopať engine na niečo iné zase nieje len tak pokiaľ to má fungovať tak ako má
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

tak musí s tím počítat i samotná architektura, což například u Nvidie ještě pořád není zcela pravda, ale zase nikdo jim to nemůže vyčítat protože na to neměli dost času. Uvidíme jaké budu výsledky na Volta nebo Vega/Navi. Všechno má totiž jistou setrvačnost a chvíli trvá, než se nějaké novější standardy a postupy zavedou plně do praxe 8) Navíc jistá zodpovědnost pořád leží na vývojářích samotných a jejich "ochotě" s novými postupy pracovat.....
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od havli »

Mno, nejvetsi problem DX12 je prave to odbourani optimalizace vykonu her pomoci ovladacu. AMD a Nvidia dokazali spoustu problemu v DX11 a starsich hrach poresit... Ted tohle vsechno spada na vyvojare her a stane se co? V naproste vetsine pripadu se na nejake vetsi ladeni vykaslou - splacaji hru, aby to aspon trochu fungovalo a pak hura lepit dohromady dalsi dil, co vyjde pristi rok.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Srandista »

Mi pride, ze vacsina ludi by tu najradsej zorala na DX9 alebo co. Lebo vsak je to vyladeny DX, tak preco nejaky dalsi?

Ono holt vzdy pri uvedeni novej technologie sa bude na nieco cakat. Rovnako ako s mobilmi zaznamenavajucimi 4K video musime pockat na lacnejsie 4K telky (a potom este na lokalny 4K obsah), tak rovnako aj s DX12 grafikami (a DX12 enabled OS) sa musi pockat na kvalitne DX12 tituly. Holt, vzhladom na to, ze DX12 je od piky nove a kladie vacsi doraz na developerov, tak si na jeho vyraznejsie rozsirenie musime pockat dlhsie. Ale to, ze nabeh nie je okamzity predsa nemoze znamenat, ze DX12 je crap a slepa ulicka vyvoja, vsak to je uplna hlupost. To by sme tu mali furt Glide (btw, tiez low-level API)...
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
mr.qeg
Začátečník
Začátečník
Registrován: 05. srp 2007
Bydliště: Dresden

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od mr.qeg »

havli píše:Mno, nejvetsi problem DX12 je prave to odbourani optimalizace vykonu her pomoci ovladacu. AMD a Nvidia dokazali spoustu problemu v DX11 a starsich hrach poresit... Ted tohle vsechno spada na vyvojare her a stane se co? V naproste vetsine pripadu se na nejake vetsi ladeni vykaslou - splacaji hru, aby to aspon trochu fungovalo a pak hura lepit dohromady dalsi dil, co vyjde pristi rok.
Víc low-level znamená i více práce a dovedností na straně vývojáře, takže kde jim v DX11 stačilo zavolání jedné funkce, toho v DX12 třeba budou muset udělat víc. Takže možná jim na to ladění ani nezbyde tolik času :/
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od dexterav »

tak to potom bude ohromné + :mrgreen:
ked to hentak napíšeš
Naposledy upravil(a) dexterav dne pát 9. zář 2016, 17:01, celkem upraveno 1 x.
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“