DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
minimalne v total war by to bolo zvlastne, mam tu hru od zaciatku
patchami praveze boli pridavane rozlicne detaily(napr na mape lietaju orly, draky, tocia sa kolesa a pod.) tj mne klesla priemerna fps o 3-4 framy
patchami praveze boli pridavane rozlicne detaily(napr na mape lietaju orly, draky, tocia sa kolesa a pod.) tj mne klesla priemerna fps o 3-4 framy
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
podla 2 hier sa zvysila utilizacia jadier (12 vlakien)... Ano klesala, ale nieco sa zmenilo v poslednom patche a narast je okolo 12%...
Nedava mi to ziaden zmysel...
Nedava mi to ziaden zmysel...
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
CageJ:
Ja muzu jen potvrdit RoTTR, kde je vyrazny rozdil mezi DX11 a DX12 na nV (potvrdil to pak i HEAD), ktery v starsich testech nebyl. Viz. testy. Jinou DX12 hru nemam.
Ja muzu jen potvrdit RoTTR, kde je vyrazny rozdil mezi DX11 a DX12 na nV (potvrdil to pak i HEAD), ktery v starsich testech nebyl. Viz. testy. Jinou DX12 hru nemam.
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
AoS, prva (v nazve ASUS), MSI, FE..
ASUS je od MSI vykonnejsia asi o 3-4%, MSI od FE o dalsie 3%.. To i tak je ten narast divny.. A meriam to prakticky v kazdej DX12 hre... DX11 ASUS +/- kopiruje MSI.
V Total War je lepsia utilizacia jadier a brutalny narast FPS..
https://abload.de/img/zmena_fpsf0s90.jpg
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
- AllowedCry
- Začátečník
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Máš tam u jedné karty vyšší antialiasing...
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC 400W || M2 VP4300 4TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
jop diky, to je FE verzia, ale ide mi tu Gaming a Strix..AllowedCry píše:Máš tam u jedné karty vyšší antialiasing...
Hladis//Presun do BF1 tech. tematu.
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Druhá implementace DX12 (tentokrát implicit) Multi-GPU ve hře -> takřka lineární škálovaní a funkční frame-pacing.
Bohužel, stále aktivní pouze na GCN Radeonech, nV nemá implicit mGPU podporu hlášenou driverem (naprosto stejný případ jako u Async-Compute)
PcPer - DX12 Multi-GPU scaling up and running on Deus Ex: Mankind Divided
Bohužel, stále aktivní pouze na GCN Radeonech, nV nemá implicit mGPU podporu hlášenou driverem (naprosto stejný případ jako u Async-Compute)
PcPer - DX12 Multi-GPU scaling up and running on Deus Ex: Mankind Divided
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
S tym AS pravdu nemas.. cca 2 mesiace meriam na rovnakej zostave narast FPS asi o 6-7%.. NVIDIA musela nieco prepracovat.. takmer v kazdej DX12 hre
1060 SLI nepodporuje je mozne, ze NVIDIA blokuje aj mGPU, chcelo by to hlbsie patrat..
Zial nemam ani jednu z tych kariet po dva kusy takze to nedokazem odmerat..
jedine 1060 FE+ 1060 3GB
avsak RX470 mam len jednu
1060 SLI nepodporuje je mozne, ze NVIDIA blokuje aj mGPU, chcelo by to hlbsie patrat..
Zial nemam ani jednu z tych kariet po dva kusy takze to nedokazem odmerat..
jedine 1060 FE+ 1060 3GB
avsak RX470 mam len jednu
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Mám, to co pozoruješ jde na vrub správě prostředků pod DX12 a rychlejšímu content switchingu na Pascalech. nV driver stále hlásí že DX12 A/C cap bit nepodporuje.CageJ píše:S tym AS pravdu nemas.. cca 2 mesiace meriam na rovnakej zostave narast FPS asi o 6-7%.. NVIDIA musela nieco prepracovat.. takmer v kazdej DX12 hre
- AllowedCry
- Začátečník
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Jaký má smysl testovat 2x 1060tky, když SLI neumí?
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC 400W || M2 VP4300 4TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tohle ale není SLI
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ten scaling v 1440p je fakt drsny
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
U 1060 nema byt podporovan zadny multi GPU (nema to ani smysl) a vyssi modely maji vlastni reseni SLI. Nehlede na to, ze rychlosti komunikace HB bridge to nemuze dosahnout, tedy k cemu to ma byt. nV tohle resit nejspis nebude a nevim proc by se s tim vubec meli zabyvat. Stejne jako neresi freesync a pouziva reseni vlastni. A motani do toho AS ? Holinky nebo hodinky, oboje se natahuje.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
A sakra, jak tedy v AMD dokázali že XDMA řešení při DX12 implicit mGPU škáluje i přes 100% a dokonce bez můstku... kacířství!!Hladis píše:Nehlede na to, ze rychlosti komunikace HB bridge to nemuze dosahnout, tedy k cemu to ma byt.
Ano, stejně jako u A/C, tak i tady, nemá nV podporu deklarovanou skrze driver.Hladis píše:A motani do toho AS ? Holinky nebo hodinky, oboje se natahuje.
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ale no tak ...
Praveze je to vyborne, ze to mGPU tak vyborne bezi.. zeby som skusil 1060+470?
Praveze je to vyborne, ze to mGPU tak vyborne bezi.. zeby som skusil 1060+470?
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tahle kombinace funguje jen pod DX12 explicit mGPU, v tomhle případě to fungovat nebude.
//@Hladis: ROFL, ty opravdu ani netušíš o čem je řeč
Žádný míchání jablek s hruškama, nV driver prostě nedeklaruje podporu obou těchhle DX12 features, ani DX12 A/C ani DX12 implicit mGPU
BTW, ten "speciální" HB můstek funguje jen jako interface teaming.
//@Hladis: ROFL, ty opravdu ani netušíš o čem je řeč
Žádný míchání jablek s hruškama, nV driver prostě nedeklaruje podporu obou těchhle DX12 features, ani DX12 A/C ani DX12 implicit mGPU
BTW, ten "speciální" HB můstek funguje jen jako interface teaming.
Naposledy upravil(a) Krteq dne stř 2. lis 2016, 13:55, celkem upraveno 5 x.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Znovu precti co jsem napsal a co az umoznuje HB Bridge a to klidne vicekrat pro pochopeni PCI-e ve stavajici konfiguraci nema takovou propustnost jako specialni HBB mustek a v ultra vysokych rozlisenich a frekvencich, ci surroundu, to nestaci. Nevidim tam nikde, ze by 480ka dokazala az to co umoznuje HBB, jen co zvlada i obyc mustek. Ostatne na vyuziti HBB nema vykon ani ve dvojici Nakonec davat do kombinace slaby karty, kdyz to zvlada jedna jedina vykonna a podpora je zoufala, je nesmysl.
AS je uplne jiny pripad. Proste hrusky-jabka. Ale tak chtel sis kopnout ze.
AS je uplne jiny pripad. Proste hrusky-jabka. Ale tak chtel sis kopnout ze.
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
A naco je komu HBB, ked hraje na 1080p alebo 1440p, ako to testovali na Pcper, co tu ukazoval Krteq?
Ty tu tiez vytahujes veci ako 5K a Surround o ktorych s tu nikto nebavi ani ich nikto netestuje...
Zaujimalo by ma. Obhajujes to pre svoj dobry pocit, aby si si stale mohol povedat, ze dokonala nVidia je lepsia ako AMD, alebo si za to fakt plateny?
Ty tu tiez vytahujes veci ako 5K a Surround o ktorych s tu nikto nebavi ani ich nikto netestuje...
Zaujimalo by ma. Obhajujes to pre svoj dobry pocit, aby si si stale mohol povedat, ze dokonala nVidia je lepsia ako AMD, alebo si za to fakt plateny?
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Pokud vim, diskuse je o tyhle funkci a ta funkce je obecne pouziti vice karet, kam patri i ty vykonne pro pouziti v pripadech jako 4k+. nV ma pro vice karet jiny reseni a pravedopodbne tuhle funkci pouzivat nehodla. Ostatne 1060tka nema ani zakladni podporu SLI. A kdo hraje ve FullHD atd..., tak si snad nebude kupovat dve slaby karty, ale koupi jednu. Zbytek no comment.
Krtek:
Tak jak pro petileteho ze skolky. AS ma u nV HW omezeni dany hardware, mGPU je omezeni ciste z vule nV a ne kvuli tomu, ze by to HW nezvladl. Holinky, hodinky....
Krtek:
Tak jak pro petileteho ze skolky. AS ma u nV HW omezeni dany hardware, mGPU je omezeni ciste z vule nV a ne kvuli tomu, ze by to HW nezvladl. Holinky, hodinky....