DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od skaven321 »

minimalne v total war by to bolo zvlastne, mam tu hru od zaciatku
patchami praveze boli pridavane rozlicne detaily(napr na mape lietaju orly, draky, tocia sa kolesa a pod.) tj mne klesla priemerna fps o 3-4 framy
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

podla 2 hier sa zvysila utilizacia jadier (12 vlakien)... Ano klesala, ale nieco sa zmenilo v poslednom patche a narast je okolo 12%...
Nedava mi to ziaden zmysel...
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

CageJ:
Ja muzu jen potvrdit RoTTR, kde je vyrazny rozdil mezi DX11 a DX12 na nV (potvrdil to pak i HEAD), ktery v starsich testech nebyl. Viz. testy. Jinou DX12 hru nemam.
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

Obrázek

AoS, prva (v nazve ASUS), MSI, FE..
ASUS je od MSI vykonnejsia asi o 3-4%, MSI od FE o dalsie 3%.. To i tak je ten narast divny.. A meriam to prakticky v kazdej DX12 hre... DX11 ASUS +/- kopiruje MSI.
V Total War je lepsia utilizacia jadier a brutalny narast FPS..

https://abload.de/img/zmena_fpsf0s90.jpg
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od AllowedCry »

Máš tam u jedné karty vyšší antialiasing...
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC 400W || M2 VP4300 4TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

AllowedCry píše:Máš tam u jedné karty vyšší antialiasing...
jop diky, to je FE verzia, ale ide mi tu Gaming a Strix..


Hladis//Presun do BF1 tech. tematu.
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Druhá implementace DX12 (tentokrát implicit) Multi-GPU ve hře -> takřka lineární škálovaní a funkční frame-pacing.

Bohužel, stále aktivní pouze na GCN Radeonech, nV nemá implicit mGPU podporu hlášenou driverem (naprosto stejný případ jako u Async-Compute)

Obrázek

Obrázek

PcPer - DX12 Multi-GPU scaling up and running on Deus Ex: Mankind Divided
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

S tym AS pravdu nemas.. cca 2 mesiace meriam na rovnakej zostave narast FPS asi o 6-7%.. NVIDIA musela nieco prepracovat.. takmer v kazdej DX12 hre

1060 SLI nepodporuje je mozne, ze NVIDIA blokuje aj mGPU, chcelo by to hlbsie patrat..
Zial nemam ani jednu z tych kariet po dva kusy takze to nedokazem odmerat..
jedine 1060 FE+ 1060 3GB
avsak RX470 mam len jednu
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

CageJ píše:S tym AS pravdu nemas.. cca 2 mesiace meriam na rovnakej zostave narast FPS asi o 6-7%.. NVIDIA musela nieco prepracovat.. takmer v kazdej DX12 hre
Mám, to co pozoruješ jde na vrub správě prostředků pod DX12 a rychlejšímu content switchingu na Pascalech. nV driver stále hlásí že DX12 A/C cap bit nepodporuje.
AllowedCry
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. kvě 2011
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od AllowedCry »

Jaký má smysl testovat 2x 1060tky, když SLI neumí? :?
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC 400W || M2 VP4300 4TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Tohle ale není SLI :roll:
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Srandista »

Ten scaling v 1440p je fakt drsny :o
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

U 1060 nema byt podporovan zadny multi GPU (nema to ani smysl) a vyssi modely maji vlastni reseni SLI. Nehlede na to, ze rychlosti komunikace HB bridge to nemuze dosahnout, tedy k cemu to ma byt. nV tohle resit nejspis nebude a nevim proc by se s tim vubec meli zabyvat. Stejne jako neresi freesync a pouziva reseni vlastni. A motani do toho AS ? Holinky nebo hodinky, oboje se natahuje.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Hladis píše:Nehlede na to, ze rychlosti komunikace HB bridge to nemuze dosahnout, tedy k cemu to ma byt.
A sakra, jak tedy v AMD dokázali že XDMA řešení při DX12 implicit mGPU škáluje i přes 100% a dokonce bez můstku... kacířství!! :lol:
Hladis píše:A motani do toho AS ? Holinky nebo hodinky, oboje se natahuje.
Ano, stejně jako u A/C, tak i tady, nemá nV podporu deklarovanou skrze driver. :roll:
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

Ale no tak :D...

Praveze je to vyborne, ze to mGPU tak vyborne bezi.. zeby som skusil 1060+470?
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Tahle kombinace funguje jen pod DX12 explicit mGPU, v tomhle případě to fungovat nebude.

//@Hladis: ROFL, ty opravdu ani netušíš o čem je řeč :lol:

Žádný míchání jablek s hruškama, nV driver prostě nedeklaruje podporu obou těchhle DX12 features, ani DX12 A/C ani DX12 implicit mGPU :roll:

BTW, ten "speciální" HB můstek funguje jen jako interface teaming.
Naposledy upravil(a) Krteq dne stř 2. lis 2016, 13:55, celkem upraveno 5 x.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Znovu precti co jsem napsal a co az umoznuje HB Bridge a to klidne vicekrat pro pochopeni :sleepy: PCI-e ve stavajici konfiguraci nema takovou propustnost jako specialni HBB mustek a v ultra vysokych rozlisenich a frekvencich, ci surroundu, to nestaci. Nevidim tam nikde, ze by 480ka dokazala az to co umoznuje HBB, jen co zvlada i obyc mustek. Ostatne na vyuziti HBB nema vykon ani ve dvojici :idea: Nakonec davat do kombinace slaby karty, kdyz to zvlada jedna jedina vykonna a podpora je zoufala, je nesmysl.

AS je uplne jiny pripad. Proste hrusky-jabka. Ale tak chtel sis kopnout ze.
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Srandista »

A naco je komu HBB, ked hraje na 1080p alebo 1440p, ako to testovali na Pcper, co tu ukazoval Krteq?

Ty tu tiez vytahujes veci ako 5K a Surround o ktorych s tu nikto nebavi ani ich nikto netestuje...

Zaujimalo by ma. Obhajujes to pre svoj dobry pocit, aby si si stale mohol povedat, ze dokonala nVidia je lepsia ako AMD, alebo si za to fakt plateny?
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Pokud vim, diskuse je o tyhle funkci a ta funkce je obecne pouziti vice karet, kam patri i ty vykonne pro pouziti v pripadech jako 4k+. nV ma pro vice karet jiny reseni a pravedopodbne tuhle funkci pouzivat nehodla. Ostatne 1060tka nema ani zakladni podporu SLI. A kdo hraje ve FullHD atd..., tak si snad nebude kupovat dve slaby karty, ale koupi jednu. Zbytek no comment.

Krtek:
:roll: Tak jak pro petileteho ze skolky. AS ma u nV HW omezeni dany hardware, mGPU je omezeni ciste z vule nV a ne kvuli tomu, ze by to HW nezvladl. Holinky, hodinky....
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“