Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
V listopadu výjde Cryengine s podporou Vulkanu
CryEngine to Support Vulkan This November, DX12 Multi-GPU Next February
CryEngine to Support Vulkan This November, DX12 Multi-GPU Next February
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Unity engine dostal podporu Vulkan API
TechReport - Unity engine adds Vulkan support for a big performance boostVersion 5.6 packs some interesting goodies: support for the Vulkan API and Google Daydream VR, in addition to a host of more fine-grained technical features. Vulkan support is the headlining feature, and Unity claims developers can get "a rendering performance improvement out-of-the-box up to 60%" without getting into the nitty-gritty details of the Vulkan API. Unity's Vulkan support is cross-platform, too...
...Unity says that Vulkan speeds things up through more efficient use of multi-core CPUs and reduced driver overhead. Adding support for Vulkan to existing titles is likely feasible but almost certainly up to individual developers.
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
@Krteq: To je určitě nějaký nesmysl, vždyť přece Havli říkal, že Vulkan je mrtvý 

Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- michal3d
- Začátečník
- Registrován: 25. úno 2007
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
A čo to dokazuje? Keď pozriem na tento krátky zoznam:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_g ... an_support
tak by som povedal, že ak, tak sa Vulkan bude používať asi prevažne na mobilnej platforme. Ostatne koľko velkých PC hier beží na Unity engine? A dôležitejšie než to, čo podporuje engine je to, na čom pobežia samotné hry. A či sa nám to páči alebo nie (ja osobne by som bol rád, keby sa prejde na Vulkan, lebo Win 7 my plne vyhovuje a na Win 10 prechádzať nechcem) zatiaľ nič nenasvädčuje tomu, že by mal byž Vulkan rozšírenejší medzi AAA hrami než tomu bolo u OpenGL...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_g ... an_support
tak by som povedal, že ak, tak sa Vulkan bude používať asi prevažne na mobilnej platforme. Ostatne koľko velkých PC hier beží na Unity engine? A dôležitejšie než to, čo podporuje engine je to, na čom pobežia samotné hry. A či sa nám to páči alebo nie (ja osobne by som bol rád, keby sa prejde na Vulkan, lebo Win 7 my plne vyhovuje a na Win 10 prechádzať nechcem) zatiaľ nič nenasvädčuje tomu, že by mal byž Vulkan rozšírenejší medzi AAA hrami než tomu bolo u OpenGL...
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
No, nevím jak ty, ale já tam vidím polovinu her pro PC a další budou následovat s implementací do dalších enginů.michal3d píše:A čo to dokazuje? Keď pozriem na tento krátky zoznam:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_g ... an_support
tak by som povedal, že ak, tak sa Vulkan bude používať asi prevažne na mobilnej platforme...
Unity už podporu má (viz. výše), CryEngine má podporu ohlášenou a UE4 Vulkan rendering path podporuje pro mobile sféru a pro PC bude následovat v dohledné době.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Unity je dost pouzivany engine pro indie hry, hricky a mobilni hry. Asi jedina znamejsi hra na PC je Cities Skylines od Paradoxu. https://unity3d.com/showcase/gallery/games hadate se zase o prdu. Vulkan není mrtvola, jen pravdepodobne bude hodne pouzivan především v mobilni sfere. Zda se dostane do AAA PC her nejak vyrazneji je dost otázka, jelikož tam se tlaci DX12.
- michal3d
- Začátečník
- Registrován: 25. úno 2007
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
- no a čo tam je? Sú tam tri normálne hry:Krteq píše:No, nevím jak ty, ale já tam vidím polovinu her pro PC a další budou následovat s implementací do dalších enginů.
Doom - ID Soft, asi najväčší presaditel OpenGL v hrách, logické že v tom pokračuje aj s Vulkan, čiže čiadna zmena oproti situácií keď bol OpenGL
Dota 2 - Valve, ktoré používalo už aj OpenGL predtým, kvôli tomu aby ich hry išli na SteamOS/Linux/Mac, čiže opäť žiadna zmena od dôb OpenGL, naviac všetci vieme že Valve momentálne zrovna nechŕli jednu hru za druhou...
The Talos Principle - indie multiplatformová hra (vrátane Androidu), naviac na Serious Engine, kde aj napr. Serious Sam podporuje OpenGL, čiže opäť žiadna zmena
Takže my prosím ukáž, z čoho čerpáš ten optimizmus pre rozširenie Vulkan, zatial to vyzerá presne rovnako ako za dôb OpenGL. Akurát kto používal OpenGL, logicky začína používať aj Vulkan, tak ako sa prechádza postupne z DX11 na DX12. A jak hovorím, to čo podporuje engine je irelevantné, dôležité je čo podporuje samotná hra...
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Jako fakt si tu chcete dat souboj, která kristalova koule vesti lip ? Pravdou je, ze Vulkan není mrtvola, stejne tak se nevi jak moc bude schopen penetrovat AAA hry. Konec flamu.
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Nevidim jedinej duvod, proc by se mel Vulkan zacit ve vetsim meritku pouzivat v PC hrach. Vesmes je to dano i historicky - ze zacatku ery 3D akcelerace bylo vsechno bud OGL nebo Glide (osekane OGL), pak MS prisel s DX a behem nekolika malo let ziskal totalni prevahu. No a nekdy cca od roku 2004 uz jedeme v zabehnutych kolejich, ze vyjde rocne nanejvys 1-2 OGL hry a tim to konci. Tak ted budou 1-2 Vulkan, par DX12 a valna vetsina stale DX11. Cili zadna velka zmena.
Na mobilech at si pouziva kdo chce co chce, to je uplne jiny svet...
Na mobilech at si pouziva kdo chce co chce, to je uplne jiny svet...
Ryzen 7 7700 ; Asus B650E-F Gaming Wifi ; 64 GB DDR5 6000 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Heh, jak na potvoru Egosoft právě ohlásil podporu Vulkan pro X Rebirth
Dost mi to připomíná vývoj v DX12 vlákně, kde stejná skupina tvrdila, že se DX12 hry neobjeví dřív jak za 2 roky

EGOSOFT announces X Rebirth VR EditionNew graphics engine: X Rebirth VR Edition will be the first title by Egosoft to utilise our new in-house development, based on the innovative new Vulkan graphics technology.
Dost mi to připomíná vývoj v DX12 vlákně, kde stejná skupina tvrdila, že se DX12 hry neobjeví dřív jak za 2 roky

- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
To se vazne vyplati, bude o jednu india Vulkan hru navic.
Vazne je potreba oslavovat kazdou blbost jen kvuli tomu ze bezi na tvem oblibenem API? Ja osobne mam radsi S3 MeTaL... pocet podporovanych her bude asi nastejno.
Nebyla spis rec o dobre napsanych DX12 hrach? Ty nejak porad nejsou, vsechno jen bastly lepene dodatecne s pulrocnim zpozdenim na DX11. Pripadne rovnou emulator xboxu.

Vazne je potreba oslavovat kazdou blbost jen kvuli tomu ze bezi na tvem oblibenem API? Ja osobne mam radsi S3 MeTaL... pocet podporovanych her bude asi nastejno.

Nebyla spis rec o dobre napsanych DX12 hrach? Ty nejak porad nejsou, vsechno jen bastly lepene dodatecne s pulrocnim zpozdenim na DX11. Pripadne rovnou emulator xboxu.
Ryzen 7 7700 ; Asus B650E-F Gaming Wifi ; 64 GB DDR5 6000 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- michal3d
- Začátečník
- Registrován: 25. úno 2007
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Krteq: tak vzhľadom na to, že je X Rebirth aj na Mac/SteamOS, tak asi bude mať taky OpenGL verziu a tak není nijak prekvapivé, že prejdu na Vulkan. Proste zase ten istý prípad ako hry ktoré som uviedol predtým...
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
- Raikkonen
- Začátečník
-
- Registrován: 05. kvě 2008
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Mě by spíš zajímalo, kde je ten zakopaný pes, že Vulkan (a předtím Mantle) nijak moc netáhnou a spíš jen paběrkují, když jsou přitom vyzdvihovány přednosti typu jednoduchá konverze z konzolí a multiplatformnost. Stejně tak další výhoda - radikální zvýšení efektivity a z toho plynoucího mnohem většího výkonu (stejně jako u DX12) - se zatím nějak neprojevuje, dokonce v extrémních případech podává starší DX11 lepší a stabilnější výkon (viz případ Quantum Break). Vlastně je to i dost paradoxní a tristní výsledek vzhledem ke všem těm snahám zlepšit hraní na jiných platformách, např Steamboxy od Valve apod. (v mobilech to vypadá trošku jinak, ale to už je zase jiné hraní a jiné téma). Na programátory to taky nelze všechno svést.
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
setrvačnost , neochota vývojářů, lenost, pomalejší náběh nových API, snaha vyždímat maximum z už zaběhlého, atd.
doplnit dle libosti
doplnit dle libosti

"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White | CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge | DeepCool AK500 White | GPU Sapphire Pure RX 9070 XT 16GB plus UV | MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI | 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz | system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB | Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III | data HDD WD RED 1TB SATA III | Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR | zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze | Win 10-64 bit Pro
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
MSI MPG GUNGNIR 110R White | CPU AMD Ryzen 7 9700X Granite Ridge | DeepCool AK500 White | GPU Sapphire Pure RX 9070 XT 16GB plus UV | MB MSI MAG X670E GAMING PLUS WIFI | 32GB DDR5 Patriot Viper Elite 5 32GB KIT 6600MHz | system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB | Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III | data HDD WD RED 1TB SATA III | Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR | zdroj Be quiet! SYSTEM POWER 9 CM700W 80 PLUS Bronze | Win 10-64 bit Pro
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Jak už zmínil Dell, rozdíl u těch novejch API je že, u starejch stačilo zplácat to tak aby to ňák fungovalo, hodit to do API co nebylo nijak low-level, a to se tim za značné asistence driveru (plného fixů od NV či AMD aby to ňák chodilo) prokousalo a pak to šlo do GPU.Raikkonen píše:Mě by spíš zajímalo, kde je ten zakopaný pes, že Vulkan (a předtím Mantle) nijak moc netáhnou a spíš jen paběrkují, když jsou přitom vyzdvihovány přednosti typu jednoduchá konverze z konzolí a multiplatformnost. Stejně tak další výhoda - radikální zvýšení efektivity a z toho plynoucího mnohem většího výkonu (stejně jako u DX12) - se zatím nějak neprojevuje, dokonce v extrémních případech podává starší DX11 lepší a stabilnější výkon (viz případ Quantum Break). Vlastně je to i dost paradoxní a tristní výsledek vzhledem ke všem těm snahám zlepšit hraní na jiných platformách, např Steamboxy od Valve apod. (v mobilech to vypadá trošku jinak, ale to už je zase jiné hraní a jiné téma). Na programátory to taky nelze všechno svést.
Vulkan a DX12 jsou low-level, tzn pokud to má solidně chodit, musí to tak vývojář naprogramovat a najednou se ukazuje ta jejich neschopnost a lennost v jasném světle. Kor u těch her co jedou pod těmito API hůře než pod DX11 že.... Tady už nemůže nastoupit NV (třeba) a svym driverem dodělat nedostatky a optimalizovat výkon, EE, oni můžou maximálně optimalizovat ono API, ale jak toho ta hra využije je čistě jen na jejich vývojářích a tam to zatím vše stojí a padá, prozatim spíš padá.
- -Vladimir-
- Začátečník
- Registrován: 11. bře 2016
- Bydliště: SZ od Dačic / jižně od Brna
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
1) něco jak když nějak napasuješ součástky do motoru auta a ono sice ne moc dobře, ale přitom docela obstojně jede (třeba Feldy). U nových složitějších motorů stačí podcenit takovou prťavou věcičku a za chvilu se ti motor "rozsype"...
2) no aspoň oddělí hry od srdcaře a od flákače, bohužel převažují flákači...
2) no aspoň oddělí hry od srdcaře a od flákače, bohužel převažují flákači...
ignorelist: Stratos (již trvale)
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
Does DX12 suck?
Asi dost jednostranne video. Vo videu je viac menej ukazane ze DX12 prinasa znizenie vykonu, shuttering a ine problemy. Na druhu stranu Vulkan hry maju prakticky vzdy narast vykonu oproti OGL a v pripade Talos aj oproti DX11. Takze otazka zneje su programatory DX12 nahovno a ty co pouzivaju Vulkan su pro alebo je tam nejaky problem v DX12 samotnom? Ak ano tak si myslim ze uvidime omnoho viac Vulkan hier.
Asi dost jednostranne video. Vo videu je viac menej ukazane ze DX12 prinasa znizenie vykonu, shuttering a ine problemy. Na druhu stranu Vulkan hry maju prakticky vzdy narast vykonu oproti OGL a v pripade Talos aj oproti DX11. Takze otazka zneje su programatory DX12 nahovno a ty co pouzivaju Vulkan su pro alebo je tam nejaky problem v DX12 samotnom? Ak ano tak si myslim ze uvidime omnoho viac Vulkan hier.
- -Vladimir-
- Začátečník
- Registrován: 11. bře 2016
- Bydliště: SZ od Dačic / jižně od Brna
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
problém bych nehledal v API jako takovém, ale zase v líných programátorech... proč není 100% her od nadšenců ve svém oboru bych mile rád věděl (API ponechám stranou, za prasárny moc nemůžou)
ignorelist: Stratos (již trvale)
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo
nou:
Sorry ale ten clovek je noob, který sesmolil video bez relevance. Jeho teorie je uplny nesmysl.
Sorry ale ten clovek je noob, který sesmolil video bez relevance. Jeho teorie je uplny nesmysl.