Velky studia si berou licenci, kde muzou kody menit. Pokud se nekomu tohle v garazi nelibi, to je jeho věc. Dále to neplati o celych gameworks.
Dotycny to psal roku 2014 a koukam ze mozna v Ubisoftu a CDP kdysi pracoval, ale nepracuje a dela pro SONY.
Nevim jaky testy Fallouta 4 si mam hledat, když jsem ho testoval. Tu hru mam a tu hru jsem testoval a hral

Stejne jako Skyrim SE na identickym enginu. Nechapu jakou verzi bez GW, zadna takova není. Jedine vypnout nejaky efekty, ale proc bych to delal, když to Kepler zvlada
Kepler ma horsi vykon i ve hrach bez GW s tim, jak se objevili konzole a novy enginy. A znovu, ikdyz se efekty GW vypnou, jede to porad adekvatne narokum hry. Tahani sem GW je tak uplne mimo a GW ma vlastní vlakno.
Mr_Trollfan píše:Hral si tie hry na keplerovi je asi taky argument......
Chjo. To je dost jasnej argument, protože ja mam drtivou většinu tehle her otestovanou a nevestim to nekde z koule.

Ale klidne se muzem bavit, jak se raketoplan dobře ridi, ikdyz v nem nikdo nesedel a nikdy ho neridil

Logika hadr.
GW je optional featura, pritomna jen v nekterych hrach, dotycne efekty se daji vypnout a nemá to co delat s udajnym umelym snizenim vykonu Keplera ve hrach v globale. Jediny co Keplerovi ublížilo byl nastup konzoli a z toho pramenici zvysena mira optimalizace pro GCN. Vykon Keplera jinak zustal stejny tam kde byl.