A na čem by pak vydělávali?del42sa píše:nač pak ta šaráda s modulem ?
Zajímalo by mě co na to řekne hnizdo. Ten zarytě tvrdil, že bez modulu prostě G-Sync fungovat nemůže i když jsem mu to ve vlákně o G-Sync i FreeSync několikrát vyvrátil
Moderátoři: Walker1134, Wilik
A na čem by pak vydělávali?del42sa píše:nač pak ta šaráda s modulem ?
G-Sync ma vice fetarur nez jen tohle a potrebovalo to specialni obvody v monitoru + samo to byl odbyt pro Tegry. G-sync bylo prvni a tehdejsi monitory nemely zadny obvody na to aby to fungovalo. Samotnymu VRR ale nebrani nic, aby fungoval i na nV, protoze prislusna podpora uz v monitorech byla a slo jen o libovuli nV to povolit v driverech.del42sa píše: nač pak ta šaráda s modulem ?
Ze by Maxwell ne ?According to Nvidia this works on the 10 and 20 series.
Nevim, jestli si te definitivne nemam dat do ignoru, ale preci jen, zcela naposledy. Nikdy jsem netvrdil, ze "freesync bez modulu fungovat nemuze", ani jsi mi nic nikdy nevyvratil, to jsou zase jen tvoje vylhane blaboly.Krteq píše:Konečně!
A na čem by pak vydělávali?del42sa píše:nač pak ta šaráda s modulem ?
Zajímalo by mě co na to řekne hnizdo. Ten zarytě tvrdil, že bez modulu prostě G-Sync EDIT: OPRAVA FREESYNC fungovat nemůže i když jsem mu to ve vlákně o G-Sync i FreeSync několikrát vyvrátil
Přečti si pořádně co jsem psal, tady mluvíme o G-Sync a jeho funkcionalitě i bez modulu, o FreeSync nepadlo ani slovo.hnizdo píše:Nevim, jestli si te definitivne nemam dat do ignoru, ale preci jen, zcela naposledy. Nikdy jsem netvrdil, ze "freesync bez modulu fungovat nemuze"...
Dle citace Nvidia řekla "můžete zapnout VRR". Pak si to někdo iniciativně převedl na "můžete zapnout G-SYNC". A už začínají zmatky. Těším se, jak budu pátrat, jestli daný monitor s nálepkou G-SYNC "umí" FS1, FS2, nebo má dokonce G-Sync modul.Update: We received word from NVIDIA that you can manually enable G-SYNC on all Adaptive-Sync monitors, even non-certified ones: "For gamers who have monitors that we have not yet tested, or that have failed validation, we'll give you an option to manually enable VRR, too."
tu angličtinu by to zjevně chtělo zlepšitMurun píše:Dle citace Nvidia řekla "můžete zapnout VRR". Pak si to někdo iniciativně převedl na "můžete zapnout G-SYNC".Update: We received word from NVIDIA that you can manually enable G-SYNC on all Adaptive-Sync monitors, even non-certified ones: "For gamers who have monitors that we have not yet tested, or that have failed validation, we'll give you an option to manually enable VRR, too."
Ja ti ty tvoje klidne vezmu jakmile povolis VESA standard, bude vysledna funkcionalita zaviset jen na tom, jak bude fungovat chipset monitoru. Cili nikoliv, o obraz mimo VRR window se bude nadal starat chipset monitoru, at uz to bude nebo nebude (viz deklarovane problemy) fungovat jakkoliv. Proto vznika ten compatibility list. Zaruka funkce nebude, pouze u testovanych monitoru.del42sa píše:@Hnizdo:
nechci ti brát iluze, ale v té citaci se poměrně jasně mluví, že G-Sync lze zapnout na všech adaptive sync monitorech (tedy ne jen na těch s freesync 2) a to včetně VRR
Aha pochopitelne nemuze, kdyz chipset neumi to co gsync nabiziKrteq píše:Přečti si pořádně co jsem psal, tady mluvíme o G-Sync a jeho funkcionalitě i bez modulu, o FreeSync nepadlo ani slovo.hnizdo píše:Nevim, jestli si te definitivne nemam dat do ignoru, ale preci jen, zcela naposledy. Nikdy jsem netvrdil, ze "freesync bez modulu fungovat nemuze"...
ale tady vubec není debata o tom jak dobře to bude nebo nebude fungovat. Ty jsi napsal, že teprve nové monitory s Freesync 2 čipsetem umožnily zprovoznění G-Sync, což evidentně není pravdahnizdo píše: Ja ti ty tvoje klidne vezmu jakmile povolis VESA standard, bude vysledna funkcionalita zaviset jen na tom, jak bude fungovat chipset monitoru. Cili nikoliv, o obraz mimo VRR window se bude nadal starat chipset monitoru, at uz to bude nebo nebude (viz deklarovane problemy) fungovat jakkoliv. Proto vznika ten compatibility list. Zaruka funkce nebude, pouze u testovanych monitoru.
Huh, co tedy standardní (non-HDR/"Ultimate") G-sync nabízí navíc oproti Adaptive-Sync?hnizdo píše:Aha pochopitelne nemuze, kdyz chipset neumi to co gsync nabizi
Znova. AS neresi adaptivni overdrive, chovani mimo VRR window (to resi az freesync 2), a nema povinny rozsah VRR (opet az freesync2). Freesync2 narozdil od Gsync2 neresi adaptivni podsviceni.Krteq píše:Huh, co tedy standardní (non-HDR/"Ultimate") G-sync nabízí navíc oproti Adaptive-Sync?hnizdo píše:Aha pochopitelne nemuze, kdyz chipset neumi to co gsync nabizi
Zadny monitor s "freesync2 chipsetem" neumoznuje "zprovoznění G-Sync"del42sa píše: ale tady vubec není debata o tom jak dobře to bude nebo nebude fungovat. Ty jsi napsal, že teprve nové monitory s Freesync 2 čipsetem umožnily zprovoznění G-Sync, což evidentně není pravda
Ale my se bavíme o standardním G-Sync, tedy non-HDR/"Ultimate" G-sync.hnizdo píše:Znova. AS neresi adaptivni overdrive, chovani mimo VRR window (to resi az freesync 2), a nema povinny rozsah VRR (opet az freesync2). Freesync2 narozdil od Gsync2 neresi adaptivni podsviceni.
Zadny monitor s "freesync2 chipsetem" neumoznuje "zprovoznění G-Sync"del42sa píše: ale tady vubec není debata o tom jak dobře to bude nebo nebude fungovat. Ty jsi napsal, že teprve nové monitory s Freesync 2 čipsetem umožnily zprovoznění G-Sync, což evidentně není pravda
1. LFC funkce neni soucasti standardu freesync. Je soucasti standardu freesync2 a gsync1/2.Krteq píše:
1. Chování nad VRR window se snad řeší pomocí V-Sync/Enhanced-sync/Fast-Sync, pod VRR window máš LFC (SW implementace)
2. Povinný rozsah VRR? Proč? Rozsah VRR je definován v EDID monitoru a implementace A-Sync ho z toho berou.
3. A ano, všechny monitory podporující Adaptive sync (tedy i "FreeSync 2") teď podle vyjádření nV podporují G-Sync
Ano, jedině "Adaptive overdrive" není podporováno.
//@Hladis: Přesuň pls tu diskuzi o G-Sync do odpovídajícího vlákna, dík
Support for G-SYNC Compatible monitors will begin Jan. 15 with the launch of our first 2019 Game Ready driver. Already, 12 monitors have been validated as G-SYNC Compatible (from the 400 we have tested so far). We’ll continue to test monitors and update our support list. For gamers who have monitors that we have not yet tested, or that have failed validation, we’ll give you an option to manually enable VRR, too.
There are hundreds of monitor models available capable of variable refresh rates (VRR) using the VESA DisplayPort Adaptive-Sync protocol. However, the VRR gaming experience can vary widely.
To improve the experience for gamers, NVIDIA will test monitors. Those that pass our validation tests will be G-SYNC Compatible and enabled by default in the GeForce driver.
G-SYNC Compatible tests will identify monitors that deliver a baseline VRR experience on GeForce RTX 20-series and GeForce GTX 10-series graphics cards, and activate their VRR features automatically.
Support for G-SYNC Compatible monitors will begin Jan. 15 with the launch of our first 2019 Game Ready driver. Already, 12 monitors have been validated as G-SYNC Compatible (from the 400 we have tested so far). We’ll continue to test monitors and update our support list. For gamers who have monitors that we have not yet tested, or that have failed validation, we’ll give you an option to manually enable VRR, too.