GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Spiderman je načtenej z menu do hry za 2 vteřiny, to je celkem dobrý na to, že to je crossgen hra. Ale taky si myslím, že dokud budou vycházet crossgen hry tak ta dekomprese nebude plně využitá.
Jinak teda PS5 je o něco hlučnější než XSX, ten je opravdu hrobově tichej, u PS5 je větrák slyšet a k tomu pískání cívek...
Jinak teda PS5 je o něco hlučnější než XSX, ten je opravdu hrobově tichej, u PS5 je větrák slyšet a k tomu pískání cívek...
PS5 | LG OLED CX55
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
tak zajímavej trend, vše co bylo kokem 20k od překupníků je pryč a teď se objevujou nový inzeráty za 25k, takže překupníci kupujou od překupníků, tak kam až půjdou kluci? Hra na černýho Petra.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- MV
- Začátečník
-
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Neratovice
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Nepodporovat tyhle šmejdy, snad z toho výdělku zaplatí aspoň daně.
mogbuk: i5 9300H | 16GB DDR4-2666 Samsung | GeForce RTX 2060 | NVMe WD SN720 512GB SSD + SATA Crucial M550 512GB SSD | 1080p 144Hz IPS screen | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 1280MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | NAS: Asrock N3150DC-ITX | 4GB DDR3L-1600 Crucial | Mach Extreme 8GB SLC USB3.0 | 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | OpenMediaVault | Lian Li PC-Q28B Mini-ITX Cube | 65W DC adapter
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Z 8 objednávok mi došla 1, takže je to fakt MEGA bieda.
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
- durod
- Středně pokročilý
- Registrován: 01. úno 2005
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Pred Vanocemi budou ceny 30-35 tis za diskovou verzi. Ted se prodaji ty "levne" kolem 20-25, to budou pote palky.
Drazi nekolik na aukru kolem 24-28tis, ale bude jich stale mene a mene...
https://aukro.cz/playstation-5-disk-edi ... re-history
https://aukro.cz/herni-konzole-sony-pla ... 6978149293
https://aukro.cz/playstation-5-s-mechan ... 6978205117
https://aukro.cz/ps5-playstation-5-825g ... 6978216736
https://aukro.cz/playstation-5-s-mechanikou-6978228412
https://aukro.cz/playstation-5-s-mechanikou-6978190545
vydrazene za 28k+
https://aukro.cz/playstation-5-verze-s- ... 6978227508
https://aukro.cz/playstation-5-verze-s- ... 6978150061
Kdyz nekomu v bazarech napisete na inzerat za 25tis, vsechno jiz prodane...
Drazi nekolik na aukru kolem 24-28tis, ale bude jich stale mene a mene...
https://aukro.cz/playstation-5-disk-edi ... re-history
https://aukro.cz/herni-konzole-sony-pla ... 6978149293
https://aukro.cz/playstation-5-s-mechan ... 6978205117
https://aukro.cz/ps5-playstation-5-825g ... 6978216736
https://aukro.cz/playstation-5-s-mechanikou-6978228412
https://aukro.cz/playstation-5-s-mechanikou-6978190545
vydrazene za 28k+
https://aukro.cz/playstation-5-verze-s- ... 6978227508
https://aukro.cz/playstation-5-verze-s- ... 6978150061
Kdyz nekomu v bazarech napisete na inzerat za 25tis, vsechno jiz prodane...
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
- durod
- Středně pokročilý
- Registrován: 01. úno 2005
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Rozbor Dirt5 na DF
Opet xbox horsi vysledky, snad zatim nevice viditelne rozdily, oba recenzeti docela rozpaciti
image quality mode, horsi rozliseni, textury, filtering
https://youtu.be/hLUrgHWxWCU?t=369
frame rate mode, snad je jeste horsi, to je rozdil 2 trid v obrazove kvalite, misto kruhu, osmiuhelnik
https://youtu.be/hLUrgHWxWCU?t=612
o XSS radsi ani nemluve, tam je v jednom modu rozliseni 600p
Opet xbox horsi vysledky, snad zatim nevice viditelne rozdily, oba recenzeti docela rozpaciti
image quality mode, horsi rozliseni, textury, filtering
https://youtu.be/hLUrgHWxWCU?t=369
frame rate mode, snad je jeste horsi, to je rozdil 2 trid v obrazove kvalite, misto kruhu, osmiuhelnik
https://youtu.be/hLUrgHWxWCU?t=612
o XSS radsi ani nemluve, tam je v jednom modu rozliseni 600p
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
To je masakr. Fakt by se někdo z vývojářů mohl vyjádřit k tomu proč to tak je..
PS5 | LG OLED CX55
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Proslýchaj se jen 2 věci.
1. PS5 má dev tools co jsou pro používání prakticky identické s PS4, tzn žádné učení se na nové věci, rovnou se jede jak po staru = easy start. Xbox má vše nové a nikdo neví jak s tim dělat.
2. Jedna z konzolí má prej dva CCX a jedno jeden ve stylu ZEN3. Tzn jedna bude mít u CPU větší latence ale... takhle velkej rozdíl by to neudělalo.
Další bod může bejt lennost. Xbox má tu dělenou paměť na rychlejší/pomalejší segment a když se při vývoji na toto nebude ohlížet a skončí to třeba framebufferem v tý pomalejší části tak je to pak slow. Ani bych se u těhlech multiplatformích slepenců nedivim. Kor když si to Ms podělal tim že Sko je výrazně pomalejší a má méně paměti. Spousta vývojářů teda udělá hru pro Sko a na X ku pak poběří jen ve většim rozlišení či framerate ale nebudou se znova babrat s optimalizacema pro ten větší čip, a vzhledem k tomu že S má méně paměti tak ta hra bude osekaná.
1. PS5 má dev tools co jsou pro používání prakticky identické s PS4, tzn žádné učení se na nové věci, rovnou se jede jak po staru = easy start. Xbox má vše nové a nikdo neví jak s tim dělat.
2. Jedna z konzolí má prej dva CCX a jedno jeden ve stylu ZEN3. Tzn jedna bude mít u CPU větší latence ale... takhle velkej rozdíl by to neudělalo.
Další bod může bejt lennost. Xbox má tu dělenou paměť na rychlejší/pomalejší segment a když se při vývoji na toto nebude ohlížet a skončí to třeba framebufferem v tý pomalejší části tak je to pak slow. Ani bych se u těhlech multiplatformích slepenců nedivim. Kor když si to Ms podělal tim že Sko je výrazně pomalejší a má méně paměti. Spousta vývojářů teda udělá hru pro Sko a na X ku pak poběří jen ve většim rozlišení či framerate ale nebudou se znova babrat s optimalizacema pro ten větší čip, a vzhledem k tomu že S má méně paměti tak ta hra bude osekaná.
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Ty světlomety - fakt že jo. 8mi úhelníky jak v nějakým GTA San-Andreas. Textury, mazanice... děs.durod píše: frame rate mode, snad je jeste horsi, to je rozdil 2 trid v obrazove kvalite, misto kruhu, osmiuhelnik
https://youtu.be/hLUrgHWxWCU?t=612
Tohle je fakt mazec, Xbox má papírově silnější GPU, procesor umožňuje fungovat ve dvou režimem (se SMT, nebo bez, kdy bez jede na vyšší frekvenci), a přesto ve hrách zatím předvádí horší výsledky než PS5.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
https://youtu.be/RnZAN91pUiw
COD s RT dropuje na PS5 pod 40fps, na XSX stabilních 60fps.. ale ve 120fps modu zase PS5 drží vyšší fps.. zajímavý
COD s RT dropuje na PS5 pod 40fps, na XSX stabilních 60fps.. ale ve 120fps modu zase PS5 drží vyšší fps.. zajímavý
PS5 | LG OLED CX55
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
https://pc.zoznam.sk/playstation-5-revo ... sie-zbrane
hlukomerom a wattmetrom merania + nejaké extra doplním
Inak volal mi EW, že mi vedia dodať v januári konzolu ale už som to zrušil.
hlukomerom a wattmetrom merania + nejaké extra doplním
Inak volal mi EW, že mi vedia dodať v januári konzolu ale už som to zrušil.
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Nasiel som zaujimave (potencionalne) vysvetlenie lepsieho vykonu PS5 (hlavne v 120 fps hrach) a nikde som sa tu o tom v topicu nedocital, tak sa skusim podelit.
To, ze XSX vyhrava v RT je pomerne logicke, ma 52 CU a ako je zname, v RDNA2 architekture na kazdu CU pripada jeden RA. Ako je ale mozne, ze v rasterizacii XSX zatial temer vzdy prehrava, napriek tomu ze ma o 2 TFlopy viac hrubeho vykonu? Je mozne, ze XSX ma bottleneck v podobe nedostatocneho Pixel Fillratu.
Pixel Fillrate sa vypocitava z poctu ROP a GPU frekvencie. A napriek (alebo v tomto pripade prave vdaka) tomu, ze od RDNA je u AMD pocet ROP oddeleny od sirky pamatovej zbernice ma PS5 aj XSX rovnaky pocet ROP, konkretne 64. Lenze vdaka tomu, ze finalny Pixel Fillrate nema nic spolocne s CU ani hrubym vukonom GPU, ale len s poctom ROP a frekvenciou GPU, tak XSX s PS5 docela drtivo prehrava. Zatial co XSX ma 116,8 GP/s, PS5 ma az 142,9 GP/s.
Neviem ci toto moze vysvetlovat (aspon momentalne) vyhry papierovo slabsej PS5, ale stoji to aspon za zamyslenie, pretoze na papieri by XSX rozhodne takto prehravat nemal, toboz vo vsetkych zatial vydanych multiplatformovych tituloch.
To, ze XSX vyhrava v RT je pomerne logicke, ma 52 CU a ako je zname, v RDNA2 architekture na kazdu CU pripada jeden RA. Ako je ale mozne, ze v rasterizacii XSX zatial temer vzdy prehrava, napriek tomu ze ma o 2 TFlopy viac hrubeho vykonu? Je mozne, ze XSX ma bottleneck v podobe nedostatocneho Pixel Fillratu.
Pixel Fillrate sa vypocitava z poctu ROP a GPU frekvencie. A napriek (alebo v tomto pripade prave vdaka) tomu, ze od RDNA je u AMD pocet ROP oddeleny od sirky pamatovej zbernice ma PS5 aj XSX rovnaky pocet ROP, konkretne 64. Lenze vdaka tomu, ze finalny Pixel Fillrate nema nic spolocne s CU ani hrubym vukonom GPU, ale len s poctom ROP a frekvenciou GPU, tak XSX s PS5 docela drtivo prehrava. Zatial co XSX ma 116,8 GP/s, PS5 ma az 142,9 GP/s.
Neviem ci toto moze vysvetlovat (aspon momentalne) vyhry papierovo slabsej PS5, ale stoji to aspon za zamyslenie, pretoze na papieri by XSX rozhodne takto prehravat nemal, toboz vo vsetkych zatial vydanych multiplatformovych tituloch.
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
- durod
- Středně pokročilý
- Registrován: 01. úno 2005
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
PS5 ma hned od stratu ruzne hlucne fany, minimalne 2 typy(resp 3), tizsi Delta a horsi Nidic, podobne jak to bylo v PS4 pro
Coil whine jde z PSU, ne kazda PS5 tim trpi, nejspise jine zdroje, resp jine soucastky.
Bez rozdelani zatim nelze zjistit(podle S/N) , ktere PS5 ma ktery typ FANu, resp zdroje, takze loterie. Otazka, co na to RMA(coil whine), ale nejspise nic
https://www.lesnumeriques.com/console-d ... 57521.html
https://www.reddit.com/r/PS5/comments/k ... ps5_has_2/
Coil whine jde z PSU, ne kazda PS5 tim trpi, nejspise jine zdroje, resp jine soucastky.
Bez rozdelani zatim nelze zjistit(podle S/N) , ktere PS5 ma ktery typ FANu, resp zdroje, takze loterie. Otazka, co na to RMA(coil whine), ale nejspise nic
https://www.lesnumeriques.com/console-d ... 57521.html
https://www.reddit.com/r/PS5/comments/k ... ps5_has_2/
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750
- MV
- Začátečník
-
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Neratovice
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
A když má konzoli člověk u televize tak ty 3m+ daleko, tak to je nějak poznat?
mogbuk: i5 9300H | 16GB DDR4-2666 Samsung | GeForce RTX 2060 | NVMe WD SN720 512GB SSD + SATA Crucial M550 512GB SSD | 1080p 144Hz IPS screen | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 1280MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | NAS: Asrock N3150DC-ITX | 4GB DDR3L-1600 Crucial | Mach Extreme 8GB SLC USB3.0 | 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | OpenMediaVault | Lian Li PC-Q28B Mini-ITX Cube | 65W DC adapter
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
CoilWhine nemám a konzola je tichá.
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
- Ripper6
- Začátečník
-
- Registrován: 16. led 2010
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Ma tu nekdo nahodou TV Sony Bravia XH90 rady?
napr konkretne
XH9096
https://www.alza.cz/55-sony-bravia-kd-5 ... ssionPosts
Chtel bych vedet, jestli nekomu jde lepe vyladit obraz u her, tak aby nebyl vyblednej
Zde je ukazka presne
https://youtu.be/XGmq8P5mPPQ?t=461
proti tomu Samsung ma krasne barvy, ale co mi vadi ze u filmu je ma zase az nerealne dost.
Sony tak zvazuju kvuli Dolby Vision jeste.
a tady ze snad by to slo zachranit s teplotou barev a dalsima vecima
https://youtu.be/6hWyl7JT-Uo?t=369
zarazil me ten skok v gaming modu.
napr konkretne
XH9096
https://www.alza.cz/55-sony-bravia-kd-5 ... ssionPosts
Chtel bych vedet, jestli nekomu jde lepe vyladit obraz u her, tak aby nebyl vyblednej
Zde je ukazka presne
https://youtu.be/XGmq8P5mPPQ?t=461
proti tomu Samsung ma krasne barvy, ale co mi vadi ze u filmu je ma zase az nerealne dost.
Sony tak zvazuju kvuli Dolby Vision jeste.
a tady ze snad by to slo zachranit s teplotou barev a dalsima vecima
https://youtu.be/6hWyl7JT-Uo?t=369
zarazil me ten skok v gaming modu.
Win 11, AMD 7950x3D, SSD M.2 Seagate FireCuda 530 4TB, 2x SSD SATA Crucial 4TB, 2x HDD Toshiba ent MG09 18TB. MB Asus ROG CROSSHAIR X670E HERO, RAM G.Skill Trident Z5 Neo 64GB 6000Mhz (AMD Expo), GPU Gigabyte RTX 4090 OC 24G, Case Fractal Design Meshify 2 XL, MSI zdroj MEG Ai1300P PCIE5 1300W, BDXL VERBATIM UHD 4K USB BD-RW. Monitor Sony Bravia 65x95L (Dolby Vision), Sound PC Onkyo HT-S7805 (Atmos,DTS X)
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
vyladit půjde, tady máš test včetně doporučení nastavení
https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x900h
ale myslím že na hraní bude lepší volba Q80T
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/q80-q80t-qled
otázka je co je důležitější, Samsung má lepší pozorovací úhly a VRR v rozsahu 20-120Hz, Sony zas Android a podporu Dolby Vision kterej třeba Netflix hodně využívá a až přijde Disney+ k nám tak bude další s velkou podporou.
Jinak co sleduju kanál HDTV na youtube a porovnává tam dvě TV vedle sebe tak upozorňuje na to že skrz kameru rozdíl neodpovídá tomu co pak vidíš osobně naživo. Vůbec třeba u HDR obsahu zaznamenanyho SDR kamerou.
https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x900h
ale myslím že na hraní bude lepší volba Q80T
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/q80-q80t-qled
otázka je co je důležitější, Samsung má lepší pozorovací úhly a VRR v rozsahu 20-120Hz, Sony zas Android a podporu Dolby Vision kterej třeba Netflix hodně využívá a až přijde Disney+ k nám tak bude další s velkou podporou.
Jinak co sleduju kanál HDTV na youtube a porovnává tam dvě TV vedle sebe tak upozorňuje na to že skrz kameru rozdíl neodpovídá tomu co pak vidíš osobně naživo. Vůbec třeba u HDR obsahu zaznamenanyho SDR kamerou.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Tak Ubisoft uz problemy na XSX poriesil... Tak, ze mu znizil rozlisenieArgCZ píše:https://www.youtube.com/watch?v=rzaSrS1fsvc
Valhalla a opět ve prospěch slabšího PS5, XSX má nějaký problémy
https://www.youtube.com/watch?v=r1HbGf2R7yk
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Koukal jsem no já stejně jedu v quality modu (30fps a 4k nativní), na gamepadu jsem celkem na 30fps zvyklej a raději ostrej obraz..
PS5 | LG OLED CX55
- durod
- Středně pokročilý
- Registrován: 01. úno 2005
Re: GPU (APU) pro next-gen konzole - spekulace
Neco podobneho jako pro All games with PS4 Pro enhancements
stejny uzivatel vytvoril thread pro PS4 hry profitujici z Game Boost na PS5
PS5 Backwards Compatibility: All PS4 games with benefits
vela her profit nema, defakto hry s 30fps lockem jsou locknute i na PS5, bude to chtit zasah developeru.
thread pro PS5 hry, resp. PS4 hry s upgradem
PS5 Games Tech Details - Resolution, Frame Rate, Ray Tracing, and more
jeste pro uplnost, kdyby chtel nekdo do zalozek...
PS4 Pro Boost Mode pro starsi "Pro non-enhancements" hry
stejny uzivatel vytvoril thread pro PS4 hry profitujici z Game Boost na PS5
PS5 Backwards Compatibility: All PS4 games with benefits
vela her profit nema, defakto hry s 30fps lockem jsou locknute i na PS5, bude to chtit zasah developeru.
thread pro PS5 hry, resp. PS4 hry s upgradem
PS5 Games Tech Details - Resolution, Frame Rate, Ray Tracing, and more
jeste pro uplnost, kdyby chtel nekdo do zalozek...
PS4 Pro Boost Mode pro starsi "Pro non-enhancements" hry
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750