https://www.youtube.com/watch?v=Vg52-HZhrFc
oooo, remasterovanej Morrowind (to bych si konečně mohl zahrát), Fallout 3, F: New Vegas... všechno s realistickým osvětlením, lepšími modely a texturami... shut up and take my money

Moderátoři: Walker1134, Wilik
Jestli to má být nejaká naržka, tak znovu upozorňuju co jsem napsal: za tyhle ceny!
Tohle byla otazka i u Ampery, podle tohoto to ale vypada, ze pomer raster/rtx zustava, zdvojnasobil se vykon tensoru k zbytku. Takze predpokladam ze ten tvuj dvojnasobek tam bude u obojeho (na 4090).
Hele je tenhle údaj někde? Někde jsem čet 13,2, já budu jen rád.
Tak v článku https://nvidianews.nvidia.com/news/nvid ... erformance to píšou, to DLSS počítá ten snímek z dvou předchozích snímků a nepíše se tam o žádných jiných datech - spočítá pohyb z dvou předchozích snímků a tahle informace plus ty snímky se nakrmí to neuronový sítě, čili lepší motion interpolation co je např. v OLED televizích. Bude to fail, já chci hrát pokud to bude možné bez týhle věci nebo bez DLSS úplně.marek16 píše: ↑pát 23. zář 2022, 12:51 TLDR: blbě, ty generovaný snímky jsou plný duchů a artefaktů u všeho, co se pohybuje (https://diit.cz/sites/default/files/dlss_3.0_sudy.jpg), je to dost na blití. Takže pro mě Ada ztratila dost značnou část toho appealu, minimálně dokud to NV neodladí tak jako kdysi DLSS2. Dobře pro AMD.
https://www.nvidia.com/cs-cz/geforce/gr ... /rtx-4090/ zde jsou dole všechny parametry po rozkliknutí
Já bych to hned nezatracoval, při hodně nízkých fps to vidět bude, ale při dostatečných fps ty artefakty oko/mozek už nebude vnímat tolik nebo třeba vůbec - viz třeba ghosting starších DLSS v Cyberpunku, kde ostatní ho viděli, ale já si ho nevšim, dokud jsem si neudělal screen a nezkoumal detail obrázku, protože při třeba 90 fps už to v podstatě nebylo vidět, jak ten ghosting byl malej.marek16 píše: ↑pát 23. zář 2022, 12:51 ...ty generovaný snímky jsou plný duchů a artefaktů u všeho, co se pohybuje (https://diit.cz/sites/default/files/dlss_3.0_sudy.jpg), je to dost na blití. Takže pro mě Ada ztratila dost značnou část toho appealu, minimálně dokud to NV neodladí tak jako kdysi DLSS2. Dobře pro AMD.