DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
FreeSync neeliminuje stuttering, pouze tearing
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
To už je jen o pojmech... "mikrozlomy" v obraze jsou popsány jako stuttering např. i na marketingových videích pro GSync demonstraci od NV. Je to i celkem těžký někdy odlišit, co ten "neklid" v obraze způsobuje.
Spíš by mě zajímalo, jestli to fakt je "stuttering" jak myslíš ty, nebo jestli to nějak hapruje s Freesyncem. To se mi zatím nepovedlo odlišit, chtělo by to pořádné měření, asi se k tomu budu muset odhodlat.
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // Sapphire RX 6800 XT Nitro+ SE // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Nope, nevěř marketingu, kor NV
Micro/stuttering je "zasekávání" obrazu kvůli inkonzistentním frametimes (času potřebnému na vyrenderování jednoho snímku). Projevuje se to např. jako neplynulý/trhaný pohyb
Tearing je to co popisuješ, tj. obraz s dělící čarou/čarami, což je způsobeno rozdílným časem prezentování samotných snímků
Anyway, při jakých FPS to pozoruješ?
Micro/stuttering je "zasekávání" obrazu kvůli inkonzistentním frametimes (času potřebnému na vyrenderování jednoho snímku). Projevuje se to např. jako neplynulý/trhaný pohyb
Tearing je to co popisuješ, tj. obraz s dělící čarou/čarami, což je způsobeno rozdílným časem prezentování samotných snímků
Anyway, při jakých FPS to pozoruješ?
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
No, na tom micro-stutteringu se shodnem, zkoušel jsem to totiž i na laptopu co má RTX 3080 Ti přes HDMI kde mi GSync vůbec nefunguje a obraz je by default méně "trhaný", přestože tam nějaký tearing při konstatních 144hz musí být.
Tudíž tím jsem sám vyvrátil svou předchozí otázku - freesyncem to rozhodně není, neb na NV bez GSync ten problém nepozoruji.
Obvykle začnu v Ratajích u Lázní, vyjedu koněm nejbližší cestou nahoru do Ratají, vyjedu z nich po hlavní ven přes bránu tam, kde postává Bernarnd na cvičišti.
Na náměstí v Ratajích je to extra CPU heavy, i i7 12850HX co má v Cinebench vyšší score jak 5800X3D v single coru tam má propady podobné. Tam jsou ty FPS kolem 50-60, člověk vyjede dál, je to kolem 70-80, mimo město 100-130.
A je opravdu zvláštní, když 100-120fps na AMD desktopu působí podobně/hůř jak 60-80fps na laptopu.
Je otázka, jestli se tohle může týkat jen téhle hry (Kingdome come) či CryEnginu jako takového. Mám tu ještě např. Forza Horizon 5, což je DX12 a ta hra obecně na AMD jede docela dobře, a tam jsem takový dojem zatím neměl - krom toho, že na NV laptopu je prostě méně FPS.
Nicméně - v tom KC:D plynulost je na RX 6800XT s DXVK samozřejmě lepší, než na laptop 3080 Ti kvůli více FPS.
Tudíž tím jsem sám vyvrátil svou předchozí otázku - freesyncem to rozhodně není, neb na NV bez GSync ten problém nepozoruji.
je to v rozmezí 60-130 fps.Krteq píše:Anyway, při jakých FPS to pozoruješ?
Obvykle začnu v Ratajích u Lázní, vyjedu koněm nejbližší cestou nahoru do Ratají, vyjedu z nich po hlavní ven přes bránu tam, kde postává Bernarnd na cvičišti.
Na náměstí v Ratajích je to extra CPU heavy, i i7 12850HX co má v Cinebench vyšší score jak 5800X3D v single coru tam má propady podobné. Tam jsou ty FPS kolem 50-60, člověk vyjede dál, je to kolem 70-80, mimo město 100-130.
A je opravdu zvláštní, když 100-120fps na AMD desktopu působí podobně/hůř jak 60-80fps na laptopu.
Je otázka, jestli se tohle může týkat jen téhle hry (Kingdome come) či CryEnginu jako takového. Mám tu ještě např. Forza Horizon 5, což je DX12 a ta hra obecně na AMD jede docela dobře, a tam jsem takový dojem zatím neměl - krom toho, že na NV laptopu je prostě méně FPS.
Nicméně - v tom KC:D plynulost je na RX 6800XT s DXVK samozřejmě lepší, než na laptop 3080 Ti kvůli více FPS.
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // Sapphire RX 6800 XT Nitro+ SE // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
- jctrnacty
- Začátečník
-
- Registrován: 21. úno 2009
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Krtecku, eliminuje jak tearing tak i stuttering
_________________
Ryzen 5800X3D, Dark rock 4, Msi Prestige creation X570, Asrock RX 6800 XT, 32GB 3600MHz CL16, Fractal Design Define C, Seasonic focus gold+ 650W, Samsung EVO 970 2TB, X52 Pro, WMR HP Reverb G1, 32" BenQ EW3280U 4K
Ryzen 5800X3D, Dark rock 4, Msi Prestige creation X570, Asrock RX 6800 XT, 32GB 3600MHz CL16, Fractal Design Define C, Seasonic focus gold+ 650W, Samsung EVO 970 2TB, X52 Pro, WMR HP Reverb G1, 32" BenQ EW3280U 4K
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
A vysvětlíš mi jak?
- jctrnacty
- Začátečník
-
- Registrován: 21. úno 2009
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Tearing vznika kdyz frekvence snimku je vyssi nez frekvence monitoru, stutter se projevuje kdyz frekvence snimku z grafiky je nizsi nez frekvence monitoru. No a prave freesync synchronizuje frekvenci monitoru s frekvenci snimku z grafiky. Pak obraz vypada plynuly.
Edit: tearing ti eliminuje obycejnej vsync
Edit: tearing ti eliminuje obycejnej vsync
_________________
Ryzen 5800X3D, Dark rock 4, Msi Prestige creation X570, Asrock RX 6800 XT, 32GB 3600MHz CL16, Fractal Design Define C, Seasonic focus gold+ 650W, Samsung EVO 970 2TB, X52 Pro, WMR HP Reverb G1, 32" BenQ EW3280U 4K
Ryzen 5800X3D, Dark rock 4, Msi Prestige creation X570, Asrock RX 6800 XT, 32GB 3600MHz CL16, Fractal Design Define C, Seasonic focus gold+ 650W, Samsung EVO 970 2TB, X52 Pro, WMR HP Reverb G1, 32" BenQ EW3280U 4K
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Siced OT, ale vezmeme to popořadě
/OT
- tearing vzniká kdykoliv jakmile je frekvence snimků rozdílná od statické frekvence monitoru nebo mimo rozsah VRR okna
- stutter se projevuje kdykoliv a i pod refresh rate monitoru můžeš mít plynulý obraz, např. 30FPS lock na 60Hz monitoru
- Ano, AdaptiveSync/FreeSync/Gsync sice synchronizuje frekvenci monitoru s hotovým renderingem snímků a Ne, stuttering/trhaný pohyb tam bude pořád, protože variabilita snímků tam taky bude stále. Stále jen a pouze eliminuješ tearing
/OT
- jctrnacty
- Začátečník
-
- Registrován: 21. úno 2009
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Neni to o poucovani, jenom vychazim z vlastni zkusenosti. Mel jsem monitor 60 hz bez freesyncu a jelikoz hraju nejvic msfs tak kdyz padly snimky pod 60 hz kolem 50 tak byl viditelny neprijemny stuttering, pak jsem poridil freesync adap sync monitor a stutter je pryc s krasnou plynulosti , diky synchronizaci snimku. Adaptive funguje v rozmezi 40- 60 hz, jakmile snimky padnou pod , tak uz je zase stutter znat.
_________________
Ryzen 5800X3D, Dark rock 4, Msi Prestige creation X570, Asrock RX 6800 XT, 32GB 3600MHz CL16, Fractal Design Define C, Seasonic focus gold+ 650W, Samsung EVO 970 2TB, X52 Pro, WMR HP Reverb G1, 32" BenQ EW3280U 4K
Ryzen 5800X3D, Dark rock 4, Msi Prestige creation X570, Asrock RX 6800 XT, 32GB 3600MHz CL16, Fractal Design Define C, Seasonic focus gold+ 650W, Samsung EVO 970 2TB, X52 Pro, WMR HP Reverb G1, 32" BenQ EW3280U 4K
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
No, je to trochu složitější...jctrnacty píše: ↑pon 13. bře 2023, 21:20 Tearing vznika kdyz frekvence snimku je vyssi nez frekvence monitoru, stutter se projevuje kdyz frekvence snimku z grafiky je nizsi nez frekvence monitoru. No a prave freesync synchronizuje frekvenci monitoru s frekvenci snimku z grafiky. Pak obraz vypada plynuly.
Edit: tearing ti eliminuje obycejnej vsync
Kód: Vybrat vše
Tearing vznika kdyz frekvence snimku je vyssi nez frekvence monitoru
Spíš bych polemizoval, že "tearing" může být i "micro-tearing" což je velmi rychlý tearing při vysokých Hz. Při 144+ Hz refreshi totiž ten tearing není tak evidentní, ale může se projevovat vizuálně podobným dojmem, jako 'micro-stuttering'. V podstatě jde asi o to, kolikrát stihne GPU přepsat "back buffer" backbuffer během jednoho "scanu" monitoru - tolik tearů v tom snímku bude. A pokud se to děje hodně často tak podle mě bude těžko rozetnat "microstuttering" od "tearingu" při 144hz refresh rate.
Ale to je OT a možná je tu na to už vlákno. Spíš tady to vypadá, že Multi-threaded implementace AMD DX11 driver threadů má nějaké synchronizační problémy, když DXVK, které to musí dělat všechno místo onoho AMD driveru, má toho sutteringu méně.
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // Sapphire RX 6800 XT Nitro+ SE // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
No teoreticky lze nazvat stutteringem situaci, kdy máš 60Hz monitor a zapneš na něm jen obyčejný V-SYNC a padá ti fps pod 60. V takovým případě pak výstup osciluje mezi 33,3 a 16,6 ms snímky (30 a 60 fps), co je znát hned.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Sasakr
- Začátečník
- Registrován: 02. bře 2010
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
sam_217: Jakou verzi DXVK používáš na Kingdom Come? RX580 to překvapivě dává, ale ten CPU bottleneck a z toho vyplývající stutter jsou s 3500x hrozný. Takže DXVK by se hodil, ale hra se mi s tím nespustí. Jen úvodní okýnko a pak už nic.
K tomu stutteru, chce to rozlišit dvě věci: stutter, který vám ukáže Afterburner - ten uvidíte i s Freesyncem, je to zkrátka nekonzistentní rendering snímků, kde vám ani VRR nepomůže.
A pak druhá možnost - stutter způsobený tím, že obraz není synchronizovaný. To mi připomnělo video, co jsem nahrál roky dozadu, protože jsem s tímhle na notebooku s 60 Hz obrazovkou míval velký problém: https://www.youtube.com/watch?v=gOwYmkHzXzg FPS byly enormně vysoké, ale přesto to vypadalo neskutečně zasekané. Podle mě je to tím, že úplně random frametimes renderovaných snímků v podstatě nikdy neseděly na vcelku nízkou fixní frekvenci monitoru. A tak to bylo nejen rozřezané, ale ještě zasekané.
K tomu stutteru, chce to rozlišit dvě věci: stutter, který vám ukáže Afterburner - ten uvidíte i s Freesyncem, je to zkrátka nekonzistentní rendering snímků, kde vám ani VRR nepomůže.
A pak druhá možnost - stutter způsobený tím, že obraz není synchronizovaný. To mi připomnělo video, co jsem nahrál roky dozadu, protože jsem s tímhle na notebooku s 60 Hz obrazovkou míval velký problém: https://www.youtube.com/watch?v=gOwYmkHzXzg FPS byly enormně vysoké, ale přesto to vypadalo neskutečně zasekané. Podle mě je to tím, že úplně random frametimes renderovaných snímků v podstatě nikdy neseděly na vcelku nízkou fixní frekvenci monitoru. A tak to bylo nejen rozřezané, ale ještě zasekané.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
KCD s DXVK se nemusí s RTSS, tak to zkus bez něj
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Poslední balík afterburneru 4.6.5 Beta 4 co obsahuje RTSS 7.3.4 beta 6 a nemám žádný problém, funguje to dohromady OK.
S předchozí verzí byl problém, ono to nejspíš crashuje proto ,že to občas neví, jestli to má hooknout DX11 swapchain funkce nebo ty z Vulkanu...
Zajímavý je, že na Windows 11 když se to spustí tak OSD hlásí D3D11 render, na win 10 Vulkan.
Další zajímavost je, že v KCD přestalo fungovat vynucení AF přes DXVK.conf - ono to teda "funguje" ale render je celý rozbitý, resp. v celém obraze je červený šum. Něco se rozbilo pravděpodobně v nastavení samplerů a zvláštní je, že před posledním KCD updatem s CZ dabingem to taky šlo ok... tak jestli Warhorse nějak updatnuli render?...
@Sasakr používám poslední oficiální release 2.1
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // Sapphire RX 6800 XT Nitro+ SE // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
- Sasakr
- Začátečník
- Registrován: 02. bře 2010
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Ty jo, díky chlapy. Zkusím to bez Afterburneru. Jen nevím, jak pak poznám, jestli jedu v DX11 nebo Vulcanu
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Jestli chceš mít jistotu, nastav si sysvar DXVK_HUD s tim co chceš, např, takto:
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Tady je kdyžtak můj praso-skript, který tu DXVK_HUD vytváří/switchuje podle potřeby
(nutno spustit "DXVKps.bat")
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/file/SoEdlFnO4lkE/dxvkscripts-zip#!ZJR2AQR2AJL3AQAwBQAuLJEvZGVkLxIeoQEwI3cIDmWQFwL4Aj==
Naposledy upravil(a) sam_217 dne sob 18. bře 2023, 01:13, celkem upraveno 1 x.
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // Sapphire RX 6800 XT Nitro+ SE // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
- Sasakr
- Začátečník
- Registrován: 02. bře 2010
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Tak chlapi díky, rozdíl je evidentní, na to nepotřebuji HUD. Chvilku to asi kompiluje shadery, ale pak můžu běhat po Ratajích a furt je to plynulé. Paráda.
Ale vyskytli se dva problémy - přestalo fungovat AutoHDR (což jak čtu, je asi normální), ale za druhé mi blikají stíny od dynamických zdrojů (v noci louče atd.). Nějakej tip, co s tím?
Taky mě točí, že z těch možností nastavení v podstatě jen shadery a stíny mají nějaký vliv na výkon. Zbytek může být klidně na Ultra. K čemu jsou možnosti, co neovlivňují výkon?
Ale vyskytli se dva problémy - přestalo fungovat AutoHDR (což jak čtu, je asi normální), ale za druhé mi blikají stíny od dynamických zdrojů (v noci louče atd.). Nějakej tip, co s tím?
Taky mě točí, že z těch možností nastavení v podstatě jen shadery a stíny mají nějaký vliv na výkon. Zbytek může být klidně na Ultra. K čemu jsou možnosti, co neovlivňují výkon?
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Zajímavé, ničeho takového jsem si v KCD s DXVK v noci nevšiml.
Jinak jsem aktualizoval na nejnovější Adrenalin 23.3.1 a subjektivně se mi to zdá trochu lepší, než předtím, ale stále má podle mě DXVK méně stutteringu. Už mě ta dojmologie nebaví, takže jsem se to snažil zbenchmarkovat přes MSI AB, nicméně nějak mi tam hapruje že to neregistruje hotkey pro spuštění benchmarku... přitom OSD on/off funguje bez problému.
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // Sapphire RX 6800 XT Nitro+ SE // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: DXVK (DirectX over Vulkan) - info a vše okolo
Tak zde první pokus o zbenchmarkování, je to pokaždý +/- ten samý průjezd na koni Ratajemi s výjezdem ven horní branou na louku, kde bývá hodně FPS
Moc moudrej z toho člověk není, asi by to chtělo nějaký sběr snímků a ještě jsem nezjistil, jestli to v AB nějak jde, zatím lze jen vidět že ty lows jsou o fous nižší na DX11, ikdyž AVG framerate je vyšší.
Kód: Vybrat vše
VULKAN(DXVK):
18-03-2023, 18:37:46 KingdomCome.exe benchmark completed, 16022 frames rendered in 191.453 s
Average framerate : 83.6 FPS
Minimum framerate : 45.4 FPS
Maximum framerate : 108.5 FPS
1% low framerate : 33.9 FPS
0.1% low framerate : 26.1 FPS
18-03-2023, 18:41:08 KingdomCome.exe benchmark completed, 11222 frames rendered in 139.547 s
Average framerate : 80.4 FPS
Minimum framerate : 44.1 FPS
Maximum framerate : 106.9 FPS
1% low framerate : 31.7 FPS
0.1% low framerate : 8.6 FPS
18-03-2023, 18:59:54 KingdomCome.exe benchmark completed, 9157 frames rendered in 112.797 s
Average framerate : 81.1 FPS
Minimum framerate : 46.9 FPS
Maximum framerate : 102.9 FPS
1% low framerate : 33.5 FPS
0.1% low framerate : 28.9 FPS
DX11:
18-03-2023, 18:32:52 KingdomCome.exe benchmark completed, 11706 frames rendered in 138.875 s
Average framerate : 84.2 FPS
Minimum framerate : 43.9 FPS
Maximum framerate : 129.9 FPS
1% low framerate : 30.9 FPS
0.1% low framerate : 26.2 FPS
18-03-2023, 19:04:13 KingdomCome.exe benchmark completed, 10883 frames rendered in 124.890 s
Average framerate : 87.1 FPS
Minimum framerate : 42.8 FPS
Maximum framerate : 131.6 FPS
1% low framerate : 31.5 FPS
0.1% low framerate : 25.9 FPS
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // Sapphire RX 6800 XT Nitro+ SE // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP