Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od skaven321 »

ja len chcem podakovat vsetkym, ktori to kupia za plnu palbu a robia korporaciam betatesting :D
ja si taku hru kupim o rok za 20€
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
HEAD
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od HEAD »

Patch opravil cpu bottleneck https://www.youtube.com/watch?v=GZNpWAbPH9M
skaven321
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. zář 2014

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od skaven321 »

nie je odstranenie toho cpu bottlenecku len nejake to poladenie v Denuvo? :) ze to tak rychlo zvladli
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
radekhgt
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 30. zář 2012
Bydliště: Slovakia

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od radekhgt »

A viem niekde zistit ze ten patch sa stiahol a naistaloval? Znovu som to zapol (45min hry samozrejme v p*či - hodilo ma to na zaciatok "levelu"...) aby som to skontroloval a vzdy to bezi na hovno. V 4K to obcas narazi na max GPU ale aj na 40FPS :mrgreen: A mozem ja stahovat nastavenia vzdy to bezi max 70FPS v tejto lokacii... No asi mam slaby procak aj kartu :bigups: Asi pojdem nakupit nove :comp:

1440p / EPIC / RTX / FSR Q
Obrázek
4K / EPIC / RTX / FSR Q (pre plne rozlisenie treba kliknut na obrazok)
Obrázek
CPU: Ryzen 7 9800X3D + RYUJIN II 360 ARGB GPU: MSI RTX 5090 Gaming Trio OC MB: Asus ROG STRIX X670E-A RAM: Kingston FURY DDR5 32 GB 6000 MHz CL36 RGB PSU: Super Flower Golden King 1kW LCD: LG OLED42C2
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

Trápí vás NEjen v Survivor suttering??? Hrejte v 30fps a máte to vyřešený... :) počty fps nejsou jen o výkonu GPU/CPU.

https://www.dsogaming.com/articles/here ... d-redfall/
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX4060ti, (3GHz/18,5GHz) - 16GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.

Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

No jasný... proti vyšším fps byl kdysi dávno už i Ubisoft. :-D
https://diit.cz/clanek/ubisoft-30-fps-lepsi-nez-60-fps
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | ̶S̶a̶p̶p̶h̶i̶r̶e̶ ̶9̶7̶0̶0̶ ̶X̶T̶ . INNO RTX 4070Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sasakr
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 02. bře 2010

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Sasakr »

No nikoliv nezbytně 30, ale prostě tak vysoko, aby se neobjevoval. Může to být 40, 45, nebo 51...
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

Tak ono pro ty vývojáře je vždycky lepší méně framů.
Typicky Jedi Survivor je primárně designovaný pro PS5, kde přes 60fps nehrozí a kromě toho má ta konzole velmi rychlý disk i RAM.

Takže na té "jedné" konfiguraci ok, ale jakmile to převedou "co nejlevněji na PC" kde je to každý pes jiná ves, je problém.
No a pokud ta hra není předem připravena pro chod v 150fps, tak naráží na různé limity - včetně Denuva a těch 150 nedosáhne nikdy.

Samozřejmě poradit v rivatuneru nastavit snímky na 30 je pro dnešní PC komunitu už trochu odvážné :)
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX4060ti, (3GHz/18,5GHz) - 16GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.

Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

_DAVE_ píše: čtv 4. kvě 2023, 11:28Samozřejmě poradit v rivatuneru nastavit snímky na 30 je pro dnešní PC komunitu už trochu odvážné :)
Je to spíš na přesdržku vývojářům (prasatům)...

Chápu, že některé hry třeba mají problém se stovkami fps a je třeba je nutné omezit pro plynulý chod... když už byla zmíněna GTA série - tak krásný příklad GTA 5, které od cca 150 + fps trpí na náhodný stutter vinnou enginu. Takže stačí nastavit třeba 140 fps lock a je po problému. Hratelnost nijak neutrpí a je to beztak na horní hranici většiny herních monitorů (144Hz / 165Hz)

30fps je ale extrém. Jasný, na konzolích je to téměř sen. Tam ta hra opravdu v režimu kvality jede na 30fps... ale v roce 2023 kdy i ty televize jsou 120+Hz? To je k zblití...

On ten Jedi běží naprd i na těch konzolích (viz rozboka na DF) a jak je vidět propady i pod těch 30fps se tam dějí. Což je fakt extra hnus, když ani topinkovače nemají garantovaný aspoň těch konzolistických 30fps.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | ̶S̶a̶p̶p̶h̶i̶r̶e̶ ̶9̶7̶0̶0̶ ̶X̶T̶ . INNO RTX 4070Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Mr.Nigga
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 05. lis 2005
Bydliště: Pelhřimov

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Mr.Nigga »

_DAVE_ píše: čtv 4. kvě 2023, 11:28 Samozřejmě poradit v rivatuneru nastavit snímky na 30 je pro dnešní PC komunitu už trochu odvážné :)
Ta hra nemá v nastavení nějaký frame limiter? Svého času to měly všechny GTA z 3D Universe. Jak to člověk nehrál na 30 fps, tak chyběly textury, fyzika byla celá špatně a podobně. To už je přes 20 let zpátky :D
I'm living on reds, vitamin C and cocaine. Everything's a blur
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Ta hra má svůj limiter, ale údajně funguje nahovno - limiter přes rivatuner, nebo ještě lépe drivery GPU funguje lépe :D "prostě to programovala banda slovenských kopáčů" (Hulán®).
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | ̶S̶a̶p̶p̶h̶i̶r̶e̶ ̶9̶7̶0̶0̶ ̶X̶T̶ . INNO RTX 4070Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

Nejspíše má, ale v tom článku na DSOgaming psal o aktivování limitu v rivatuneru (Afterburner) .
Možná v tom je nějaký rozdíl. Minimálně ten, že v Rivatuneru to jde nastavit po jednotlivých framech.
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX4060ti, (3GHz/18,5GHz) - 16GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.

Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od webwalker »

Z pohledu latence (input lag) by měl být vždy lepší limiter ve hře, který brzdí CPU, nežli AB nebo ostatní, který zas brzdí GPU. Ale třeba to mají ve hře nějak rozbité, nevím (tu hru nemám).
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Při 30fps je případně mírně vyšší latence asi to poslední, co by mě trápilo :-D Jinak ale není to první hra kde in-game limiter nedává smooth průběh - další *** v podobě Hogwarts by mohla vyprávět - lék na stutter (způsobený opět limitem CPU) je limitace přes rivatuner / drivery.

btw. při volbě ultra nízké latence (v driveru) ta latence beztak bude minimální protože ta fronta mezi CPU-GPU se tím minimalizuje (ale zase se riskuje případný stutter - vždy je to deal mezi latencí a plynulostí).
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | ̶S̶a̶p̶p̶h̶i̶r̶e̶ ̶9̶7̶0̶0̶ ̶X̶T̶ . INNO RTX 4070Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sasakr
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 02. bře 2010

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Sasakr »

Má někdo vysvětlení proto, proč limitery ve hrách fungují tak blbě a RTSS perfektně?
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

No nejlépe funguje limit přes ovladače grafiky... limit rivatuneru je například nepoužitelný při DLSS 3 frame generation... ale to je na jiné téma.

Důvod proč herní limiter funguje hůře bych hledat stejně, jako proč memory management na úrovni API (DX11 a méně) fungoval lépe než to co předvádí programátoři posledních DX12 titulů (viz padající RE4 při přesahu VRAM). :lol:
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | ̶S̶a̶p̶p̶h̶i̶r̶e̶ ̶9̶7̶0̶0̶ ̶X̶T̶ . INNO RTX 4070Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Alfajk »

prej maji problemy hlavne windows 10, ale mozna to bude tim, ze se jim vsechno reportuje jako windows 10 :lol:
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/c ... tuttering/
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: EVGA GeForce RTX 3080 12GB XC3 ULTRA GAMING | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Paul »

Taky jsem rozehrál (EA Pro, dohraju si i Dead Space, takže mě to vyjde 180 korun na hru), nejnovější drivery, shader kompilace v menu provedena..

Stejně se první cutscény a gameplay posekává kvůli kompilaci..

A pak jsou v tom Coruscantu místa, kde framerate kolísá mezi 50-60 zatímco se GPU fláká..

S vypnutým RT drží 60 bez zaváhání..

No prostě je to technicky prasárna, co si budem povídat. Ale aspoň to zatím za ty dvě hodiny hraní nespadlo.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
radekhgt
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 30. zář 2012
Bydliště: Slovakia

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od radekhgt »

Odporúčam hlavne sledovať posledný save pri vypinaní hry.

Pri ukončení hry dáva 2 moznosti,
1.) Ísť do hlavného menu hry
2.) Vypnúť hru na plochu

Tam je uvedeny čas posledného savu a uz som tam videl 51min čo k*rva nasere keď si to nevšimnete... Nemam to ešte otestované, ale posledný krát ked som vypinal hru tak som šiel "meditovať" a vtedy sa hra uložila. Takže ak to bude pravda, odporúčam pred vypnutím zájsť na miesto meditacie.

Horšie je ked vam hra padne, mne sa to stalo 2x a hodilo ma späť o cca 20min a 40min :evil:

Edit : takze potvrdzujem ze hra sa uloží hned po meditacii.
Naposledy upravil(a) radekhgt dne pát 5. kvě 2023, 22:23, celkem upraveno 1 x.
CPU: Ryzen 7 9800X3D + RYUJIN II 360 ARGB GPU: MSI RTX 5090 Gaming Trio OC MB: Asus ROG STRIX X670E-A RAM: Kingston FURY DDR5 32 GB 6000 MHz CL36 RGB PSU: Super Flower Golden King 1kW LCD: LG OLED42C2
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry

Příspěvek od Hladis »

Ache píše: čtv 4. kvě 2023, 21:39......
proč memory management na úrovni API (DX11 a méně) fungoval lépe než to co předvádí programátoři posledních DX12 titulů (viz padající RE4 při přesahu VRAM). :lol:
Ja ti reknu proc to nekde nekdy hapruje. Ne ze to tak je ve 100% pripadu, ale stava se to. Nektery konzolovy porty, kde se na to vyvojari z vysoka vysrali, ukladaji bez optimalizace data 1:1 do VRAM i RAM, protoze memory management hry jaksi nevi, ze nemas konzoli a VRAM a RAM nejsou jako v konzoli jedno. Pokud ti tak dojdou data ve VRAM, tak, chvile napeti, v RAM nejsou taky a hra zacne sahat na disk. Co to udela s plynulosti asi netreba popisovat.
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“