Já myslím že to mají spíš zabugované a možná i schválně vypnuté, protože jim to nefungovalo jak by mělo. Vždyť tam je na to "Enemy of Justice" mechanika (Wanted for killing a guard. Allied guards will attack on sight.), ale z nějakýho důvodu se to třeba mně uplatňovalo právě jen u goblinů a pak už nikdy.
No a jinak to mám dohrané, sám za sebe bych to označil jako 9/10, důvody asi nemá cenu znovu rozepisovat, kdyžtak viz předchozí strany, ale na druhou stranu málokterá hra (a hlavně single player hra) by mě i po 100+ hodinách tolik bavila, takže si to u mě zaslouží bejt trochu výš než "běžné AAA" hry.
Baldur's Gate III
Moderátor: Baneshee
- Atapi
- Začátečník
- Registrován: 04. dub 2007
- Bydliště: Jihlava
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Baldur's Gate III
Takhle, pokud zautocim na Flaming Fist NPC, tak mu samozrejme klesa affinita vuci me. Straz mi da jeste sanci, nebo rovnou se jde na konfrontaci, jenze to kde je aggro je jen pomerne maly prostor, od urcity vzdalenosti a ta neni velka, uz nikdo nereaguje a je jim to jedno. Dejme tomu, ale je tam vice osob a i ta vzdalenesjsi straz na to misto patroluje-dohlidne-doslechne a vubec jim neni divny, ze tam stojim od krve jak reznik a kolem me mrtvoly, nebo nereaguji na hluk, ktery ta bitka vyvola. Staci nekdy zavrit jen dvere a ve vedlejsi mistnosti jim je jedno, ze vedle vrazdim 7 jejich kamaradu ve velky bitce, asi jsou uplne hluchy. Pritom tam reakce na hluk jsou, treba nekde pokud jsem mlatil do cervene zamcenyvh dveri s umyslem je rozbit, straz pribehla.
Priklad nesmyslu je, ze jsem cilene vyvrazdil hned prvni dost nerudnou cetu Flaming Fist se Steel Watcherem u brany na most, protoze me nasrali a jen tak jsem si chtel dat bitku a pak load, protoze pak po me asi vsichni pujdou. Houby s octem. Na brane patroluji dalsi Flaming Fist, okolo hromady NPC civilistu. Hlidce na brane je uplne jedno, ze jsem hned pod nima pozabijel celou četu, civilistum je to taky uplne sumak a Steel Watcher, ktery dokaze komunikovat na dalku, taky nic. Vali se tam mrtvoly a je to vsem uplne putna. Takhle jdou vyvrazdit vsechny hlidky Flaming Fist vcetne pevnosti bez toho, aby na to nekdo nejak reagoval a tak pro srandu jsem zkousel kam az muzu zajit a vyvrazdil je vsechny bez toho, aby to melo nejaky nasledky. Nereaguji na to ani vasi "dobri" partaci, ze jsem masovy vrah. V druhym aktu klidne zabijete v Moonrise Tower vysim patre kostlivce a nekromantku u dost duleziteho vchodu na vrchol veze a jit na dlouho pryc a vsem je to jedno, ze se jim tam valeji mrtvoly. Chapu stealth kill, neudelat ramus a pripadne mrtvolu uklidit, tyhle mechaniky tam jsou, ale takhle je to cringe. Tohle Lariani moc neporesili a okoli by melo trochu inteligentne reagovat.
Jinak jak jsem postoupil v ACT 3, tak navazani na BG 1+2 jde uplne do kopru a nevim zda je to chyba Larianu nebo vymysl WOTC. V BG 1 datadisku urcita postava nejak na ostrove vlkodlaku dopadla a tady je jeji historie uplne jina, nehlede na to, ze by i tak mela byt uz davno mrtva a cely to nedava zadny smysl. Stejne tak i vsechny NPC z BG 1+2 popiraji to jak dopadly v puvodni serii, nebo by mely byt po smrti.
Kdyz teda uz udelali nektery verbovany postavy tak okate nadrzeny ojet cokoliv a pri tvorbe vlastni postavy jde vybirat i prirozeni, tak mohli dat do vyberu hracovi postavy i sexualni orientaci a clovek by se tak pripadne vyhnul jistym trapnostem.
Fakt me sere mechanika, kterou jsem uz zminoval, s Long resty, aby se veci pohnuly. Fakt to kazi immersion, kdy musim stale Long rest zbytecne spamovat, jinak se nektery veci proste nehnou, nebo prichazite o unikatni dialogy. Koukal jsem, udelali na to moderi i mod, ktery vas upozornuje, ze musite jit chrapat. https://www.nexusmods.com/baldursgate3/mods/1879
Nektery recruitable NPC jsou podle me ve hre uplne zbytecny. Treba Halsin mel byt dle me pouze nehratelny NPC typu Dame Aylin, Jaheira a Minsc jsou tam spis jako fan service, ikdyz Jaheira je osobnostne dobre udelana, ale muzete ji naverbovat az hodne pozde a je to zbytecny.
Priklad nesmyslu je, ze jsem cilene vyvrazdil hned prvni dost nerudnou cetu Flaming Fist se Steel Watcherem u brany na most, protoze me nasrali a jen tak jsem si chtel dat bitku a pak load, protoze pak po me asi vsichni pujdou. Houby s octem. Na brane patroluji dalsi Flaming Fist, okolo hromady NPC civilistu. Hlidce na brane je uplne jedno, ze jsem hned pod nima pozabijel celou četu, civilistum je to taky uplne sumak a Steel Watcher, ktery dokaze komunikovat na dalku, taky nic. Vali se tam mrtvoly a je to vsem uplne putna. Takhle jdou vyvrazdit vsechny hlidky Flaming Fist vcetne pevnosti bez toho, aby na to nekdo nejak reagoval a tak pro srandu jsem zkousel kam az muzu zajit a vyvrazdil je vsechny bez toho, aby to melo nejaky nasledky. Nereaguji na to ani vasi "dobri" partaci, ze jsem masovy vrah. V druhym aktu klidne zabijete v Moonrise Tower vysim patre kostlivce a nekromantku u dost duleziteho vchodu na vrchol veze a jit na dlouho pryc a vsem je to jedno, ze se jim tam valeji mrtvoly. Chapu stealth kill, neudelat ramus a pripadne mrtvolu uklidit, tyhle mechaniky tam jsou, ale takhle je to cringe. Tohle Lariani moc neporesili a okoli by melo trochu inteligentne reagovat.
Jinak jak jsem postoupil v ACT 3, tak navazani na BG 1+2 jde uplne do kopru a nevim zda je to chyba Larianu nebo vymysl WOTC. V BG 1 datadisku urcita postava nejak na ostrove vlkodlaku dopadla a tady je jeji historie uplne jina, nehlede na to, ze by i tak mela byt uz davno mrtva a cely to nedava zadny smysl. Stejne tak i vsechny NPC z BG 1+2 popiraji to jak dopadly v puvodni serii, nebo by mely byt po smrti.
Kdyz teda uz udelali nektery verbovany postavy tak okate nadrzeny ojet cokoliv a pri tvorbe vlastni postavy jde vybirat i prirozeni, tak mohli dat do vyberu hracovi postavy i sexualni orientaci a clovek by se tak pripadne vyhnul jistym trapnostem.
Fakt me sere mechanika, kterou jsem uz zminoval, s Long resty, aby se veci pohnuly. Fakt to kazi immersion, kdy musim stale Long rest zbytecne spamovat, jinak se nektery veci proste nehnou, nebo prichazite o unikatni dialogy. Koukal jsem, udelali na to moderi i mod, ktery vas upozornuje, ze musite jit chrapat. https://www.nexusmods.com/baldursgate3/mods/1879
Nektery recruitable NPC jsou podle me ve hre uplne zbytecny. Treba Halsin mel byt dle me pouze nehratelny NPC typu Dame Aylin, Jaheira a Minsc jsou tam spis jako fan service, ikdyz Jaheira je osobnostne dobre udelana, ale muzete ji naverbovat az hodne pozde a je to zbytecny.
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: Baldur's Gate III
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Baldur's Gate III
Tohle je trochu neco jinyho, to je spis raritni expoit, kdy ty okolni NPC zabiji to mrtve NPC v inventari a ne primo vase postava, tedy okolni NPC to ignoruji. Tohle funguje i u mrtveho Gale, kterym takhle jde taky zabijet. Tohle bych nejak tvurcum nevycital, problem je pokud aktivne jdete do bitky a masakru. V puvodnich BG to resila reputace a vesmes bezna NPC s vama odmitali mluvit a utikali od vas pryc, ikdyz tam to bylo nekdy taky trochu na hlavu, ze cely svet vedel, ze jste nekde v pustine beze svedku nekoho sejmuli. Ale resilo to, ze vasi "good" partaci vas logicky pri vrazdeni opustili a jako po vrahovi po vas Flaming Fist aktivne sli. Neslo proste beztrestne a verejne vrazdit a svet na to uplne dlabal.
Zajimave je, ze u kradezi ale tyhle mechaniky, jako hluk a zahlednuti funguji, obchodnik klidne zavola straze a aktivne vas hledaji, nebo reaguji i na hluk otvirani. Asi kradez je v tom svete horsi zlocin hodny vysetreni.
Zajimave je, ze u kradezi ale tyhle mechaniky, jako hluk a zahlednuti funguji, obchodnik klidne zavola straze a aktivne vas hledaji, nebo reaguji i na hluk otvirani. Asi kradez je v tom svete horsi zlocin hodny vysetreni.
- JohnXXL
- Mírně pokročilý
- Registrován: 07. úno 2007
- Bydliště: Brno
Re: Baldur's Gate III
Přidám aktualizaci neoficialniho CZ překladu verze 1.7.0 kde je provedena korekce přes 1500 položek.
https://uloz.to/tamhle/Dyr2sH3intVi#!ZG ... IYAmOvAN==
https://uloz.to/tamhle/Dyr2sH3intVi#!ZG ... IYAmOvAN==
MB: Asus ROG Strix Z690-A D4 CPU: i7-13700K @P5.6/E4.5GHz Cooling: Water block RAM: 128GB Crucial DDR4 3200MHz@3600MHz CL18 Čerpadlo: EKWB D5 Vario Motor + Alphacool D5 TOP Radiator: MO-RA3 420 black 4x NF-A20 PWM Chromax @500rpm
VGA: EVGA RTX 3080TI FTW3 Ultra EK Vector FTW3 HDD: FireCuda 530 2TB + 970 EVO 1TB, 2x WD Purple 8TB Case: Chieftec BigToWER + Corsair AX1600i Monitor: MSI G274QPF + EIZO FlexScan EV2460BK
VGA: EVGA RTX 3080TI FTW3 Ultra EK Vector FTW3 HDD: FireCuda 530 2TB + 970 EVO 1TB, 2x WD Purple 8TB Case: Chieftec BigToWER + Corsair AX1600i Monitor: MSI G274QPF + EIZO FlexScan EV2460BK
- JohnXXL
- Mírně pokročilý
- Registrován: 07. úno 2007
- Bydliště: Brno
Re: Baldur's Gate III
Dalsí verze neoficialního překladu verze 1.8.0
https://uloz.to/file/FmjDDQjiJXG2/bg3-1 ... qUZmLmZD==
https://uloz.to/file/FmjDDQjiJXG2/bg3-1 ... qUZmLmZD==
MB: Asus ROG Strix Z690-A D4 CPU: i7-13700K @P5.6/E4.5GHz Cooling: Water block RAM: 128GB Crucial DDR4 3200MHz@3600MHz CL18 Čerpadlo: EKWB D5 Vario Motor + Alphacool D5 TOP Radiator: MO-RA3 420 black 4x NF-A20 PWM Chromax @500rpm
VGA: EVGA RTX 3080TI FTW3 Ultra EK Vector FTW3 HDD: FireCuda 530 2TB + 970 EVO 1TB, 2x WD Purple 8TB Case: Chieftec BigToWER + Corsair AX1600i Monitor: MSI G274QPF + EIZO FlexScan EV2460BK
VGA: EVGA RTX 3080TI FTW3 Ultra EK Vector FTW3 HDD: FireCuda 530 2TB + 970 EVO 1TB, 2x WD Purple 8TB Case: Chieftec BigToWER + Corsair AX1600i Monitor: MSI G274QPF + EIZO FlexScan EV2460BK
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: Baldur's Gate III
BG II nema vlastne vlakno, tak len tak nostalgicky na pripomenutie a usmiatie:
https://www.youtube.com/watch?v=xnMUpq67lmU
https://www.youtube.com/watch?v=xnMUpq67lmU
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle