War Thunder

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: War Thunder

Příspěvek od Krteq »

havli píše: úte 29. říj 2024, 21:53 Hmm, v launcheru mám jen Render: Auto... což patrně znamená v mém případě DX11. Možná je potřeba mít aktivní work in progress client?
Ne, DEV - bude to teda oficiálně venku až s 'Firebirds' (2.41.xxx)

Asi jsem to měl napsat hned, ale předpokládal jsem, že hráči vědí že updaty vychází pravidelně a další má vyjít za pár dní :mrgreen:
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: War Thunder

Příspěvek od havli »

Díky za info. Počkám si až na oficiální release. Novinky nesleduju už dávno. Zahraju si možná tak hodinu za 14 dní :)
Ale lepší grafika by byla fajn, připadá mi, že za těch x let se moc nezlepšila. A rezervu ve výkonu mám pořád velkou. Hraju s DLSS Q (lepší než nativ + TAA) ve 4k 120 fps a grafika jede na půl plynu.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: War Thunder

Příspěvek od havli »

Zkusil jsem zběžně DX12 render s RT a je to hotová katastrofa.

Běžně hraju DX11 vesměs plné detaily ve 4k s DLSS Q. RTX 4070S s Ryzenem 5900X @ 3,6 GHz stabilně drží 120 fps všude.

Přepnul jsem teda na DX12, zapnul RT high a začaly se dít věci. :D První věc - na pohled není poznat žádné vizuální zlepšení, hra vypadá naprosto stejně. To by samo o sobě ani tak nevadilo... nicméně najednou je hra děsně limitovaná procesorem. 5900X na standardním taktu (kolem 4,7 GHz) udrží v náročnějších scénách s bídou 60 fps. V místech bez CPU limitu je to 80-90. A jako bonus navrch příšerný stuttering - klidně na 0,5s se hra komplet zastaví.

Takže takhle fakt ne a doufám, že DX11 ještě dlouho bude dostupný a že ho taky nějak nezprzní.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: War Thunder

Příspěvek od Krteq »

Jo, z nějakého důvodu je v DX12 vytížené převážně jen jedno jádro, což úplně popírá základní přínos DX12 API.
icebosss
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. čer 2008
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: War Thunder

Příspěvek od icebosss »

V konfigu můžete zkusit nastavit Vulkan Api, ale s ním zas nešlo zapnout dlss, ale už je to nějaká doba, co jsem to zkousel
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: War Thunder

Příspěvek od Krteq »

Porád nejde
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“