Zkusil jsem zběžně DX12 render s RT a je to hotová katastrofa.
Běžně hraju DX11 vesměs plné detaily ve 4k s DLSS Q. RTX 4070S s Ryzenem 5900X @ 3,6 GHz stabilně drží 120 fps všude.
Přepnul jsem teda na DX12, zapnul RT high a začaly se dít věci.
První věc - na pohled není poznat žádné vizuální zlepšení, hra vypadá naprosto stejně. To by samo o sobě ani tak nevadilo... nicméně najednou je hra děsně limitovaná procesorem. 5900X na standardním taktu (kolem 4,7 GHz) udrží v náročnějších scénách s bídou 60 fps. V místech bez CPU limitu je to 80-90. A jako bonus navrch příšerný stuttering - klidně na 0,5s se hra komplet zastaví.
Takže takhle fakt ne a doufám, že DX11 ještě dlouho bude dostupný a že ho taky nějak nezprzní.