skaven321 píše: ↑čtv 6. úno 2025, 11:23
Stabilne ovladace, mantra ludi co radeony dlhe roky nemali:)
Ja som to myslel praveze tak, ze Radeon uz tu stabilitu ovladacov ma v pohode. Poucovat ma o nich fakt nemusis, mam 2,5 roka v sekundarnom PC 6700XT.
skaven321 píše: ↑čtv 6. úno 2025, 11:23
ja len hovorim, ano kupuj si svoju nvidiu, ako aj Head, ale potom nesmrd vo fore, ze su nvidie drahe, takove a makove.
Ja a drviva vacsina ludi si GPU kupuje na zaklade toho, aku funkcionalitu cloveku ponuka. U teba to je asi inak a ocividne si nahovaras, ze ak si ty ako jedinec kupis Raden kartu, nejakym sposobom rozbijes trhovu koncentraciu Nvidie (co je samozrejme velmi usmevne).
Neni povinnostou zakaznikov kupovat si z lutosti inferiorne Radeon karty a starat sa o to, aby trh ostal ako tak konkurencny. To AMD je akter, ktory sa ma snazit inovovat a neprichadzat len s podradnymi catch-up funkciami.
skaven321 píše: ↑čtv 6. úno 2025, 11:23
kopec ludi sa tu nafukuje, ake skvele dlss bolo a je a roky to bol graficky blivajz (asi prvy normalny dlss je teraz vo verzii 4) a aj tak ste kvoli tomu podporovali nvidiu
Je komicke ked o grafickom blivajze vo forme DLSS pise clovek, ktory je odkazany na FSR

DLSS 2.0 malo svoje muchy, ale uz v roku 2021 to vyzeralo velmi schopne a v mnohych pripadoch aj lepsie ako nativna implementacia TAA (minimalne co sa tyka temporalnej stability). DLSS 2.5 a 3 SR uz na tom boli velmi dobre a DLSS 4 je za mna osobne aj pri sub-nativnom rednery takmer v kazdom pripade lepsie ako nativny TAA rendering.
FSR4 podla early impressions pri deme na CES akurat tak v kvalite dohnalo DLSS SR v jeho verzii 2.5, resp. 3.X. Akurat ze Nvidia sa zase posunula s Transformerom.
//Baneshee - promaz OT - vraťte se k tématu