Mani -
1) V tom případě nevidím jediný hmatatelný rozdíl proti 4xxx, která už je tu 2roky. Tedy kromě jediného modelu. Jinak Je to 4xxx “refresh” - což je tedy i s tím MFG.
2) Je to lépe implementované, protože to zároveň z FG umí i VSYNC, originál NV FG prostě neumí.
A taky to ten FG umí na všem, hra to nemusí ani podporovat.
Teď to docela intenzivně testuju a problém není.
Performance hit taky minimální protože prostě nepoužívám víc jak 2x FG. Nastavené to je dle “doporučeno”
Frame Generation
Moderátoři: Walker1134, Wilik
- _DAVE_
- Začátečník
- Registrován: 17. říj 2005
Re: Frame Generation
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX4060ti, (3GHz/18,5GHz) - 16GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured
- _DAVE_
- Začátečník
- Registrován: 17. říj 2005
Re: Frame Generation
Lossess Scaling -- je co jsem po FG chtěl, ale v klasickém FG nedostal.
https://drive.google.com/file/d/1UuwZZ3 ... p=drivesdk
Mám TV s 60Hz, v Indym jsem zkusil nastavit omezovač na 40fps (což je společně s aktivním Reflex minimální mezní hodnota pro reál fps), a aktivoval adaptivní FG a nastavil požadavek cílových 60fps.
Karta počítá 40fps a (díky tomu mohu i na 4060ti provozovat PathTracing na HIGH), a FG “dorovnává” fps na hodnotu 60.
Díky tomu, že podobné hry hraju na gamepadu a HTPC používám spíš jako Playstation než eSport náčiní, funguje to parádně !!!
Plynulost je daleko vyšší než při klasických 40fps, odezva taky ok.
Žádné artefakty, obraz je zcela cajk, FG “dodává" jen 50% framů namísto klasických 100% nebo 300% u MFG. Díky tomu je jeho režie na výkon karty velmi malá. Jako bonus to dokáže používat pro své výpočty integrovanou grafiku (typicky Intel Iris na notebooku) na snížení režie té klasické VGA, neskutečné !!
Pokud má někdo monitor nebo book se 144Hz a v dané hře třeba reálných 50-75fps, adaptivní FG zařídí, že na monitor půjde vždy 144fps počet těch “vymyšlených” se bude dynamicky měnit dle počtu framů reálných..
Je zajímavé, jak blbůstka za 7$ dorovná, a myslím že i překoná biliónovou společnost, která podobnou srandu "prodává" jako revoluci.
Vyzkouším ještě jak se to chová na GTX 1060 a HD630
https://drive.google.com/file/d/1UuwZZ3 ... p=drivesdk
Mám TV s 60Hz, v Indym jsem zkusil nastavit omezovač na 40fps (což je společně s aktivním Reflex minimální mezní hodnota pro reál fps), a aktivoval adaptivní FG a nastavil požadavek cílových 60fps.
Karta počítá 40fps a (díky tomu mohu i na 4060ti provozovat PathTracing na HIGH), a FG “dorovnává” fps na hodnotu 60.
Díky tomu, že podobné hry hraju na gamepadu a HTPC používám spíš jako Playstation než eSport náčiní, funguje to parádně !!!
Plynulost je daleko vyšší než při klasických 40fps, odezva taky ok.
Žádné artefakty, obraz je zcela cajk, FG “dodává" jen 50% framů namísto klasických 100% nebo 300% u MFG. Díky tomu je jeho režie na výkon karty velmi malá. Jako bonus to dokáže používat pro své výpočty integrovanou grafiku (typicky Intel Iris na notebooku) na snížení režie té klasické VGA, neskutečné !!

Pokud má někdo monitor nebo book se 144Hz a v dané hře třeba reálných 50-75fps, adaptivní FG zařídí, že na monitor půjde vždy 144fps počet těch “vymyšlených” se bude dynamicky měnit dle počtu framů reálných..
Je zajímavé, jak blbůstka za 7$ dorovná, a myslím že i překoná biliónovou společnost, která podobnou srandu "prodává" jako revoluci.
Vyzkouším ještě jak se to chová na GTX 1060 a HD630

HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX4060ti, (3GHz/18,5GHz) - 16GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured
- Mani
- Začátečník
-
- Registrován: 24. zář 2013
Re: Frame Generation
1) toto je debata na uplne inu temu. Samozrejme, ze neni racionalne upgradovat z 4000 serie na 5000 keby mal clovek doplacat velku sumu penazi za nie adekvatny vykon navyse. Mne osobne sa upgrade z 4070 Super na 5070 Ti oplatil len kvoli nizkemu doplatku (cca. 3000 czk), lebo som predal staru kartu za nakupnu cenu po roku a podarilo sa mi predat s vyraznym ziskom 5080, ktoru mi Alza dodala za MSRP (stastie v nestasti_DAVE_ píše: ↑pát 28. bře 2025, 16:48 Mani -
1) V tom případě nevidím jediný hmatatelný rozdíl proti 4xxx, která už je tu 2roky. Tedy kromě jediného modelu. Jinak Je to 4xxx “refresh” - což je tedy i s tím MFG.
2) Je to lépe implementované, protože to zároveň z FG umí i VSYNC, originál NV FG prostě neumí.
A taky to ten FG umí na všem, hra to nemusí ani podporovat.
Teď to docela intenzivně testuju a problém není.
Performance hit taky minimální protože prostě nepoužívám víc jak 2x FG. Nastavené to je dle “doporučeno”

2) Preco by si vobec pouzival v-sync s DLSS FG, ked mas k dispozicii G-sync + VRR? Lossless je super na stare hry, ktore nemaju FG implementovane priamo v hre. Pouzivat to ale v hrach, kde si vies forcnut cez NV driver najnovsiu verziu DLSS FG ale nema absolutne ziaden zmysel. Nativne implementovane FG v hre ma proste nizsiu sancu na nechcene artefakty, ako Lossless FG.
- _DAVE_
- Začátečník
- Registrován: 17. říj 2005
Re: Frame Generation
Inu je to prosté, mám televizi a projektor, která žaldné G-syncy a VRR neumí, ale dokáže to, co žádný soudobý monitor na světě neumí - bohužel.Preco by si vobec pouzival v-sync s DLSS FG, ked mas k dispozicii G-sync + VRR
Takže klasický FG a vypnutým VSYNC = tearing jako zvíře.
Stejně tak to může mít kdokoli, kdo nemá moderní monitor
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX4060ti, (3GHz/18,5GHz) - 16GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
Ukázky her v plně stereoskopickém 3D, je potřeba - 3DTV, 3D projektor, VRset:: https://www.youtube.com/@stereoscopicga ... 9/featured