To, jak si 5820K stojí, najdeš v recenzíchVlastik80 píše:Jen mne zajímalo jak si 5820K stojí, nic víc...

Moderátoři: flanker, Eddward, Baneshee, PKBO
To, jak si 5820K stojí, najdeš v recenzíchVlastik80 píše:Jen mne zajímalo jak si 5820K stojí, nic víc...
Odpověděl jsem ti v NV sekci, přestaň řešit 1 věc ve 2 topicák.Vlastik80 píše:jj díky, zdá se to tak, když je 980 limitována vypadá to pak spíše než na slabé cpu na prasárnu optimalizace apod., jinak si neumím vysvětlit třeba 99% využití cpu v dané hře, ale jen např. 60% využití GPU...
Nemáš na výběr no, hele minimálně dva Xeony E5-2687Wv2 to jistěj. Jinak tu 980 prostě neuživíš.Vlastik80 píše:No, stejně mám pak dojem že ani více CPU by někde nestačilo...
Jasně, neřeším, tam se to orientuje na 980, tady na cpu, myslím že hlavní téma bylo uzavřeno:
- upgrade se nevyplatí a skylake nevíme nic...
Díky každopádně. Nechci provázat témata tak aby to vypadalo "blbě"... Tím bych to asi uzavřel.
Vítej v monopolu, Intel pokroky dělá ale lidem už je neprodává, jdou jen do serverů, ala koupíš pořád stejně drahou 4 jádrovou I5 či I7 či 6 jádrovou I7 už 6 let v kuse. V serverech se mezitim intel dostal už na 18 jádrové Haswelly atd, ale to neuvidíš, ani ne zlevnění spotřebních platforme ačkoliv výrobní cena je dnes 4x menší, prostě neni konkurence a neni ani SW. Bylo by to super kdybych si narval 18 jádrovej Haswell do svého desktopu a co.... SW na to optimalizovan stejně neni, takže krom pár programů na rendering bych byl furt tam kde jsem. Navíc proč by to Intel uváděl když AMD nemá CPU co by porazil ani "levné" (pro Intel na výrobu levné) LGA1150 procesoryVlastik80 píše:Právě- jak sleduji výkon cpu, tak nic moc, nahoru to revolučně nejde a nějaký TIC TOC ob 2 roky nebo kolik zde nic neřeší, mám asi 4 roky staré cpu a dnešní by měly, když to přirovnám ke gpu, být daleko výkonově před, třeba o 50% nejméně, ale to se neděje, i když nevím jak dobrá jsou cpu za třeba 50.000,-- kč, to bude asi hodně jiná liga, ale i v mainstreamu u gpu to více žije než u cpu, to to není prostě potřeba, nebo se Intel cítí jako král a jde si svým pomalým tempem právě pro svůj "monopol" ? Pak se asi čekat moc nedá, zatímco gpu poletí výkonově na 10Tflops, tak cpu se pohnou možná na 0.5Tflops za 2 roky ...
A právě ten přístup k jedné věci, resource locku a zjednodušení programovéní této věci mělo přinést TSX a jeho přidání přímo do compileru. A co... Intel to posral... tzn pokrok v tomohle ohledu minimálně o 1,5 roku oddálil.... Mi se sice můžem radovat že o tu samo udobu udržel naše CPu co to nemaj v kurzu ale já bych raději ten pokrok než hřejivej pocit že mam 5 let starej šrot a hele on je furt dobrej....oneb1t píše:jenze ani ty 18 jadra v serverech nemaj vyssi IPC (spis nizsi a nektery hry by na nich jeli hur jak na g3258) takze proto se tak resej veci jako DX12 nebo mantle
tvuj pohled na programovani vicevlaknovejch aplikaci je humornej
nejvetsim problemem je ze nekdy ty vlakna potrebujou menit stejnou vec
priklad mas 5 jablek v kosicku
prijde vlakno jedna a prvni jabko vyhodi z kosicku
prijde vlakno dva a do druhyho jabka ti kousne
prijde vlakno tri a do prvniho jabka kousne -- sajze to vlasne uz nejde kdyz tam to jabko neni