RC autíčko
Moderátor: L4mka
- scotty
- Začátečník

- Kontaktovat uživatele:
RC autíčko
chtěl bych k vánocům koupit bráchovi nějaký autíčko na dálkové ovládání, ale jsem pouze student a mám dost omezenej rozpočet. Maximálně do 800,-Kč
Chtěl jsem se zeptat, je tohle přijatelné?
http://aukro.cz/item855342619_ms_subaru ... ychle.html
Díky za rady..
Chtěl jsem se zeptat, je tohle přijatelné?
http://aukro.cz/item855342619_ms_subaru ... ychle.html
Díky za rady..
Board:ASUS P5K-E/Wifi-APCPU:E6750@3.6GHZCooled by coolermaster gemin (max burn 50)GPU:Ati HD4870 1gb 820/4600 PSU:Enermax Liberty 500W DXX Storage Seagate 1tb 2plt + WD320GB Case Thermaltake Armor VH6000BWS. (5x 120mm 1x140mm)
- wallot
- Středně pokročilý

-
Re: RC autíčko
vyhozeny penize ostatne jako za vsechny RC auto hracky. pokud auto tak opravdovy model klidne i ten nejlevnejsi.
s takovouhle hrackou nic neudelas. nejdeou na ni nahradni dily, elektronika je jeden velky kus a neda se tam defacto nic opravit.
teda jeste otazka zni kolik je brachovi
pokud je to nakej malej prcek tak mu to asi bude stacit jelikoz ho to za chvili omrzi a nebo neomrzi a dalsi investice do RC uz bude vysavat z rodicu 
ale je jasne ze muj nazor bude trosku zkreslenej jelikoz jsem s RC uz ponekud uplne jinde
http://img.rcx.cz/most3.jpg
ale vim ze sem tam nekdo s nejakou hrackou prijde jestli by nesla opravit a fakt se s tim neda skoro nic udelat
s takovouhle hrackou nic neudelas. nejdeou na ni nahradni dily, elektronika je jeden velky kus a neda se tam defacto nic opravit.
teda jeste otazka zni kolik je brachovi
ale je jasne ze muj nazor bude trosku zkreslenej jelikoz jsem s RC uz ponekud uplne jinde
http://img.rcx.cz/most3.jpg
ale vim ze sem tam nekdo s nejakou hrackou prijde jestli by nesla opravit a fakt se s tim neda skoro nic udelat
7800X3D, 9070XT Nitro+, QMK GMMK2 - TTC Frozen V2, Razer Naga V2 Pro, TCL 34R83Q + Dell P3223QE, Fractal Design Scape
- srna
- Středně pokročilý