Problém s ATITOOL

Grafické karty s libovolným GPU firmy AMD/ATI (např. Rage, Radeon).

Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik

Odpovědět
Jirkos
Nováček
Nováček

Problém s ATITOOL

Příspěvek od Jirkos »

Zdravím všechny, jsem tu nováček tak prosím omluvte mé nepřesnosti.
Mám drobný problém s kartou Ati Saphire 9800Pro 128MB. Nandal jsem si na ní chladič od Artic coolingu ver.1, ovladače catalyst 4.9. Po spuštění Atitoolu mi při hledání max. taktu jádra neprojde ani základní frekvence bez chyb a ustálí se asi o 30 Mhz níž!!! Pokud pustím 3DMark 2003 tak na základní frekvenci žádné viditelné chyby nepozoruji. Tak nevím kde je chyba.
Boin
Začátečník
Začátečník

Re: Problém s ATITOOL

Příspěvek od Boin »

Jirkos píše:Zdravím všechny, jsem tu nováček tak prosím omluvte mé nepřesnosti.
Mám drobný problém s kartou Ati Saphire 9800Pro 128MB. Nandal jsem si na ní chladič od Artic coolingu ver.1, ovladače catalyst 4.9. Po spuštění Atitoolu mi při hledání max. taktu jádra neprojde ani základní frekvence bez chyb a ustálí se asi o 30 Mhz níž!!! Pokud pustím 3DMark 2003 tak na základní frekvenci žádné viditelné chyby nepozoruji. Tak nevím kde je chyba.
Abychom si ujasnili základní takty rozumíme tím 380/340 respektive 378/337? Napadá mě jestli si mezi chladič a GPU a dával pastu...kartu si nijak před tím neflashoval? S původním chladičem ti to dělalo taky?
Jirkos
Nováček
Nováček

Příspěvek od Jirkos »

Boin píše:
Abychom si ujasnili základní takty rozumíme tím 380/340 respektive 378/337? Napadá mě jestli si mezi chladič a GPU a dával pastu...kartu si nijak před tím neflashoval? S původním chladičem ti to dělalo taky?
Takty jsou 378/337, pastu jsem tam šupnul a neflashoval. S původním chladičem jsem to nezkoušel, rovnou jsem tam dal Artic
Joži
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joži »

no skus taktovat manualne, stary dobry sposob :) atitool nemusi byt uzasne presne, ono to len hlada artefakty v obraze
Axis
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od Axis »