Jaký chladič na AMD 64 3000 VENICE?PASIV

Vše co se týká chlazení vzduchem - větráčky, ventilátory, žebrované pasivy, atp.

Moderátor: morke

Odpovědět
matysbrno
Začátečník
Začátečník

Jaký chladič na AMD 64 3000 VENICE?PASIV

Příspěvek od matysbrno »

Jelikož nebudu přetaktovávat,chci aby byl chladič co nejtišší.Uvažoval jsem nad GIGABITE GH PCU 31-VH.má regulaci otáček.,ale raději bych pasivní chlazení.V každém případě pokud to bude větrákový chladič,je mě to jedno,hlavně aby byl co nejtišší.Jsem úplný amatér,takže chci chladič koupit,pohodově nainstalovat a víc se nestarat.O nějakém vrtání,řezání nebo snižování napětí nemůže být řeč.Základovku mám K8N NEO 4 platinum(NFORCE 4 ULTRA)Díky.
masakr_cz
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od masakr_cz »

Od Gigabytu ruce pryc nejsou tak dobr, jak se zda (co dokaze reklama)
Doporucil bych ti spis AC Freezer64 a stahnout ho ne cca 1000 rpm. Nebo nejaky Primecoolery (ty co vypadaj jako zalmyny).
honzanun
Začátečník
Začátečník
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký chladič na AMD 64 3000 VENICE?PASIV

Příspěvek od honzanun »

Šel bych do Thermalright XP 120
http://www.casemodding.cz/index.php?pg= ... b26c2f32ee
Je to nejlepší chladič pro AMD64 na trhu!!!!
matysbrno píše:Jelikož nebudu přetaktovávat,chci aby byl chladič co nejtišší.Uvažoval jsem nad GIGABITE GH PCU 31-VH.má regulaci otáček.,ale raději bych pasivní chlazení.V každém případě pokud to bude větrákový chladič,je mě to jedno,hlavně aby byl co nejtišší.Jsem úplný amatér,takže chci chladič koupit,pohodově nainstalovat a víc se nestarat.O nějakém vrtání,řezání nebo snižování napětí nemůže být řeč.Základovku mám K8N NEO 4 platinum(NFORCE 4 ULTRA)Díky.
Wiruss
Středně pokročilý
Středně pokročilý

Příspěvek od Wiruss »

No tak bud Thermalright, když by jsi do toho chtěl strčit více a na to papse či nexuse třeba na 7V...

Ale pokud pasiv tak tento:SCYTHE NCU-2005

Obrázek

Teploty máš tady:
Obrázek
-- DiL --
Začátečník
Začátečník