*.avi do DVD rekordéru - prosím o radu
- Beat
- Nováček
*.avi do DVD rekordéru - prosím o radu
Mám v PC záznam z dig. kamery v *.avi. Co všechno musím udělat pro to, abych mohl záznam pouštět v TV přes DVD rekordér????????? Jsem v tomto naprostý laik, tak uvítám každou radu
- Dzin
- Moderátor
- Kontaktovat uživatele:
Re: *.avi do DVD rekordéru - prosím o radu
Pokud tvuj dvd rekorder naumi avi tak to zkomprimuj jako DVD,VCD,SVCDBeat píše:Mám v PC záznam z dig. kamery v *.avi. Co všechno musím udělat pro to, abych mohl záznam pouštět v TV přes DVD rekordér????????? Jsem v tomto naprostý laik, tak uvítám každou radu
napred si ale porjdi nejaké posty je to tu x-krat...
- moninail
- Začátečník
Dzin ma pravdu.
Mimochodem k vypálenému DVD, které lze přehrát v přehrávači a sledovat jej v TV vede trnitá cesta a pro úplného laika to bude dost obtížné.
Pokud jsi úspěšně zvládnul capture - zachtávání videa z kamery do PC, je to jen první snad ten nejlehčí úkol. Co se týká následné úpravy videa, komprese (jak uvedl Dzin) až k následnému vypálení na placku tohoto tu je na fóru dost a stačí hledat. Možná by Ti pomohlo toto :
http://www.tvfreak.cz/modules.php?name= ... cle&id=998
a potom toto:
http://www.tvfreak.cz/modules.php?name= ... le&id=1083
Mimochodem k vypálenému DVD, které lze přehrát v přehrávači a sledovat jej v TV vede trnitá cesta a pro úplného laika to bude dost obtížné.
Pokud jsi úspěšně zvládnul capture - zachtávání videa z kamery do PC, je to jen první snad ten nejlehčí úkol. Co se týká následné úpravy videa, komprese (jak uvedl Dzin) až k následnému vypálení na placku tohoto tu je na fóru dost a stačí hledat. Možná by Ti pomohlo toto :
http://www.tvfreak.cz/modules.php?name= ... cle&id=998
a potom toto:
http://www.tvfreak.cz/modules.php?name= ... le&id=1083
"Nevěř ničemu, ani tomu, co říkám já. Věř jen tomu, co si sám ověříš. (Budha)"
- Dzin
- Moderátor
- Kontaktovat uživatele: