7800GT....jakej proc?
Moderátoři: Walker1134, Wilik
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
OBR ty o com pises??? Nevies pochopit ze nech je cpu akekolvek, pri vyssom rozliseni a AA +AF a max detailoch je brzdou JEDINE grafika !!!
Tazko pochopit ten obrazok ??? S rozlicnymi cpu sa dosahuje aj s 7800gtx ROVNAKY VYSLEDOK !!!!!!
Len pre informaciu. Cpu pri hrach prepocitava iba trajektorie predmetov, teda ich pohyb, drahu atd... Vsetko ostatne (teda rendering) robi grafika a pri vysokom rozliseni a vysokych detailoch (teda obrovske naroky na grafiku) uz nestiha grafika. CPU stale robi takmer rovnaku pracu, nech su detaily ci rozlisenie akekolvek !!!
Pricom grafika robi podstatne viac... Pochopis to uz konecne?????
Tazko pochopit ten obrazok ??? S rozlicnymi cpu sa dosahuje aj s 7800gtx ROVNAKY VYSLEDOK !!!!!!
Len pre informaciu. Cpu pri hrach prepocitava iba trajektorie predmetov, teda ich pohyb, drahu atd... Vsetko ostatne (teda rendering) robi grafika a pri vysokom rozliseni a vysokych detailoch (teda obrovske naroky na grafiku) uz nestiha grafika. CPU stale robi takmer rovnaku pracu, nech su detaily ci rozlisenie akekolvek !!!
Pricom grafika robi podstatne viac... Pochopis to uz konecne?????
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- shadow
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. zář 2003
- Bydliště: HK
V rámci této tvé logiky (čím lepší CPU -> tím obecně vyšší framerate) by ale měly být rozdíly třeba už mezi A 64 3000+ a A 64 FX57. A to většinou nejsou, jak ukazuje názorně tabulka z Doomu III, nebo i benchmarky z dalších her na FiringSquadu. Jedinou výjimkou je snad ten FarCry...OBR píše:prave ze ne, vsechny dnesni cpu jsou vzhledem k desetinasobne rychlejsim GPU pomale, a to je ta limitace, jednoduse receno ani s nejlespim dnesnim cpu a gpu neprekonas urcitou hranici fps, pokud by nekdo treba dokazal upravit kod nejaky hry aby bezela pro X2 vysledna fps bude o dost vyssi.
Ale ve vyšším rozlišením s vysokou hodnotou FSAA a AF už hraje roli v drtivé míře grafika, a tak rozdíly nejsou ...ani v případě FarCry... tak markantní... bez ohledu na výkonné CPU. Limitací je právě výkon grafiky, kdy se při 1600x1200x32, 4x FSAA,16x AF, nedostaneš přes, já nevím, 80 FPS, ani kdyby ten FarCry optimalizovali na dual-core. Prostě není výkon GPU -> na vyšší framerate se nehneš, ať máš sebelepší procák.
show must go on..
- hoblajz
- Začátečník
- Registrován: 11. kvě 2005
- Bydliště: Chomutov\Praha
- Kontaktovat uživatele:
- alea206
- Mírně pokročilý
- Registrován: 22. led 2005
- Bydliště: Kdo ví?
mě jako koncovýho uživatele spíš zají má rozdíl 13,1 FPS způsobený grafikou než 0.2 FPS způsobených procesorem. A řek bych že většinu normální populace taky.
Jinak 0.2 FPS se skoro dá považovat za statistickou odchylku, nebo odchylku způsobenou okamžitým stavem systému.
Jinak 0.2 FPS se skoro dá považovat za statistickou odchylku, nebo odchylku způsobenou okamžitým stavem systému.
ASUS P4C800; P4 Nortwood 2,8@3,3; 4x512MB RAM Kingmax SuperRAM DDR433 (192MHz) 2-3-3-5;Palit X1950GT 512MB GPU 500@600; RAM 1200@1400 ; LC 6550 V2.0 550W; CD-RW; DVD-ROM, DVD-RW, 200GB SATA, 40GB ATA,
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
- vesna
- Začátečník
- Registrován: 31. srp 2005
- Bydliště: Krmelín
- Kontaktovat uživatele:
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
- Mendor
- Začátečník
- Registrován: 17. črc 2005
Shit píše:Udělal jsem uprade z 6800 16/6 na 7800GTX a na stejným CPU (viz.popis) je to rozdíl obrovský... Ale ta karta se asi fláká, nehřeje se.....
teda takto blbý upgrade ......7800GTX je hovadina. Za chvilku unreal 3 s ps4.0 a můžeš ji zahodit
Athlon64 3000+,Abit AN8 Fatal1ty,2x 512 MB DDR 400 CL 2-2-2-5 ULL,X850XT HIS,DVD,DVDRW,Audigy2 LS.
- alea206
- Mírně pokročilý
- Registrován: 22. led 2005
- Bydliště: Kdo ví?
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
presne tak...alea206 píše:Unreal 3 nebude mít PS ani VS 4.0 ale 3.0.
2 Mendor: a jasne, ked vyjde SM4 tak vsetci co maju 7800gtx tak ju vyberu z PC a zahodia ju...sa zobud Tato karta bude este dost dlho postacujuca... A inak potom nikdy by si podla teba nikto nemal kupit nic z dnesneho high-end, pretoze o rok by uz zasa nieco vyslo nove a zasa by vsetci museli pozahadzovat svoje karty S takym pristupom si nikdy nic nekupis...
BTW: Na SM4 si este dlho pockame, az cca o pol roka (po vyjdeni U3 enginu) sa zacnu hry staviat na SM 3...Takze SM 4 je este v nedohladne
- alea206
- Mírně pokročilý
- Registrován: 22. led 2005
- Bydliště: Kdo ví?
Ono první vlaštovky na PS 3.0 už mám ale ty spíš dávaj rovnítko PS3.0=HDR viz FC, HL2:LC nebo AoE 3. Mimochodem u AoE3 je rozdíl mezi 3.0 a 2.0 celkem dost brutální
ASUS P4C800; P4 Nortwood 2,8@3,3; 4x512MB RAM Kingmax SuperRAM DDR433 (192MHz) 2-3-3-5;Palit X1950GT 512MB GPU 500@600; RAM 1200@1400 ; LC 6550 V2.0 550W; CD-RW; DVD-ROM, DVD-RW, 200GB SATA, 40GB ATA,
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
- alea206
- Mírně pokročilý
- Registrován: 22. led 2005
- Bydliště: Kdo ví?
Tady je je to při 1024x768 všechno na max akorát sem měnil shader quality
http://forum.pctuning.cz/gallery/index.php?cat=17521
Jinak AoE III dokáže vykouzlit artefakty po 1,5 hodině hraní i na taktech na kterejch DOOM3:RoE vydržel 4hodiny
Tady je něco z FC http://www.elitebastards.com/hanners/fa ... hdr_tn.jpg
A video z HL2:LC kde je vidět rozdíl mezi HDR1 a HDR0 se mi nechce hledat. Ale najdeš ho na takřka každý stránce ohledně HL2. Myslim že je i na http://www.hrej.cz
http://forum.pctuning.cz/gallery/index.php?cat=17521
Jinak AoE III dokáže vykouzlit artefakty po 1,5 hodině hraní i na taktech na kterejch DOOM3:RoE vydržel 4hodiny
Tady je něco z FC http://www.elitebastards.com/hanners/fa ... hdr_tn.jpg
A video z HL2:LC kde je vidět rozdíl mezi HDR1 a HDR0 se mi nechce hledat. Ale najdeš ho na takřka každý stránce ohledně HL2. Myslim že je i na http://www.hrej.cz
ASUS P4C800; P4 Nortwood 2,8@3,3; 4x512MB RAM Kingmax SuperRAM DDR433 (192MHz) 2-3-3-5;Palit X1950GT 512MB GPU 500@600; RAM 1200@1400 ; LC 6550 V2.0 550W; CD-RW; DVD-ROM, DVD-RW, 200GB SATA, 40GB ATA,
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
- niatheppe
- Začátečník
-
- Registrován: 10. črc 2005
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
- swarm
- Středně pokročilý
- Registrován: 31. kvě 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je dobře, že v diskuzi jste si to tu u vyříkali, ale jenom bych dodal než se tu objeví něco podobného...
CPU zpracovává úplně stejné množství dat nezávisle na rozlišení, AA a AF. Tohle berte jako fakt a potom sem nikdo nebude psát takové bludy.OBR píše:Omezovani grafiky procesorem prave dochazi naopak na druhe strane spektra, v nejvyssich rozlisenich pri zapnuti maximalnich optimalizaci. A je to zpusobeno tim ze procesor nedodava dostatecne mnozstvi dat grafice a ta je brzdena.
Diagon Swarm -> Můj NB blog viz. [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
A co som napisal pred tebou ??? Presne to iste, ze cpu pocita trajektorie predmetov a tie sa nemenia so zmenou rozlisenia ci AA.... Pri detailoch to je uz ina vec...swarm píše:CPU zpracovává úplně stejné množství dat nezávisle na rozlišení, AA a AF. Tohle berte jako fakt a potom sem nikdo nebude psát takové bludy.
- swarm
- Středně pokročilý
- Registrován: 31. kvě 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl jsem to napsat jednou větou tak, aby to pochopili i ti nejslabší členové fora . O těch detailech vim....právě kdybych nebyl líný, tak už jsem se tu s tebou předtim chytl právě za ten post:Spirit píše:A co som napisal pred tebou ??? Presne to iste, ze cpu pocita trajektorie predmetov a tie sa nemenia so zmenou rozlisenia ci AA.... Pri detailoch to je uz ina vec...
Možná by tě překvapilo, co všechno dělá CPU i okolo renderingu, každopádně to je už na trochu jinou diskuzi (a i na jinak zaměřené forum).Spirit píše:Cpu pri hrach prepocitava iba trajektorie predmetov, teda ich pohyb, drahu atd... Vsetko ostatne (teda rendering) robi grafika a pri vysokom rozliseni a vysokych detailoch (teda obrovske naroky na grafiku) uz nestiha grafika. CPU stale robi takmer rovnaku pracu, nech su detaily ci rozlisenie akekolvek !!!
Diagon Swarm -> Můj NB blog viz. [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.