7800GT....jakej proc?

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Spirit
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 16. srp 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od Spirit »

OBR ty o com pises??? Nevies pochopit ze nech je cpu akekolvek, pri vyssom rozliseni a AA +AF a max detailoch je brzdou JEDINE grafika !!!

Obrázek

Tazko pochopit ten obrazok ??? S rozlicnymi cpu sa dosahuje aj s 7800gtx ROVNAKY VYSLEDOK !!!!!!

Len pre informaciu. Cpu pri hrach prepocitava iba trajektorie predmetov, teda ich pohyb, drahu atd... Vsetko ostatne (teda rendering) robi grafika a pri vysokom rozliseni a vysokych detailoch (teda obrovske naroky na grafiku) uz nestiha grafika. CPU stale robi takmer rovnaku pracu, nech su detaily ci rozlisenie akekolvek !!!
Pricom grafika robi podstatne viac... Pochopis to uz konecne????? :roll:
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Spirit: díky... už jsem chtěl napsat něco, za co bych zřejmě dostal doživotní ban, ale pokud někdo napíše, že stejný výsledek na 3GHz i na 4GHz CPU je ukázka limitace procesorem, tak je pro mě ******** a ********* *******, kterej snad myslí ******
Nejlepší moderátor ve výslužbě
shadow
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. zář 2003
Bydliště: HK

Příspěvek od shadow »

OBR píše:prave ze ne, vsechny dnesni cpu jsou vzhledem k desetinasobne rychlejsim GPU pomale, a to je ta limitace, jednoduse receno ani s nejlespim dnesnim cpu a gpu neprekonas urcitou hranici fps, pokud by nekdo treba dokazal upravit kod nejaky hry aby bezela pro X2 vysledna fps bude o dost vyssi.
V rámci této tvé logiky (čím lepší CPU -> tím obecně vyšší framerate) by ale měly být rozdíly třeba už mezi A 64 3000+ a A 64 FX57. A to většinou nejsou, jak ukazuje názorně tabulka z Doomu III, nebo i benchmarky z dalších her na FiringSquadu. Jedinou výjimkou je snad ten FarCry...

Ale ve vyšším rozlišením s vysokou hodnotou FSAA a AF už hraje roli v drtivé míře grafika, a tak rozdíly nejsou ...ani v případě FarCry... tak markantní... bez ohledu na výkonné CPU. Limitací je právě výkon grafiky, kdy se při 1600x1200x32, 4x FSAA,16x AF, nedostaneš přes, já nevím, 80 FPS, ani kdyby ten FarCry optimalizovali na dual-core. Prostě není výkon GPU -> na vyšší framerate se nehneš, ať máš sebelepší procák.
show must go on..
hoblajz
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 11. kvě 2005
Bydliště: Chomutov\Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hoblajz »

takže z vaší debaty jsem teda pochopil, že na to procák mít budu...díky
Notebook ASUS F3Tseries
alea206
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 22. led 2005
Bydliště: Kdo ví?

Příspěvek od alea206 »

mě jako koncovýho uživatele spíš zají má rozdíl 13,1 FPS způsobený grafikou než 0.2 FPS způsobených procesorem. A řek bych že většinu normální populace taky.
Jinak 0.2 FPS se skoro dá považovat za statistickou odchylku, nebo odchylku způsobenou okamžitým stavem systému.
ASUS P4C800; P4 Nortwood 2,8@3,3; 4x512MB RAM Kingmax SuperRAM DDR433 (192MHz) 2-3-3-5;Palit X1950GT 512MB GPU 500@600; RAM 1200@1400 ; LC 6550 V2.0 550W; CD-RW; DVD-ROM, DVD-RW, 200GB SATA, 40GB ATA,
Spirit
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 16. srp 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od Spirit »

hoblajz píše:takže z vaší debaty jsem teda pochopil, že na to procák mít budu...díky
samozrejme :-D
vesna
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 31. srp 2005
Bydliště: Krmelín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vesna »

Nevím co tady řešíte. Furt dokola to samé. Prostě když chci lepší výkon ve hrách přejdu z 6600GT na 7800GT a nechám si stejný procák, třeba 3200+. Výkon bude o dost větší.(saomozřejmě se zaplýma detailama, ale o to tu go)
Spirit
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 16. srp 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od Spirit »

Riesime, teda skor sme uz doriesili OBR-ove kraviny co tu postoval. :wink:
Mendor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. črc 2005

Příspěvek od Mendor »

Shit píše:Udělal jsem uprade z 6800 16/6 na 7800GTX a na stejným CPU (viz.popis) je to rozdíl obrovský... :roll: Ale ta karta se asi fláká, nehřeje se.....

teda takto blbý upgrade ......7800GTX je hovadina. Za chvilku unreal 3 s ps4.0 a můžeš ji zahodit
Athlon64 3000+,Abit AN8 Fatal1ty,2x 512 MB DDR 400 CL 2-2-2-5 ULL,X850XT HIS,DVD,DVDRW,Audigy2 LS.
alea206
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 22. led 2005
Bydliště: Kdo ví?

Příspěvek od alea206 »

Unreal 3 nebude mít PS ani VS 4.0 ale 3.0.
ASUS P4C800; P4 Nortwood 2,8@3,3; 4x512MB RAM Kingmax SuperRAM DDR433 (192MHz) 2-3-3-5;Palit X1950GT 512MB GPU 500@600; RAM 1200@1400 ; LC 6550 V2.0 550W; CD-RW; DVD-ROM, DVD-RW, 200GB SATA, 40GB ATA,
Spirit
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 16. srp 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od Spirit »

alea206 píše:Unreal 3 nebude mít PS ani VS 4.0 ale 3.0.
presne tak...

2 Mendor: a jasne, ked vyjde SM4 tak vsetci co maju 7800gtx tak ju vyberu z PC a zahodia ju...sa zobud :stupid: Tato karta bude este dost dlho postacujuca... A inak potom nikdy by si podla teba nikto nemal kupit nic z dnesneho high-end, pretoze o rok by uz zasa nieco vyslo nove a zasa by vsetci museli pozahadzovat svoje karty :lol: S takym pristupom si nikdy nic nekupis...

BTW: Na SM4 si este dlho pockame, az cca o pol roka (po vyjdeni U3 enginu) sa zacnu hry staviat na SM 3...Takze SM 4 je este v nedohladne :wink:
alea206
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 22. led 2005
Bydliště: Kdo ví?

Příspěvek od alea206 »

Ono první vlaštovky na PS 3.0 už mám ale ty spíš dávaj rovnítko PS3.0=HDR viz FC, HL2:LC nebo AoE 3. Mimochodem u AoE3 je rozdíl mezi 3.0 a 2.0 celkem dost brutální
ASUS P4C800; P4 Nortwood 2,8@3,3; 4x512MB RAM Kingmax SuperRAM DDR433 (192MHz) 2-3-3-5;Palit X1950GT 512MB GPU 500@600; RAM 1200@1400 ; LC 6550 V2.0 550W; CD-RW; DVD-ROM, DVD-RW, 200GB SATA, 40GB ATA,
Spirit
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 16. srp 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od Spirit »

alea206 píše:Ono první vlaštovky na PS 3.0 už mám ale ty spíš dávaj rovnítko PS3.0=HDR viz FC, HL2:LC nebo AoE 3. Mimochodem u AoE3 je rozdíl mezi 3.0 a 2.0 celkem dost brutální
Dokazes hodit nejakyu link kde by som si pozrel rozdiel?? Nejaky screenshot...bol by som velmi vdacnyy...
alea206
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 22. led 2005
Bydliště: Kdo ví?

Příspěvek od alea206 »

Tady je je to při 1024x768 všechno na max akorát sem měnil shader quality
http://forum.pctuning.cz/gallery/index.php?cat=17521

Jinak AoE III dokáže vykouzlit artefakty po 1,5 hodině hraní i na taktech na kterejch DOOM3:RoE vydržel 4hodiny

Tady je něco z FC http://www.elitebastards.com/hanners/fa ... hdr_tn.jpg

A video z HL2:LC kde je vidět rozdíl mezi HDR1 a HDR0 se mi nechce hledat. Ale najdeš ho na takřka každý stránce ohledně HL2. Myslim že je i na http://www.hrej.cz
ASUS P4C800; P4 Nortwood 2,8@3,3; 4x512MB RAM Kingmax SuperRAM DDR433 (192MHz) 2-3-3-5;Palit X1950GT 512MB GPU 500@600; RAM 1200@1400 ; LC 6550 V2.0 550W; CD-RW; DVD-ROM, DVD-RW, 200GB SATA, 40GB ATA,
Spirit
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 16. srp 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od Spirit »

no hmmm.pozeram rozdiel, textury su krajsie, no skor tam pribudli iba tiene a vodna hladina sa snad este zhorsila... cojaviem...

//edit: diky sa shoty :)
niatheppe
Začátečník
Začátečník
Registrován: 10. črc 2005
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od niatheppe »

Koukam, že už se tu OBR neobjevil, asi mu došlo co nam to tady plkal, no nic.

Koukal jsem na ty screeny, musim říct, že jsem Age 3 ještě nezkoušel, teprv dneska budu mít demo, ale doufám že tam nebudu muset nastavit low kvalitu shadrů, protože je to fakt uplně jiný.
swarm
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 31. kvě 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Je dobře, že v diskuzi jste si to tu u vyříkali, ale jenom bych dodal než se tu objeví něco podobného...
OBR píše:Omezovani grafiky procesorem prave dochazi naopak na druhe strane spektra, v nejvyssich rozlisenich pri zapnuti maximalnich optimalizaci. A je to zpusobeno tim ze procesor nedodava dostatecne mnozstvi dat grafice a ta je brzdena.
CPU zpracovává úplně stejné množství dat nezávisle na rozlišení, AA a AF. Tohle berte jako fakt a potom sem nikdo nebude psát takové bludy.
Diagon Swarm -> Můj NB blog viz. [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
Spirit
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 16. srp 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od Spirit »

swarm píše:CPU zpracovává úplně stejné množství dat nezávisle na rozlišení, AA a AF. Tohle berte jako fakt a potom sem nikdo nebude psát takové bludy.
A co som napisal pred tebou ??? :roll: Presne to iste, ze cpu pocita trajektorie predmetov a tie sa nemenia so zmenou rozlisenia ci AA.... Pri detailoch to je uz ina vec... :wink:
swarm
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 31. kvě 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Spirit píše:A co som napisal pred tebou ??? :roll: Presne to iste, ze cpu pocita trajektorie predmetov a tie sa nemenia so zmenou rozlisenia ci AA.... Pri detailoch to je uz ina vec... :wink:
Chtěl jsem to napsat jednou větou tak, aby to pochopili i ti nejslabší členové fora ;-). O těch detailech vim....právě kdybych nebyl líný, tak už jsem se tu s tebou předtim chytl právě za ten post:
Spirit píše:Cpu pri hrach prepocitava iba trajektorie predmetov, teda ich pohyb, drahu atd... Vsetko ostatne (teda rendering) robi grafika a pri vysokom rozliseni a vysokych detailoch (teda obrovske naroky na grafiku) uz nestiha grafika. CPU stale robi takmer rovnaku pracu, nech su detaily ci rozlisenie akekolvek !!!
Možná by tě překvapilo, co všechno dělá CPU i okolo renderingu, každopádně to je už na trochu jinou diskuzi (a i na jinak zaměřené forum).
Diagon Swarm -> Můj NB blog viz. [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
Spirit
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 16. srp 2004
Bydliště: Brno

Příspěvek od Spirit »

ano ja viem, ale zostrucnene a hlavne prepocitava trajektorie, to je jeho hlavna uloha :wink: Ok nechajme OT
Odpovědět

Zpět na „NVIDIA grafické karty“