DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Slušný :)

Mimochodem, Star Wars: Battlefront se dá spustit pod DX12 s parametrem "Render.Dx12Enable 1".

Na Radeonech to háže artefakty a hra spadne jakmile se zkusíte připojit, Na GeForce to padne hned v menu.
VeCkO
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. říj 2008
Bydliště: Vratimov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od VeCkO »

Takže to jde pustit pod DX12 ale nikomu se to ještě nepovedlo teda hrát? :D
Ryzen 7 9800X3D -|- ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI-|- RX 7900 XTX 24GB Nitro+ -|- ADATA XPG 48GB CL30
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA


>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od oneb1t »

ted vysla nejaka aktualizace tak to zkusim znova jestli to treba nefixnuli :)

edit: tak na radeonu to crashne pri vstupu do hry (nacte se vyber zbrani a pak se to sekne)
zkusim nekde vyhrabat jeste posledni ovladac
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Krteq píše: Mimochodem, Star Wars: Battlefront se dá spustit pod DX12 s parametrem "Render.Dx12Enable 1".

Na Radeonech to háže artefakty a hra spadne jakmile se zkusíte připojit, Na GeForce to padne hned v menu.
Tak ja bych řekl, ze ovladace a aplikace bez ohledu na výrobce ještě nejsou na DX12 100% pripraveny. Vcelku rozumny nedavat do beta hry DX12, když by to prineslo vic skod nez uzitku.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Ono to tam je, jen to není dodělaný. Anderson sám na Twitteru psal, že Frostbite 3 víceméně DX12 podporuje (myšleno Mantle), ale bude potřeba trochu na tom zapracovat a opatchovat hru na nový renderer.

Uvidíme jak to bude vypadat v plný verzi hry :)


Hladis//Promaz OT. Zde se resi pouze API DX12, další věci jako AoS/SWBTF si reste v prislusnych vlaknech.
Elkim
Redaktor PCT
Redaktor PCT
Uživatelský avatar
Registrován: 01. lis 2014
Bydliště: Olomouc

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Elkim »

NVIDIA vydala nové ovladače, neuvěříte, co se stalo!
:D

http://www.svethardware.cz/ashes-of-the ... luji/41250

Obrázek

Do diskuze o DX12 to imho patří, pokud ne, tak del...
Naposledy upravil(a) Elkim dne pát 16. říj 2015, 15:36, celkem upraveno 1 x.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Surprise, surprise. 8)
Jeste to chce vetsi portfolio karet.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
HafanPetr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. kvě 2013

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od HafanPetr »

Caffeine Is The First DX12 Game To Be Released, Granting Up To 20% Performance Boost.
Read more: http://wccftech.com/caffeine-first-dx12 ... z3ojks37N7
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Voda a textury z roku 2000, meh.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Je to tak, Halo1, COD1, Battle for middle earth 1, Morowind, prostě pecky co jsem dával na GF4TI měly lepší vodu než tohle.... tfuj...
Naposledy upravil(a) DOC_ZENITH dne pát 16. říj 2015, 15:46, celkem upraveno 1 x.
Elkim
Redaktor PCT
Redaktor PCT
Uživatelský avatar
Registrován: 01. lis 2014
Bydliště: Olomouc

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Elkim »

Dyť je to Indie...co od toho chcete? :D
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od DOC_ZENITH »

To je jedno, pokud ze sebe dělaj tech demo DX12 nemůže to vypadat hůře jak 3Dmark2001 nature test (DirectX 8 a první shadery SM1.0).
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ArgCZ »

eh morrowind jsem nedávno zase hrál a teda ani náhodou, máme tendenci si starý hry pamatovat hezčí než jsou
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

Tak ja jsem taky nedavno pustil Witcher1 a chytal jsem se za hlavu, ale W1 ze sebe nedela dx12 nextgen.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
blekota je boss
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. črc 2006
Bydliště: okolí Hradce Králové

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od blekota je boss »

Moc jsem to nestudoval, ale může vývojář co dělá hru se starší verzí enginu, která ještě nepodporuje DX12, jej snadno implementovat po jeho aktualizaci? Myslím třeba jen snížení cpu overheadu.. Třeba takový Kingdom come: Deliverance by to imho využilo
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Ne, defakto ne, můžeš hru protnout ale většinou bez ručních optimalizací poběží spíš hůře než original. I takový ty basic mantle porty co neškálovaly na mnoho threadů ale snížil se overhead byly výsledkem x měsíců práce.
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od havli »

No, to video mi dost pripomina Doom3 (origo, bez modu) na mixu low-medium detailu. A s hratelnymi fps by to rozjela i ta zminena GF4 Ti. :)
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 31. pro 2011
Bydliště: Nyíregyháza

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od blaho »

+ prva euforia DX12 je za nami :D

//edit
ked tak na to pozeram, tak mam ozaj chuť objednať 980Ti lightning :)

Dufam, ze v ďalsich akoze DX12 hrach, bude ta grafika aj nejako vyzerat :roll:
inak je to iba plany poplach
Naposledy upravil(a) blaho dne pát 16. říj 2015, 19:48, celkem upraveno 1 x.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

blaho píše:+ prva euforia DX12 je za nami :D
Ani bych neřekl, oproti DX11 porád dost slušný pokrok.
blaho
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 31. pro 2011
Bydliště: Nyíregyháza

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od blaho »

Krteq píše:
blaho píše:+ prva euforia DX12 je za nami :D
Ani bych neřekl, oproti DX11 porád dost slušný pokrok.
ale konkrétne v čom ?

ako v grafike, CPU vytazenie ... ?
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“