K tématu DLSS. Jaký je párek s 98% masa a jiný s 60% a sójou? Dle marketingu Nvidie žádný nebo minimální.
Baví mě sledovat, jak jim ten marketing všichni žerou.
morke píše: ↑sob 23. zář 2023, 01:55
K tématu DLSS. Jaký je párek s 98% masa a jiný s 60% a sójou? Dle marketingu Nvidie žádný nebo minimální.
Baví mě sledovat, jak jim ten marketing všichni žerou.
Ale prosímtebe. RAY reconstruction a potažmo celé DLSS je od prvopočátku nástroj k protlačení ray tracingu. Tak kde je ten 98% párek? Sojový raster a jeho rozplizlé SSAO, fake GI s bleedingem osvětlení v interiérech a shadow mapy z roku 1990? Raster bude sojový navěky, ale RT se časem na těch 98% dostane. Než ten čas nastane, vycpe se to DLSS. Kterej fake je lepší je čistě individuální věc.
morke píše: ↑sob 23. zář 2023, 01:55
K tématu DLSS. Jaký je párek s 98% masa a jiný s 60% a sójou? Dle marketingu Nvidie žádný nebo minimální.
Baví mě sledovat, jak jim ten marketing všichni žerou.
ja s dlss nemam absolutny problem. slape to super, hlavne pri 4k a 3440x1440 od 120hz diablo na 4k s dlls quality vypada super , fortnitu sa tiez neda nic vycitat. ani zvysne hry som nepocitil nejake strasne ghostingy. a to som tie skusal s dlss i bez neho. na 4k uz to dlss je potrebne.
Celé tohle OT vzniklo jen kvůli tomu, že jsi tvrdil že Reflex/Low Latency Mode, který je součástí DLSS3, má zabudovaný vlastní framelimiter. Nemá
Unwinder teď k nejnovější betě MSI AB:
- Added new framerate limiting mode : NVIDIA Reflex mode. In this mode RivaTuner Statistics Server completely disables its own precise framepacing implementation and uses NVIDIA's own framerate limiter instead. This mode is mainly intended to be used in conjunction with DLSS Frame Generation, which is generally not compatible with any third party framerate limiters. However you can also use this mode in the games with no native NVIDIA Reflex support, because enabling NVIDIA Reflex framerate limiter in such titles will also enable Reflex low-latency mode as a side effect. Please take a note that NVIDIA Reflex framerate limiting mode is currently supported on NVIDIA GPUs and in Direct3D11/Direct3D12 applications only. If you try to enable it on unsupported hardware on in unsupported applications, RivaTuner Statistics Server will fall back to default async framerate limiting mode.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
Tak si to přečti ještě jednou. V čem to má odporovat tomu co jsem psal?
Takže Unwinder do MSI AB tzv. Reflex mód, ve kterém vypíná RTSS framelimiter a namísto toho RTSS využívá NV framelimiter a je doporučený pro tituly s DLSS FG.
Dá se i použít pro tituly bez nativní implementace Reflexu, protože při zapnutí toho NV framelimiteru to automaticky vynutí i Reflex CPL State.
Hlavně lockování fps u her s DLSS3 nemá vůbec smysl, když je tam rovnou Reflex, kterej má lock automaticky vlastní.
Ty v lednu:
WTF? Reflex má mít nějakej "built-in limiter"?
Unwinder v prosinci:
...uses NVIDIA's own framerate limiter instead. This mode is mainly intended to be used in conjunction with DLSS Frame Generation, which is generally not compatible with any third party framerate limiters. However you can also use this mode in the games with no native NVIDIA Reflex support, because enabling NVIDIA Reflex framerate limiter in such titles will also enable Reflex low-latency mode as a side effect
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
Přečti si to radsi ještě nekolikrát. Ten "NVIDIA Reflex framerate limiter" je Unwinderovou implementací NV Framelimiter v3 kde on zároveň i automaticky enabluje i Reflex CPL State , proto taky ten mód tak pojmenoval
Tak to je to, co jsem tu psal už v lednu. Jenom podle tebe, když je to implementovaný v Reflexu, tak to nemám s Reflexem nic společnýho
Teď to Unwinwder jenom náhodou nazval Nvidia Reflex mode.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
Dokaze nekdo najit nakej rozdil?Prvni hra kde jsem se dostal k testovani DLSS vs FSR2 a rozdil 0.Ono to asi fakt plati pro nizke rozliseni jako 1080P a 1440P.Ve 4K a nebo dokonce 5K je rozdil 0.Zkusim jeste otestovat dalsi hry.Treba ma Horizon dobrou implementaci FSR2
Jo to vypada fakt divne.Jako by se nenacetli textury?Ze by to byl bug?
Edit:Vetsinou se o problemech FSR pise shimmering, ale nenacitani textur o tom nikdo nepise.Jestli se to potvrdi i u dalsich her, tak beru zpet co jsem napsal o FSR2.Je to odpad i ve 4K.
Statické objekty jsou ale vždy easy na vyhlazení kor pokud se kamera nepohybuje, ala toto je topid od počátků TAA že to nejvíce škodí v pohybu. Navíc, už od DLSS2 byl největší rozdíl mezi DLSS a FSR v transparentních texturách a shimmeru, ala právě stromy/tráva a pod, kterej DLSS úspěšně potlačovalo a FSR naopak zvýrazňovalo a byla to tam hrůza. Jestliže už FSR neshimmeruje tak tam museli dát ňákej filtr a asi způsobje větší blur.
Tak podle vseho je to dost velke zlepseni proti verzi 3.6 https://www.youtube.com/watch?v=k1ZKktVUfMc
instalace:
stahnete si verzi 3.7 DLSS https://github.com/NVIDIAGameWorks/Stre ... ?download= a 3.7 frame gen https://github.com/NVIDIAGameWorks/Stre ... ?download=
Potom DLSS tweak https://www.nexusmods.com/site/mods/550?tab=description
Navod:
Zkopirovat nove DLL do slozky se hrou kde je .EXE
Spustit DLSS tweak a nahore kliknout na copy to game folder a najit hru
Jako DLL pouzit nvngx.dll a odsouhlasit regedit.Program by se pak mel sam spustit ve slozce se hrou.
Potom nastavit takhle:
Zapnout HUD aby jste vedeli, jestli to vubec funguje(potom to muzete vypnout po overeni)
Zmenit profil z default na E
Program se da pouzit i jako DLAA mod(force DLAA z false na true) a mate v kazde hre DLAA.Hodi se to pro hry, ktere DLAA nepodporujou.